Bed and Breakfast Villa Gineta

Tonen op kaart

264 reviews over Bed and Breakfast Villa Gineta

• 2019
    10walter goossens02-09-2019

Reeds voor de vierde maal waren wij hier !

Een ongelooflijke toffe familie Deswarte zorgt ervoor dat ge in dit prachtig land een zorgeloze en unieke vakantie beleefd ,een sfeer die onder de Vlaamse gasten steeds uniek is , rustig gelegen met talloze zeer goede restaurantjes in de buurt ( Philip zorgt ook voor een Tsjechische avond )

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Kenny De Swert27-08-2019

Topvakantie !

We hebben ongelofelijk genoten van de gastvrijheid van het team van villa Gineta . Gelegen in een prachtige en rustige omgeving met meer dan voldoende mogelijkheden om uitstappen te maken. Honden zijn welkom. Het ontbijt is super ! Wij gaan zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 10Henny en Myriam23-08-2019

VIERDE MAAL GEWELDIGE VAKANTIE OP VILLA GINETA!

Voor de vierde keer geweldige vakantie gehad op Villa Gineta. Alles was tiptop in orde in dit wondermooi land ! Elke dag prachtige uitstappen en mooie fietsroutes gedaan ! De uitstappen ,wandelingen en fietstochten werden smorgens door Philippe tot in de puntjes uitgelegd. Alle dagen TOP ontbijt met een grote variatie. Gewoonweg alles super !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9De Boel14-08-2019

Super B&B

Ongelooflijke onyvangst van philippe en het hele team. Super onbijt heel leuke kamers en wil je iets doen in de streek Philippe weet alles ongelooflijk Dit adres is een aanrader !!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. Verbrugge11-08-2019

gastvrijheid troef

Super verblijf bij super mensen, niet ver van Praag. Elke dag start met een heerlijk ontbijt. Daarna kan je met de vele tips van de enthousiaste gastheer dit mooie land verkennen. Praag met het openbaar vervoer, een boottocht op de Moldau, wandelen in de bossen, .... We hebben genoten van elk moment.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Vermeulen Patrick en Els08-08-2019

Top, top, top!!!

Je laat het virus van het Boheemse beestje toe in je lichaam en dan is het puur genieten van dit prachtige land. Praag ligt op fietsafstand, bossen en prachtige natuur zijn binnen handbereik, wondermooie stadjes en culturele uitstapjes liggen voor het rapen in de omgeving. De gastvrijheid van Philippe en mama Ginetta samen met hun entourage zorgen voor een prachtig verblijf. Het ontbijt is wonderlekker en de Boheemse avonden om nooit meer te vergeten. We deden dit nog nooit eerder maar hier komen we zeker nog terug, al is het maar voor dat Boheemse beestje.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Liek08-08-2019

Geweldig

Wij zaten in vakantiehuis Maruffe op 1 km van de B&B. Het vakantiehuis ligt midden in het bos en is van alle gemakken voorzien. De wasmachine is zeker een pré. Net zoals de elektrische bbq die onder de veranda staat. Helaas is er geen wifi maar 4g is goed te ontvangen.

De gastvrijheid van Philippe is ongekend. Dit kom je nog maar zelden tegen. Hij heeft vele toeristische uitstapjes helemaal uitgewerkt en die krijg je vrijblijvend mee als je er op uit gaat. Alle beoordelingen die je over Villa Gineta tegenkomt zijn waar. Wij komen zeker een keer terug!

De B&B wordt voornamelijk bezocht door Belgen maar ik weet zeker dat ook Nederlanders dit vakantieverblijf enorm zullen waarderen. Wij hebben er enorm van genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Elke06-08-2019

een aanrader!

Fijne, rustig gelegen locatie met een variatie aan logementen. Héérlijk ontbijt door mama Gineta, aangevuld met smakelijke, Boheemse maaltijden met lekkere dessertjes door Philippe! Het zwembad was werkelijk een meerwaarde tijdens de hittgolf :) Het was aangenaam verblijven in een familiale sfeer.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Vanhaute Arnold05-08-2019

Een super lokatie voor een vakantie

Met de groep van Flossenburg een week van 21 tot 28 juli. prachtige ligging Een eigenaar die de liefde voor het land meedeelt en uitstraalt. Behulpzaam voor het organiseren van uitstappen, fietstochten of wandelingen. Kent de specialiteiten van de streek. zeker de prijs waard.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Stijn Coorevits16-07-2019

Een voltreffer en aanrader!

Ik nam samen met mijn mama deel aan de groepsreis georganiseerd door Villa Gineta. Voor mij was het de 4de keer daar ter plaatse (1ste keer groepsreis), voor mijn mama was het de 1ste kennismaking met Tsjechië. Het programma was mooi gevuld met een afwisseling van zowel natuur als cultuur. Met enthousiasme en passie begeleiden Philippe en Maarten de uitstappen. Ze vertelden ons de belangrijkste zaken en dit gekruid met persoonlijke ervaringen. Echt top, ook voor mij die bepaalde uitstappen reeds gedaan had. Daarnaast verwenden beide gastheren ons regelmatig telkens op heerlijke 3-gangenmenu vol van traditionele gerechten. Echt top! De dag konden we telkens starten met een uitgebreid en vers ontbijtbuffet. Kortom, het volledige Villa Gineta-team stond continu klaar om ons in de watten te leggen. Bedankt hiervoor en jullie zien mij zeker terug voor een 5de, 6de, ... keer terug! Logeren op Vila Gineta voelt een beetje als "thuiskomen"

Gereisd met vrienden in juni 2019

47 tips over Bed and Breakfast Villa Gineta

• Patricia De Groot, 09-06-2014

Het mooie fietspad A2 dat nu pas enkele dorpjes verder start ( maar tegen 2015 tot in Stechovice zou zijn aangelegd) is echt een fietsboulevard tot in Praag (nationaal theater ) en heel leuk om te fietsen !

• fabre nancy, 23-09-2013

.doen !! zeker mee eten als Philippe kookt , hij doet dat schitterend !! daarnaast zeker gaan eten bij het mexicaans restaurant en voor de rest gewoon de tips van Philippe volgen , die zijn altijd juist !! wij verbleven in het chalet , goed voor wie graag de rust opzoekt

• Peter Van Roeyen, 24-08-2013

De Tsjechische avond is een aanrader (enkel in het hoogseizoen). Het paardrijden door de Boheemse bossen was een aangename ervaring.

3 vragen over Bed and Breakfast Villa Gineta

• Thea, 01-05-2018

Info

Waar ligt villa gineta in of buiten praag, hoelang met de bus en wat is de prijs pn en ontbijt groetjes thea almelo

• stanna279, 17-01-2017

Info over de B&B

Philippe doet je dat wekelijks gidsen naar Praag met je gasten ? Welke temperatuur is het daar in september? Indien met eigen auto is het dan raadzaam fietsen mee te brengen voor fietstochten of is er daar géén tijd voor aangezien er genoeg te bezoeken valt voor een verblijf van max. 5 nachten. Welk is de prijs voor kamer en ontbijt per kamer 2 personen ontbijt incl. hebben jullie ook prijzen voor het avondeten? .

• pierrette, 05-07-2012

wie weet

kan er mij iemand het email adres geven van villa gineta dit die op de compiuter sta geraak ik niet binnen aub

René en Paulette, 09-07-2012

op dit email adres ben ik binnen geraakt:

[email protected]

Bed and Breakfast Villa Gineta info