Bed and Breakfast Villa Gineta

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Gineta
9,7

224 reviews over Bed and Breakfast Villa Gineta in het Nederlands

Het overtrof onze verwachting!

Philippe en Denise
17-8-2018

Al bij de eerste ontmoeting op de vakantiebeurs wist Philippe ons te overtuigen Tsjechië te kiezen als vakantiebestemming. Zijn enthousiasme maakte ons benieuwd naar méér.

En of hij erin gelukt is! Hij overtrof onze verwachtingen.

Een geweldige b&b. De ganse familie zet zich dagelijks in om de gasten te verwennen. Propere kamers, lekker, gevarieerd ontbijt en zovéél mogelijkheid om het ganse land te leren kennen. Philippe die persoonlijk elke uitstap tot in de perfectie heeft uitgeschreven. We kwamen tijd te kort. En aanrader voor iedereen. Top top top!

Mooie, fantastische vakantie in Tsjechie

Fam. Klaassen
17-8-2018

Begin juli zijn we naar Tsjechie gereden, wat voor ons de eerste keer was. We waren benieuwd naar de Bed and Breakfast Villa Gineta. Dit kwam vooral na de verhalen die Philippe ons vertelden op de beurs in Hamont (febr. 2018). Het waren geen leugens. Mooie en verzorgde B en B, anders kunnen wij niet zeggen. Heerlijk en verzorgd ontbijt, door de mama van Phillippe. Elke ochtend kwam Phillippe aan de ontbijttafel langs om de evt. route mee uit te stippelen voor die dag (bijv. een kerkbezoek, bezoek aan Praag, boottocht, kastelen etc.) Voor iedereen wat wils. Een vakantie om niet snel te vergeten!

unieke vakantie!

Familie Versele
14-8-2018

Wij hadden huisje "Maruffe" midden in de bossen en op 1 km van het domein, perfect in orde en héél veel opbergruimte, alles was aanwezig van bbq tot zelfs een wasmachine, de kamers lagen beneden wat zalig was om te slapen aangezien wij in de 11 dagen dat we er waren continue 35 graden hadden! We zijn een paar keer gaan ontbijten bij mama Gineta en kunnen alleen maar beamen dat het ontbijt zeer uitgebreid en héél lekker was! Phillippe is in één woord ongeloofelijk, wat een enthousiasme en energie om elke dag zoveel verschillende uitstappen uit te leggen en te adviseren, alleen daarvoor zou je al naar daar komen. Tsjechië is een heel ongerept en mooi land dat enorm veel te bieden heeft, ook wij hebben keuzes moeten maken omwille van de hitte hebben we niet alles kunnen doen wat op het verlanglijstje stond en hebben we véél water opezocht, ook daar geen gebrek aan, er is een prachtig meer in de buurt van wel 40 km lang. goedkope en lekkere restaurantjes bij de vleet in het dorpje met Engelstalige menukaarten dankzij Phillippe. Enig minpuntje als je in een huisje verblijft is misschien dat de grotere supermarkten minstens 20 km ver liggen en dat het wegennetwerkt nogal hobbelig is met veel putten. De hoofdbanen ligger er wel uitstekend bij. Tot slot hebben we het geluk gehad om 2 keer te mogen genieten van de Tsjechische avond, een absolute aanrader!

Een fantastische ervaring !

Stefaan Ramon
14-8-2018

Geen minpunten. Fantastisch verblijf bij enthousiaste mensen die hun liefde voor Tsjechnië met veel enthousiasme doorgeven. Je kan er onvoorbereid toekomen en hebt een ruime keuze uit talloze volledig uitgestippelde daguitstappen. Wij gaan zeker terug!

