Bed and Breakfast Villa Gineta

Bed and Breakfast Villa Gineta
9,7

47 tips over Bed and Breakfast Villa Gineta

verhulst-vandermeersch, 10-10-2014

met de wagen gaan is een aanrader.

Vanuit België zeer vlot en gemakkelijk bereikbaar.

Linda en Johan , 17-9-2014

de restaurants in de buurt zijn heel goed en zeer goedkoop

en de mensen zijn zeer vriendelijk

walter goossens, 3-9-2014

bezoek de zoo van Praag, wondermooi

ook de vele kastelen , de glasblazerij , het uitroeingskamp Terezin en de door de Duitsers in WO2 verwoeste en uitgemoorde dorpje Lidicé zijn zeer de moeite waard, maar de mooie wandelingen door de prachtige natuur o.a; langs de Moldau zeer natuurlijk de toppers

MOREELS RITA, 24-8-2014
Philippe beschikt over enorm veel informatie voor allerhande activiteiten.
kurt Naert-segaert, 22-8-2014
De eigenaars hebben ook een appartement in Praag, een combinatie is ideaal
roeland&martine, 6-8-2014
Philip zijn uitgewerkte uitstappen en activiteiten, maar vooral zijn liefde en enthousiasme voor het land zorgen er voor dat je hiervoor zo goed als geen voorbereiding nodig hebt. Zelfs met de beste reisgids krijg je niet te zien wat Philip je laat zien. Hier komen we zeker nog terug, voor het land, maar eerst en vooral voor deze schitterende B&B en dan blijven we zeker langer dan vijf nachten, want we willen ook nog eens proeven van de kookkunsten van Philip!

chris_danneels, 1-8-2014
Douche in de suite zou voor ons aangenamer zijn dan het ligbad.
kristel, 26-7-2014
Zeer ruime kamers met alle comfort, en laat je voor de uitstappen gewoon leiden door de voorstellen van Philippe. Zeker de Tsjechische avond en Praag bye night meepikken !
Annie Aerts, 6-7-2014
Je krijgt alle nodige en nuttige informatie om unieke uitstappen te maken.
Marc Goemaere, 4-7-2014
De glasblazerij in Nizbor voor prijsgunstig loodkristal. Praag. De burcht Karlstejn en de canyons, teveel om op te noemen... Als je niet weet wat doen, kan je putten uit de meer dan 50 dagtrips die Filip voor je heeft uitgestippeld. Er naar vragen hoeft niet, hij stelt zelf wel wat voor uit zijn rijke documentatie.