Géén boekingskosten

Meer pension info

28 Reviews over Vetrny Mlyn

• 9Mark08-01-2018

Fijn Pension, alles top geregeld

Een schoon, goed verzorgd pension net buiten het centrum. Wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar die je alle benodigde informatie kunnen geven m.b.t. het openbaar vervoer, of restaurants in de buurt. Het ontbijt was elke dag uitgebreid en goed verzorgd. Met de bus en de metro (of tram) zit je binnen half uur middenin bij alle toeristische highlights in het centrum. Prijs kwaliteits verhouding is uitstekend.

• 10Bert van de Luitgaren15-08-2017

Fantastic place to stay in when you are in Praag.

Gezellig zeer opgeruimd familie hotel. De eigenaar Alex staat altijd voor je klaar. Kamers zijn prima en schoon. Tevens is er WiFi op de kamer. De bus stopt voor de deur en als je hierna met hetzelfde kaartje van €1,30 met de metro gaat ben je in 7 haltes midden in Praag. Een definitieve aanrader om terug te komen.

• 7Jaren '60 stijl, vriendelijke eigenaren15-08-2017

Centrum goed bereikbaar, bedden zijn vreselijk

Via touroperator deze accommodatie geboekt. Het huis is mooi, de kamer was schoon, maar wel klein en de bedden zijn keihard, alsof je op de grond ligt te slapen. Met het raam 's nachts open vanwege de warmte, zijn de bussen en auto's die langsrijden (en stoppen/optrekken) wat storend. Onder het open raam was ook de plek waar gerookt werd, dit was goed te ruiken in onze kamer. Het ontbijt was keurig verzorgd; witte broodjes, eitje, vleeswaren, kaas, jam en koek. Het centrum van Praag is zeer goed bereikbaar via bus en metro.

• 10Van Beveren29-05-2017

Super vriendelijk en behulpzaam

De bus stopt vlak bij de deur waardoor je meteen de metro kan nemen om Praag te ontdekken. Het is er zeker rustig wat voor ons aangenaam was na de drukte die je hebt in Praag zelf . De kamers waren heel proper met een uitstekende douche . De uitbaters geven je al de uitleg die je nodig hebt om in en rond Praag te reizen. In de buurt zijn 2 restaurants ( pizzeria en brasserie ) waar we heel lekker gegeten hebben voor een aanvaardbare prijs Dit is zeker voor herhaling vatbaar en wij gaan zeker terug bij een bezoek aan Praag. Met 2 jonge kinderen was dit een Top verblijf !!!!

• 9Saskia09-09-2016

Uitstekend pension

Goed pension net buiten Praag in een rustige en groene buitenwijk. Centrum is met bus+metro te bereiken in een half uur, maar even naar je hotel teruggaan om je om te kleden bijvoorbeeld is wel wat lastiger. Wij waren met zijn 17-en en hadden bijna alle kamers gehuurd. Eigenaar sprak goed Engels en was erg vriendelijk. Ruime, schone kamers met goede bedden en een goede douche. Prima ontbijt. Eenpersoonskamer was erg klein, maar wel knus. In de buurt kun je mooi wandelen in het natuurgebied rondom het stuwmeer dat op zo'n 10 minuten lopen ligt.

• 9Rita08-08-2016

Zeer aan te bevelen!

We hebben een week met 3 personen doorgebracht bij dit pension. Alex en Michael hebben ons uitgebreid geïnformeerd over vervoer naar de stad Praag. De stad is zeer goed bereikbaar voor weinig geld, kaartjes zijn hier ook verkrijgbaar. Bij Kasta om de hoek hebben we heerlijk gegeten. Het pension is keurig verzorgd, kamers zijn prima en ontbijt was goed. De familie is ontzettend vriendelijk. Zeker aan te bevelen!

• 9Nys - De Vroey06-08-2015

Zeer gezellig pension

Zeer goed gelegen tussen de luchthaven en de stad. Praag is makkelijk bereikbaar via openbaar vervoer. Zeer vriendelijk onthaal met duidelijke informatie over de omgeving.

• 9Rinske en Addy03-08-2015

Een prima uitvalsbasis voor Praag en omgeving!

Een prima uitvalsbasis. Voor het kamperen eerst naar Praag. Er was zelfs plaats voor de aanhanger die achter het gesloten hek kon staan. Openbaar vervoer stopt voor de deur en met een 20 minuten ben je in het stadshart van Praag. Kaarten voor het OV kan je bij Alexander kopen. We hadden het 2 kamer appartement. Deze was ruim en schoon. Ideaal met kinderen. Bedden waren goed en alles was schoon. Een heerlijke douche en een verzorgd ontbijt met prima koffie en broodjes. Wij reisde met jonge kinderen en was dan ook een verademing om Praag na een dag slenteren uit te zijn en ergens in de buurt te eten voor prima prijzen. Al met al een prima keuze.

• 10Bolder29-07-2015

Super goed!

Fijne mensen, goede uitleg over het openbaar vervoer, goed ontbijt met zeer nette kamers

• 9F.Beekmans30-06-2015

Uitstekende ligging in Praag

Uitstekend pension met een hele goede service van de eigenaar. Geeft hele goede uitleg hoe en wat voor het openbaar vervoer(bus stopt tegenover het pension). Kaartjes voor de bus en de metro zijn ook verkrijgbaar bij de eigenaar. Zeer nette kamers die dagelijks gereinigd worden.

Pension Vetrny Mlyn info

Het complex