Fantastische kennismaking met Tsjechië

DeGeert
6-8-2018

Tsjechië biedt prachtige kastelen en stadjes, prachtige natuur met fantastisch mooie wandelingen langsheen de Moldau, mogelijkheden tot raften/kanovaren, ... Villa Gineta zelf ligt op een heuvel in het midden van de natuur, met een mooi zwembad, lieve huisdiertjes en temidden een grote manège voor sportpaarden. Het verblijf op Villa Gineta is ruim, proper, tot in de puntjes verzorgd; voor het ontbijt bestaan onvoldoende superlatieven: dagelijks afwisseling, heerlijke zelfgemaakte salades, dagelijks zalig vers gebak van Philippe of van mama Gineta! Wekelijks zorgen ze voor een heerlijk Boheems avondmaal én voor een typische Boheemse BBQ! Philippe staat je dagelijks bij om je tot in de puntjes te begeleiden bij je uitstappen, hij heeft hiervoor een onuitputtellijke bron met plastic mapjes die je tijdens de uitstap kan meenemen en waarbij hij je met heel veel liefde en toewijding de kleinste details toevoegt!

Herremans Ronny
2-8-2018

Uitstekende ligging

Fantastisch ontbijt

Toffe vakantiesfeer van belgen in Tsjechië

Info voor daguitstappen met veel enthousiasme meegegeven

Aanrader!!!

Wendy B
30-7-2018

Ik was hier met twee dochters van 18 en 15 jaar en we hebben een geweldige vakantie gehad. Hier is werkelijk voor elk wat wils te beleven (natuur, cultuur, sport, boekje lezen aan het zwembad, gezellige babbel met de andere vlaamse gasten, ...). De kamers zijn heel comfortabel met een luxueuze badkamer . Het ontbijt is heel gevarieerd, ruim voldoende en heel lekker. En last but not least is Filip de perfecte gastheer! Altijd is hij bereid tot een woordje uitleg, reservatie van restaurantje (lekker en goedkoop kan je in het dorpje eten) , taxi, .... Daarenboven zijn de uitstappen tot in de puntjes uitgewerkt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Tweede keer zelfs beter dan eerste!!!

Familie Boel
30-7-2018

Nadat we vorig jaar op onze wenken bediend en verwend waren in Villa Gineta. Hebben we voor de eerste keer beslist om een zomervakantie voor een tweede maal op dezelfde locatie door te brengen. Wederom was dit een super vakantie! Vele van de leuke uitstappen die we vorig jaar niet konden doen (wegens tijdsgebrek) hebben we nu eindelijk gedaan. En ook deze waren top. Dit zeker en vast dankzij de zeer gedetailleerde en kleurrijke uitleg van de gastheer Philippe. Maar ook dankzij de duidelijk in het Nederlands beschreven boekjes. De kamers zijn prima in orde net zoals het hele domein altijd super proper ligt. Het lekkere ontbijt dat telkens door de mama gebakken wordt, is om duimen en vingers van af te likken!

VILLA GINETA IS EEN TOPPER !

Hugo en Jeaninne
29-7-2018

Wij zijn bij de familie Deswarte voor de 10 keer te gast geweest, zoals altijd een warm onthaal en zeer verzorgde kamers, prachtige natuur, mooie kastelen en om nooit te vergeten de zeer uitgebreide ontbijten die ons elke dag weer variatie brachten,

alles vers en tot in de puntjes verzorgd. Philippe die je elke dag opnieuw goede raad geeft om de streek en het prachtige Praag te bezoeken,

Deze B&B is een topper die ik iedereen aanraad en die wij in de toekomst zeker nog een bezoek gaan brengen

In één wordt geweldig

Temmerman - Van de Vyvere
29-7-2018

In deze B&B word je met open armen ontvangen, prachtige natuur, mooie verzorgde kamers, een ontbijt om nooit te vergeten, alles vers en elke dag variatie;

Fhilippe die je elke dag opnieuw met raad en daad bij staat bij het plannen van uitstappen, mooie kastelen en om niet te vergeten het mooie romantische Praag een stad om in weg te dromen . Voor ons was het de 10 keer dat wij te gast warren bij de familie Deswarte en wij zullen het hier niet bij laten

een echte aanrader voor iedereen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Gineta in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Gineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Gineta scoort een 9.67 uit 10 op basis van 224 reviews.