Hotel U Medvidku

Hotel Info

Meer hotelinfo

35 reviews over Hotel U Medvidku

• 10Geudens Sofie14-06-2019

Mooi hotel, alles wel wat ouderwets, maar alles heel proper, lekker ontbijt, hotel heeft zeer goede ligging.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Eliska Porkneck24-08-2010

Charmant=verouderd

Viel tegen, voor ons zeker verouderd stug personeel weinig uitgebreid ontbijt geen lift in onze kamer was het heel de nacht het gezoem van de buiteninstallatie(airco)

Met oudere kinderen

• 9henk01-09-2009

ideaal voor bierliefhebbers

Mooi historisch pand op een perfecte lokatie.In het hotel een hele gezellige bierstube waar het goed vertoeven is.Personeel doet goed hun best om het je naar je zin te maken.Lekkere eenvoudige menukaart tegen een lage prijs.ideale lokatie voor bierliefhebbers en rokers, want dat is daar nog toegestaan.Wij gaan hier zeker nog een keer terug !

• 7Josee en Danique31-01-2009

Perfect gelegen hotel

Net terug uit Praag met verblijf in U Medvidku. Hotel heeft de perfecte ligging, alles is te voet goed bereikbaar. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Jammer dat restaurant en bar net verbouwd werden zodat we daar geen gebruik van konden maken. We hadden een ruime kamer, maar de bedden zijn vreselijk. Let erop dat je niet kamer 5 krijgt, deze grenst aan een dansstudio ( alleen gescheiden door een muur ) waardoor je in de kamer mee dendert met de muziek. Ontbijt voldoende, niet echt variatie. Vriendelijk personeel. Al met al een hotel waar we nogeens heen zouden gaan.

• 7Anna29-11-2008

perfekte ligging

Perfekte ligging t.a.v. centrum,Karelsbrug en/of Kleine Zijde. Lekker en goedkoop eten in het restaurant en heerlijk bier.

• 7Anna29-11-2008

perfekte ligging in Praag

Perfekte ligging t.a.v. centrum,Karelsbrug en/of Kleine Zijde. Het eten in het restaurant was goed en voor onze begrippen heel goedkoop. Het bier was ook erg lekker!

• 9Marga27-10-2008

Uitstekend Hotel

de ontvangst was prima, mooie kamer korte bedden dat kan voor lange mensen een probleem zijn.het ontbijt was prima. Het restaurant bij het hotel was ook goed zat altijd vol dus reserveren is nodig,in de bierkelder mocht ook gegeten worden,het bier was uitstekend.Dit hotel is een aanrader zeker wat de ligging betreft Praag is een prachtige stad.

Familie

• 8Arjan&Linda01-09-2008

Heel prettig hotel, maar niet voor lange mensen!

Het is een mooi, gezellig uitziend hotel. Stug, maar zeer behulpzaam personeel. Eten in Praag is niet aan ons besteed, maar gelukkig hebben ze bij de McDonalds heerlijke salades, die ze hier in Nederland niet verkopen. haha Verder is Praag prachtig, maar dan wel voor een paar dagen. Hotel U Medvidku is een goede keuze, maar niet voor mensen langer dan 190! Wij hebben overdwars in bed moeten slapen, omdat we anders met kramp in de benen wakker werden...! Buiten dat, mooie stad!! Ooit gaan we er nog een weekendje terug!

• 9IM16-08-2008

Kon niet beter!

Het hotel ligt echt perfect, tussen het oude markt plein en de winkelstraat. Ook ligt het dichtbij de uitgaans cafe/clubs, min 5 min lopen. In praag is alles op loop afstand. De mensen zijn niet erg hartelijk of warm, maar ze willen je wel helpen als ze weten dat je geld hebt. Als je van uitgaan houd maar niet weet waar je moet zijn in praag, moet je zeker mee doen aan de pubcrawl(kroegentocht). Is echt heel goed bevallen!!! Er wordt hiervoor geflyerd op de oude markt en het begin punt is ergens tussen de joodse wijn en het oude plein. Je kunt er ook fietsen huren, ook erg leuk om te doen.

• 9Rosa16-08-2008

Alles is hier toppie!

Goede ligging t.o.v. het centrum. Heel aardig personeel. Ook had het hotel een goed en goedkoop restaurant. Schone en ruime kamers. En een prachtige stad!

Familie

0 tips over Hotel U Medvidku

0 vragen over Hotel U Medvidku

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats