Hotel Vitkov

7.7Goed

• Kinderopvang

12 reviews over Hotel Vitkov

• 8Marloesschol11-03-2017

Mooi hotel, goede ligging, nette service

Hotel Vitkov is zeer goed hotel. Bij aankomst wordt je goed ontvangen, ook het uitchecken ging soepel en snel. Indien je tips wil hebben over de stad, dan kun je met al je vragen terecht bij de receptie. De kamers zijn ruim. De bedden sliepen goed en de badkamer had alles wat je nodig hebt. Het hotel ligt buiten het centrum, maar met het openbaar vervoer ben je in 20 minuten in het centrum van praag. Het hotel ligt aan een drukke weg. Mij heeft het niet gestoord, maar indien je gevoelig bent voor geluid, dan kun je het beste een kamer vragen die niet aan de straatkant ligt. Het ontbijt was oke. Niet veel keuze, maar wat er aangeboden is, is goed. Wij waren zeer tevreden.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Jolanda30-09-2012

Voor de prijs absoluut aanrader!

Wij hebben er 3 nachten geslapen voor €115. Gevraagd om een kamer met laminaat i.v.m. Astma. Ontbijt is goed, ligging is goed. We zijn hiervoor 3 nachten naar een hotel in Liberec geweest voor €167 kamer was niet schoon en de lakens waren niet fris. Bij hotel Vitkov was alles fris en schoon. Als ik weer naar Praag zou gaan zou ik dit hotel zeker aanraden. Alles is super te bereiken met de bus, metro en trams!

Gereisd met partner in januari 2012

• 7raymond_hannie04-09-2011

prima prijs kwaliteit verhouding

Keurig net hotel, ruime kamer, goed sanitair. Prima prijs kwaliteit verhouding (15 eur p.p.p.n.)

Net buiten centrum maar goed bereikbaar met ov. Taxi vanaf vliegveld 15 eur. Trams voor de deur rijden tot 2.00 uur s nachts iedere 5 a 10 minuten en maken veel kabaal.

Ontbijt vond ik persoonlijk niet lekker. Ik hou niet vna pasta en warme aardappels als ontbijt. Kaas en ham hadden geen smaak.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Herman22-03-2011

pris / kwaliteit verhouding uitstekend

Zaten hier voor een klein prijsje. Mogen dan ook niet klagen. Gaan we ook niet doen. Wel willen we voor de meerbetalenden de + en - punten doorgeven.

• Ruime, zeer schone kamer met goede bedden.
    • Redelijk tot goed ontbijt.
    • Afstand tot het centrum.

• Vaker geen dan wel warm water.
    • Door de ligging aan een drukke kruising vrij veel verkeerslawaai.

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Esther27-08-2009

Prima vervangende accommodatie

We hadden aanvankelijk een hotel om de hoek, deze was echter grondig aan 't renoveren. Ze hebben ons daarover ook wel een e-mail gestuurd, die hebben we nooit ontvangen ivm wijziging van e-mailadres. Het 'oude' hotel had echter Vitkov als vervangend hotel geregeld. Prima kamer, prima ontbijt. Beetje jammer dat er de volgende dag een schoollading kids gedumpt werd voor een schoolreisje, maar buiten dat was 't helemaal prima! Je bent zo in 't centrum!

Gereisd met partner in maart 2008

• 6Marc van Welbergen13-07-2009

Vooral geschikt voor jonge mensen zonder kinderen

Hotel is goed te bereiken, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Verbinding met het centrum is goed, ook te voet (half uurtje).

Ontvangst is vriendelijk, de verzochte parkeerplek helaas niet beschikbaar, maar aan de overkant zou het ook veilig zijn. Aan het eind van het weekend inderdaad niet gestolen of opengebroken dus dat valt weet niet tegen, maar dat kan toeval zijn.

Ontbijtbuffet is redelijk en conform verwachting. Alleen jammer van de aasgieren die al het fruit voor je neus wegkapen zodra er wat wordt aangevuld.

De kamer is op zich ruim genoeg, alleen de bedden zijn erg beroerd. Er liggen regelmatig Amerikanen in denk ik want je ligt in een enorme kuil. Van slapen komt dan ook weinig terecht.

De badkamer heeft een douche maar geen douchebak of -gordijn, dus na het douchen sta je in een soort zwembad. Spekglad en dus gevaarlijk.

Geschikt voor cityhoppers die goedkoop (acht tientjes per kamer incl ontbijt voor 2 nachten) willen overnachten en verder niets vragen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7P v.d velden29-10-2008

goed hotel

Het hotel is vrij goed ,ontvangst vriendelijk, ontbijtbuffet goed,voor het diner kunt u beter elders wat zoeken,was niet echt slecht maar geen sterren hotel waardig maar zeer schone kamers en dat is ook belangrijk.hebben een zeer fijne week gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Henk & Marianne17-10-2008

Goede keus

Wij verbleven in oktober 2007 in dit hotel. Drie overnachtingen mét ontbijt voor € 138,- voor twee personen. Kortom géén geld ! Het is een goed hotel, vriendelijk personeel. Op 100 meter afstand stopt de tram die je in 10 minuten naar het historische centrum brengt.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Hilmar25-09-2008

Prima hotel met een prima ligging

Hotel Vitkov is een aanrader. Keurig verzorgd hotel. Met het uitstekende openbaar vervoer letterlijk voor de deur kun je werkelijk alle kanten op. Binnen 15 minuten kun je op alle belangrijke plaatsen zijn. Het ontbijt (inclusief) is prima. Het avondeten zou ik elders doen. Gelukkig zijn er in de directe omgeving genoeg restaurantjes (Nemesis is een aanrader) waar je voor een zeer gering bedrag lekker kunt eten.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Marina Onraet05-08-2008

Goed en verzorgd hotel

Verzorgd hotel dat alle comfort biedt voor een bezoek aan Praag.(citytrip) Gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Wel drukke ligging op een hoek van een plein ( enkel hinder voor kamers aan de straatzijde ). Airco kan beter : slechts weinig koeling en dus warm in de kamers. Vriendelijk personeel aan de balie. Goede prijs - kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Vitkov info