Pension Vetrny Mlyn

26 reviews over Pension Vetrny Mlyn in het Nederlands

Fijn Pension, alles top geregeld

Mark
8-1-2018

Een schoon, goed verzorgd pension net buiten het centrum. Wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar die je alle benodigde informatie kunnen geven m.b.t. het openbaar vervoer, of restaurants in de buurt.

Het ontbijt was elke dag uitgebreid en goed verzorgd. Met de bus en de metro (of tram) zit je binnen half uur middenin bij alle toeristische highlights in het centrum. Prijs kwaliteits verhouding is uitstekend.

Fantastic place to stay in when you are in Praag.

Bert van de Luitgaren
15-8-2017

Gezellig zeer opgeruimd familie hotel. De eigenaar Alex staat altijd voor je klaar. Kamers zijn prima en schoon. Tevens is er WiFi op de kamer. De bus stopt voor de deur en als je hierna met hetzelfde kaartje van €1,30 met de metro gaat ben je in 7 haltes midden in Praag.

Een definitieve aanrader om terug te komen.

Centrum goed bereikbaar, bedden zijn vreselijk

Jaren '60 stijl, vriendelijke eigenaren
15-8-2017

Via touroperator deze accommodatie geboekt. Het huis is mooi, de kamer was schoon, maar wel klein en de bedden zijn keihard, alsof je op de grond ligt te slapen. Met het raam 's nachts open vanwege de warmte, zijn de bussen en auto's die langsrijden (en stoppen/optrekken) wat storend. Onder het open raam was ook de plek waar gerookt werd, dit was goed te ruiken in onze kamer. Het ontbijt was keurig verzorgd; witte broodjes, eitje, vleeswaren, kaas, jam en koek.

Het centrum van Praag is zeer goed bereikbaar via bus en metro.

Super vriendelijk en behulpzaam

Van Beveren
    29-5-2017

De bus stopt vlak bij de deur waardoor je meteen de metro kan nemen om Praag te ontdekken. Het is er zeker rustig wat voor ons aangenaam was na de drukte die je hebt in Praag zelf . De kamers waren heel proper met een uitstekende douche .

De uitbaters geven je al de uitleg die je nodig hebt om in en rond Praag te reizen.

In de buurt zijn 2 restaurants ( pizzeria en brasserie ) waar we heel lekker gegeten hebben voor een aanvaardbare prijs

Dit is zeker voor herhaling vatbaar en wij gaan zeker terug bij een bezoek aan Praag.

Met 2 jonge kinderen was dit een Top verblijf !!!!

Oude reviews (archief)

Uitstekend pension

Saskia
    9-9-2016

Goed pension net buiten Praag in een rustige en groene buitenwijk. Centrum is met bus+metro te bereiken in een half uur, maar even naar je hotel teruggaan om je om te kleden bijvoorbeeld is wel wat lastiger. Wij waren met zijn 17-en en hadden bijna alle kamers gehuurd. Eigenaar sprak goed Engels en was erg vriendelijk. Ruime, schone kamers met goede bedden en een goede douche. Prima ontbijt. Eenpersoonskamer was erg klein, maar wel knus. In de buurt kun je mooi wandelen in het natuurgebied rondom het stuwmeer dat op zo'n 10 minuten lopen ligt.

Zeer aan te bevelen!

Rita
    8-8-2016

We hebben een week met 3 personen doorgebracht bij dit pension. Alex en Michael hebben ons uitgebreid geïnformeerd over vervoer naar de stad Praag. De stad is zeer goed bereikbaar voor weinig geld, kaartjes zijn hier ook verkrijgbaar. Bij Kasta om de hoek hebben we heerlijk gegeten. Het pension is keurig verzorgd, kamers zijn prima en ontbijt was goed. De familie is ontzettend vriendelijk. Zeker aan te bevelen!

Zeer gezellig pension

Nys - De Vroey
    6-8-2015

Zeer goed gelegen tussen de luchthaven en de stad. Praag is makkelijk bereikbaar via openbaar vervoer. Zeer vriendelijk onthaal met duidelijke informatie over de omgeving.

Een prima uitvalsbasis voor Praag en omgeving!

Rinske en Addy
    3-8-2015

Een prima uitvalsbasis. Voor het kamperen eerst naar Praag. Er was zelfs plaats voor de aanhanger die achter het gesloten hek kon staan. Openbaar vervoer stopt voor de deur en met een 20 minuten ben je in het stadshart van Praag. Kaarten voor het OV kan je bij Alexander kopen. We hadden het 2 kamer appartement. Deze was ruim en schoon. Ideaal met kinderen. Bedden waren goed en alles was schoon. Een heerlijke douche en een verzorgd ontbijt met prima koffie en broodjes. Wij reisde met jonge kinderen en was dan ook een verademing om Praag na een dag slenteren uit te zijn en ergens in de buurt te eten voor prima prijzen. Al met al een prima keuze.

Super goed!

Bolder
    29-7-2015

Fijne mensen, goede uitleg over het openbaar vervoer, goed ontbijt met zeer nette kamers

Uitstekende ligging in Praag

F.Beekmans
    30-6-2015

Uitstekend pension met een hele goede service van de eigenaar. Geeft hele goede uitleg hoe en wat voor het openbaar vervoer(bus stopt tegenover het pension). Kaartjes voor de bus en de metro zijn ook verkrijgbaar bij de eigenaar. Zeer nette kamers die dagelijks gereinigd worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Vetrny Mlyn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vetrny Mlyn in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vetrny Mlyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Vetrny Mlyn scoort een 9.09 uit 10 op basis van 28 reviews.