Bed and Breakfast Villa Gineta

207 reviews over Bed and Breakfast Villa Gineta in het Nederlands

Een echte aanrader!

Geoffrey en Els
8-6-2018

Villa Gineta is een echte aanrader!

De warmte waarmee je wordt ontvangen, is overweldigend. De familie staat je altijd met raad en daad bij en is bijzonder vriendelijk. Ze kennen de beste plekjes om te gaan verkennen, goede adresjes om te eten,...en trachten een vakantie op maat te geven.

Wij waren slechts enkele dagen in Tsjechië, maar Philippe Deswarte heeft er voor ons een onvergetelijke citytrip van gemaakt. De historiek van Praag die hij heeft meegegeven en het ontdekken van (minder bekende) plekken in Praag was absoluut top!

Wij komen zeker nog terug!

Hartverwarmend

Piet en Marita en vrienden
6-6-2018

De warme uitstraling van de familie Deswarte is aanstekelijk ... en ook hun passie voor het land. Ook de info over de uitstappen en wandelingen was perfect!!!!

topvakantie in een wondermooi land op Villa ginet

Etienne Audenaert
3-6-2018

Wij voelden ons al vanaf het eerste ogenblik al thuis met deze super lieve mensen, vriendelijke mensen,lekker eten ,altijd klaarstaan om je op weg te helpen en er voor te zorgen dat alles naar wens zal verlopen, mooie kamers ,we gaan Villa Gineta nooit vergeten . Het was een schitterende vakantie, met dank aan familie Deswarte.

Fantastisch lang weekend gehad

Marc Van Hoey
27-5-2018

Heel hartelijk onthaal. Prachtige kamers. Lekker ontbijt. Fantastische hulp bij het uitstippelen van onze uitstappen.

Super ligging om Praag te bezoeken

Goeminne
17-5-2018

Het appartement is goed te bereiken met openbaar vervoer. Dichtbij een Lidl.alles heel netjes.zeer goede bedden alle comfort is aanwezig. 2slaapkamers met ieder eigen badkamer top locatie

Fantastische ervaring!

Johan & Hendrica
12-5-2018

Aangename familie met veel kennis over het land en omgeving. Je voelt de passie.

Aanrader! Warm ontvangst, geweldig verblijf.

Dennis & Cindy
11-5-2018

In Villa Gineta wordt je hartelijk ontvangen door Vlamingen met passie voor hun B&B én voor het land. Elke dag wordt je bijgestaan met raad en daad zodat je je tijd in Praag en eventueel de Bohemen zo goed mogelijk kan invullen en de beste plaatsjes kan bezoeken. De kamers zijn prima in orde en het ontbijt zeer gevarieerd en met zorg bereidt.

De accommodatie is iets buiten Praag gelegen maar we vonden dat een prima uitvalsbasis om zowel de hoofdstad als het prachtige binnenland te bezoeken.

Gewoonweg fantastisch

Geert en Kristel
8-5-2018

Het was onze 2de keer dat we hier op vakantie kwamen. Net als vorig jaar weer een heerlijk, verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers tiptop in orde. Vriendelijke mensen die altijd klaar staan opdat je een leuke dag tegemoet gaat. Aan de ontbijttafel krijg je tips over een bezoek aan Praag of leuke wandelingen in de Boheemse natuur.

Wij komen met plezier nog eens terug.

Veel meer dan vakantie- passie!

Bart Vandepaer
7-5-2018

Zeker niet enkel Praag doen. Er is nog zo veel meer en moois te zien.

Een fantastisch mooi verblijf op Villa Ginetta

Gerard Myriam
1-5-2018

Villa Ginetta ligt in een mooi natuurgebied even buiten Praag. De eigenaars verwennen de gasten met een uitmuntend ontbijt en alle servies dat je maar kan wensen je voelt je er direct thuis.

Een goede uitvalsbasis om Tsjechië verder te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Gineta in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Gineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Gineta scoort een 9.68 uit 10 op basis van 208 reviews.