Bed and Breakfast
Weer vandaag-1°-9°
9,7

232 reviews over Bed and Breakfast Villa Gineta in het Nederlands

Meer dan de moeite waard!

Goossenaerts-Meier,
5-10-2018

Prachtige tijd gehad in Tsjechie,Praag zeker de moeite waard.Het verblijf op Villa Ginetta was uitstekend,mooie kamers,heerlijk ontbijt en niet te vergeten de vriendelijkheid en de deskundige uitleg van Philippe!Zeker een adres om nog eens te bezoeken!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Topvakantie

Familie Eeckhout,
22-9-2018

Tsjechië is niet direct een land waaraan je denkt om op vakantie te gaan. Toevallig hebben we er toch voor gekozen. En wauw, wat een superleuke verrassing. Het vakantieverblijf (chalet in het bos op een paar honderd meter van het domein) was top. Privacy en ook kunnen genieten van alle faciliteiten van het domein. Het ontbijt is een echte aanrader. Uitbater Philippe is vanaf het eerste contact tot en met het laatste moment de perfecte gastheer en gids geweest. Om alle voorbereide en gevarieerde uitstappen te kunnen doen zouden we meer dan een maand moeten gebleven zijn. Redenen genoeg om terug te komen. Ook het land en het eten is ons zeer goed bevallen. Buiten Praag, dat fantastisch is, is het er niet druk op toeristisch vlak.

Prachtige ervaring

Van Briel Marcel,
21-9-2018

We hebben voor de eerste keer deelgenomen aan een groepsreis. We kunnen dit voor 100% aanbevelen in Villla Gineta. Elke dag uitstappen waar je kunt aan meedoen. De enige vereiste is dat ge een beetje moet kunnen stappen. Alles wordt van tevoren geregeld bij een uitstap zoals transport, eten en ….. Ge ontdekt niet alleen Praag maar ook de plaatsen waar een gewone vakantieganger niet komt. Altijd met de begeleiding van Philippe of Maarten met deskundige en prettige uitleg.

Het ontbijt 's morgens was compleet, alles wat ge kunt verwachten, dit met de hulp van de moeder van Philippe. Soms was het avondeten ergens in een restaurant of zelfs 1 keer op een boot. Maar de andere dagen kookten Philippe en Maarten en dan was het eten telkens een verrassing . Ge waande U precies in een 3sterren restaurant met daarbij de nodige uitleg van zowel Maarten als Philippe. Fijn als de gidsen door de dag 's avonds ook bij ons waren, gezelligheid troef

Een dikke proficiat aan Villa Gineta

Gereisd met partner in september 2018

Absolute aanrader

Fam Cuypers-Meelberghs,
29-8-2018

Dit was onze eerste vakantie in Tsjechië, en we konden ons geen betere uitvalsbasis wensen. We hebben genoten van de zeer gevarieerde uitstappen. Steden, natuur, cultuur, afkoelen aan het water,... alles is aanwezig om een week zo te laten voorbij vliegen. Op de villa vind je volledig uitgestippelde activiteiten, die gastheer Philippe met de nodige kennis van zaken en veel energie en enthousiasme persoonlijk nog wat toelicht. Prima accomodatie, lekker ontbijt en vergeet zeker niet te genieten van de Boheemse kookavond die mama Gineta en haar team tot in de puntjes verzorgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ons tweede bezoek aan Villa Gineta

Saskia,
28-8-2018

Twee jaar geleden zijn we de eerste keer op bezoek geweest in Villa Gineta. En net als toen hebben we terug genoten van het grote appartement boven de paardenstallen. De kinderen amuseren zich hier super. Na twee keer een week hier geweest te zijn, hebben we het gevoel lang nog niet alles van de streek gezien te hebben. Philippe is een supergids die je naar de mooiste plaatsjes van de streek stuurt met de nodige info. Ook de kookavond in de B&B is altijd supergezellig. We komen zeker nogmaals terug.

voor herhaling vatbaar

Juan Luyten en familie,
25-8-2018

Voor vertrek telefoontje ontvangen van Philippe. Het enigste wat je moet doen is een auto huren en wij zeggen wel welke uitstappen interessant zijn.

Was een zalig verblijf. Tijdens de dag een uitstap met gezin op advies van Philippe of zijn vader. s Avonds ook ergens gaan eten op advies van Philippe en s avonds genieten van de andere gasten. wat moet je nog meer hebben ...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker de moeite waard!

Isabel,
25-8-2018

De liefde voor het land en al zijn mooie plaatsen wordt door Phillippe in geuren en kleuren doorgegeven. Leuk om te luisteren naar zijn uitleg en verhalen, uitstekende begeleiding dus! Wij verbleven in de suite Generale met 3 kids, voldoende plaats en comfort. Het ontbijt is superlekker, gevarieerd, ... Niets op aan te merken... De Boheemse avond is ook een aanrader! We komen hier graag nog eens terug!

fantastisch

Sanders/Duym,
23-8-2018

zeer vriendelijk onthaal, erg gevuld ontbijt, zeer goed gedocumenteerde uitstappen

prachtige ligging,

Gereisd met partner in augustus 2018

Het overtrof onze verwachting!

Philippe en Denise,
17-8-2018

Al bij de eerste ontmoeting op de vakantiebeurs wist Philippe ons te overtuigen Tsjechië te kiezen als vakantiebestemming. Zijn enthousiasme maakte ons benieuwd naar méér.

En of hij erin gelukt is! Hij overtrof onze verwachtingen.

Een geweldige b&b. De ganse familie zet zich dagelijks in om de gasten te verwennen. Propere kamers, lekker, gevarieerd ontbijt en zovéél mogelijkheid om het ganse land te leren kennen. Philippe die persoonlijk elke uitstap tot in de perfectie heeft uitgeschreven. We kwamen tijd te kort. En aanrader voor iedereen. Top top top!

Gereisd met partner in januari 2018

Mooie, fantastische vakantie in Tsjechie

Fam. Klaassen,
17-8-2018

Begin juli zijn we naar Tsjechie gereden, wat voor ons de eerste keer was. We waren benieuwd naar de Bed and Breakfast Villa Gineta. Dit kwam vooral na de verhalen die Philippe ons vertelden op de beurs in Hamont (febr. 2018). Het waren geen leugens. Mooie en verzorgde B en B, anders kunnen wij niet zeggen. Heerlijk en verzorgd ontbijt, door de mama van Phillippe. Elke ochtend kwam Phillippe aan de ontbijttafel langs om de evt. route mee uit te stippelen voor die dag (bijv. een kerkbezoek, bezoek aan Praag, boottocht, kastelen etc.) Voor iedereen wat wils. Een vakantie om niet snel te vergeten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Gineta in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Gineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.