Hotel Vienna House Andel's Prague

We hebben een aantal aanbieders voor Vienna House Andel's Prague voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Vienna House Andel's Prague in het Nederlands

gewoon kei goed en een fijn hotel

frans lelivelt,
27-1-2018

gewoon een fijn hotel met een prima verzorging

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Praag zelf is al een geweldige stad, maar hotel Andel heeft de citytrip echt afgemaakt. Alles ziet er super goed uit, de kamers zijn mooi en groot en het personeel is erg vriendelijk. Ook het ontbijt is echt super!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig hotel

info_514
4-9-2014

Mooi, modern hotel. Schitterende kamers. Wij hadden een kamer met badkamer en daarin afgesloten toilet en afgesloten inloopdouche en een bad. Kamers waren en netjes schoon, bedden perfect. TV met BVN (Nederlands talig). Personeel aan de balie zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Alle evenementen tegen de normale prijs te boeken in het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2014

eten en verblijf

mevrouw de Goei
4-5-2014

Het ontbijt viel een beetje tegen: er was weinig keus en de sappen waren niet vers en helemaal niet lekker. De brasserie in het hotel had daarentegen ontzettend lekker eten!

Wat heel erg positief was, is dat we onverwachts een grote kamer kregen met kingsize bed.

Gereisd met partner in april 2014

Mooi hotel met uitstekende service

meneer Vermeulen
28-11-2013

Mooi hotel met uitstekende service op een goede locatie t.o.v. centrum. Prima voor een kort verblijf in Praag

Gereisd met partner in november 2013

Heel goed hotel!

andre
27-11-2013

Heel goed hotel, 100 meter vanaf openbaar vervoer en groot modern winkelcentrum waar je tot 22.00 uur in diverse restaurants en winkels terecht kan.

Gereisd met partner in maart 2013

Geweldig mooi, modern en Luxe hotel

wendy
17-9-2013

echt een aanrader!

kamers voorzien van BAD en Douche!! geweldig! midden in de stad en geen geluidsoverlast. vriendelijk personeel. groot hotel maar toch gezellig. wifi werkt perfect. tevens een hele mooie sportschool waar je gratis toegang tot hebt!

Gereisd met partner in augustus 2013

super net hotel

Chantal
10-11-2012

Hotel andel, is een super net en schoon hotel. Erg mooie en ruime kamers en als je op de eerste verdieping zit een prima balkon.

Je kan niet door het hotel dwalen want je moet je kaart insteken in de lift zodat die naar de juiste verdieping gaat.

Ook het personeel zo vriendelijk. We waren om half 10 in de ochtend in het hotel, terwijl je eigenljk on 16.00 kon inchecken en de kamer pas op kon. Half 10 hadden we al een kamer..

TOP hotel !!

Ideaal gelegen met het openbaar vervoer, 200 meter lopen van de metro, de tram is nog geen 100 meter, en het winkel centrum is ook nog geen 100 meter. Barrretjes, restaurantjes ook om de hoek van het hotel.

Al met al echt een top hotel !!! en ook top personeel

Gereisd met partner in november 2012

Echt top locatie hotel

justin_colette
16-7-2012

Hotel ligt erg gunstig bij gele metrolijn, halte Andel.

Daarnaast ook vele tramlijnen die om de buurt stoppen. Je kan bijna altijd rechtstreeks vanuit centrum naar hotel, in ongeveer 10 minuten.

Naast hotel ligt groot shoppingcentrum. Altijd wat te doen. Supermarkt tot 12 uur 's avonds open.

Hotellobby heeft alleen WiFi. Kamers alleen tegen betaling (en draadje).

Netjes ingericht, netjes verzorgd. Allemaal top.

Ontbijt buffet grandioos lekker. Veel verse vruchten, enzovoorts. NIet alleen continentaal voor de Engelse en Franse gasten maar ook voor ons ;-)

Gereisd met vrienden in juli 2012

Prima de luxe!

Peter Jansen
29-5-2012

Prima hotel. Uitstekende ligging in wijk Andel met bus/metro/tram

binnen handbereik dus zo naar de belangrijkste punten in Praag. Groot

winkelcentrum om de hoek, met veel winkels een hele bovenverdieping

met restaurants (wel veel fastfood). Service is top (gratis upgrade van

kamer). Ontbijt is prima, met meer dan voldoende keuze (en ook genoeg

plaats in de ontbijtzaal). Kamers zijn OK, maar niet heel ruim; badkamer

is design v.w.b. de inrichting maar niet altijd even praktisch.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienna House Andel's Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienna House Andel's Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.