7,6

13 reviews over Hotel Zlatá Váha in het Nederlands

Eenvoudig maar voldoende voor citytrip

Mario,
25-9-2017

Ligging van het hotel op 10 minuten wandelen van het centrum. Eenvoudig hotel, maar voldoende voor een citytrip. We, mijn dochter van 26 en ik, hadden een ruime kamer (4 bedden voor 2 personen) elke dag schoongemaakt, ruime badkamer en een redelijk ontbijt. Voor zijn prijs een aanrader, wat heb je meer nodig douchen, slapen en ontbijten. Wijnbar, cocktailbar en Aziatisch-Koreaans restaurant in de buurt. Vriendelijk personeel en shuttle service naar de luchthaven mogelijk. Let op, misschien, indien mogelijk, de shuttle van de luchthaven naar het hotel ook via het hotel zelf boeken. bij ons heenweg, taxi genomen aan de luchthaven, CKR 720,-- terugweg via hotel CKR 600,--.

Gereisd met vrienden in september 2017

Gunstig en niet te duur

Floris
19-6-2011

Het hotel ligt erg gunstig t.o.v. de bezienswaardigheden.

Kamers zijn schoon,ontbijt is behoorlijk.

Af en toe zie je nog wel "communisme restanten",maar voor een short break erg geschikt.

Gereisd met vrienden in januari 2011
2008

vreselijk hotel

Yolanda
29-6-2008

Wij zijn dus afgelopen week in dit hotel geweest, tjonge jonge wat een afgang zeg. Denk je een drie sterren hotel te hebben, nou als dit drie sterren zijn dan..pffff..Kamers zeer gehorig, bowlingbaan in de kelder (tot 1.00 uur s'nachts) de stank van de pizzeria, naast ons raam een basketbal-voetbalveldje , het scheelt niet veel of de bal lig in je kamer, recht tegenover ons raam een kantoor, je kan zo zien wat er gedaan wordt dus zij kijken ook zo bij jou binnen...nou nou prive hoor, ,deze zelfde ramen storten bijna uitelkaar zo rot zijn ze, de bedden vreselijk, je ligt gewoon op de grond zo zacht, het enige positieve aan de kamer was de badkamer die was schoon en heel netjes, alleen kwam er heel klein straaltje water uit de douche. Het ontbijt was super slecht, alles oud dus niet te eten. Het personeel vonden wij ook niet aardig, alleen één vrouw aan de receptie was aardig. Inderdaad ten opzicht van de stad ligt dit hotel gunstig maar dat is dan ook alles. Niet aan te bevelen dus

Gereisd met partner in juni 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Zlatá Váha voor je op een rij gezet:

aardig hotel, alleen het is net een jeugdherberg, maar dat zie je al aan de naam.

Alleen maar 16 en 17 jaar en veel lawwai op de binnenplaats van hen, helaas tot diep in de nacht.

Oude lakens met gaatjes en ook in de gordijnen, maar wel netjes.

Gereisd alleenreizend in mei 2008

het hotel zelf is opzich wel goed, je moet er niet al te veel van verwachten. Wel is de ligging uitermate goed. Alles is op loopafstand, in 10 min. ben je bij de tynkerk/oude plein. Wij hadden alleen ontbijt, maar dat was niet echt super. Wat harde broodjes met kaas/worst. Kamers zijn ruim, maar wel een beetje oud. Je moet geen uitzicht verwachten. Al met al wel een geschikt hotel voor een lowbudget vakantie.

Gereisd met partner in december 2007
2007

Het hotel lag net aan de rand van het centrum ongeveer 100 meter van het gemeentehuis. Het lag achter een rij gebouwen wat er wel voor zorgde dat het erg rustig gelegen was. er was niet bijzonder veel luxe maar het was prima en er waren goede bedden. Een nadeel vond ik wel dat het er snikheet was.

Gereisd met partner in november 2007

Eenvoudige kamers met hooguit twee sterren

W.H. Koornstra
26-10-2007

Eenvoudige kamers met hooguit twee sterren. Wel schoon en met vriendelijk personeel. Leuke en goedkope pizza restaurant naast de deur.

Gereisd met partner in oktober 2007

geen luxe hotel, maar ruime kamers met uitstekende bedden, goede badkamer met fohn, ramen die allen open kunnen. Voldoende gevarieerd ontbijt, vriendelijke service en ligging t.o.v. het centrum uitstekend. Alles is goed te belopen, ook voldoende (goedkopere) eetgelegenheden in de buurt van het hotel. Kortom, een aanrader!!

Gereisd familie in september 2006

hotel is sober, ligging cetrum is uitstekend

A. Wichers
20-7-2007

hotel is sober, ligging cetrum is uitstekend.

Service is goed, bij vragen werden wij direct geholpen.

kamers waren sober wij hadden er geen last van waren er alleen om te slapen.

Gereisd familie in juli 2007

Begin januari in dit hotel geweest

Dirk
9-1-2007

Begin januari in dit hotel geweest. 3 grote voordelen van het hotel: de kamers zijn schoon en opgeruimd, de ligging is erg goed, de bedden zijn erg nieuw en erg fijn.

Oudere Tsjechen (die het communisme nog meegemaakt hebben?) zijn de onvriendelijkste mensen ter wereld, in dit het hotel viel het op zich mee.

Het ontbijt is iedere morgen hetzelfde maar is wel erg uitgebreid in termen van soorten brood (beleg) en soorten drank.

Van bezoekers van het hostel absoluut geen last gehad, ze zorgen wel voor enige gezelligheid beneden bij het barretje.

Gereisd anders in januari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Zlatá Váha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zlatá Váha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zlatá Váha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.