Hotel U Divadla

7.3Goed

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel U Divadla

• 7Karin10-08-2017

Net hotel, goede uitvalsbasis voor Praag

Prima hotel, om vanuit Praag te bezoeken. Je bent snel in het centrum met het openbaar vervoer. Nette, schone kamer. Helaas geen airco en dat was wel jammer met 30 graden plus. Zeker onze familiekamer welke onder het schuine dak lag. Wel 2 ventilatoren beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8kelly10-09-2013

Een aanrader!

Net terug van een paar dagen Praag. Het hotel ligt in de wijk Praag 4. Dit is niet een super mooie wijk, maar je bent binnen 20 minuten in Praag met de tram. Het personeel is zeer behulpzaam. En het ontbijt is voor Tsjechische begrippen zeer uitgebreid. Er is heel veel keuzes uit broodjes, drinken, cake en zuivel. In het hotel zelf kan je heerlijk eten, aan de overkant van het hotel is ook een eetgelegenheid. In het centrum zelf kun je ook eten maar daar betaal je wel iets meer voor. Kamers perfect. Groot en schoon. Enige nadeel is dat de doucheslang erg klein was dus bukkend moest douchen. Maar ook een bad aanwezig waar je heerlijk in kan liggen. Kortom een perfect hotel...en een dikke aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

• 0Eeckhout16-03-2010

Hotelmaffia

Hotel lang op voorhand geboekt. Bij aankomst bleek de kamer niet beschikbaar. Leuk als je na een vermoeiende reisdag met de taxi van de luchthaven komt, met een klein kind. Baliepersoneel onvriendelijk. Bediende beweerde dat de kamer onder water stond. Maar in werkelijkheid was het hotel gewoon overboekt. Courante praktijk in Praag. Na aandringen op PC via internet op zoek gegaan naar een ander hotel. Hotel riep taxi op. Nieuw hotel bleek nauwelijks een paar straten verder te zijn. Taxichauffeur vroeg woekerprijs. Hoewel we in het nieuwe hotel (Sans Souci) voor een week geboekt hadden, dienden we ook daar na drie dagen onverwacht de kamer te verlaten omdat de kamer daar vanaf de derde dag geboekt bleek (wat ons verzwegen werd). Conclusie : regelrechte hotelmaffia. Nadien ook geen schadevergoeding ontvangen, noch van de internet boekingssite, noch van het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7koppenol17-11-2009

prima en comfortabele kamers.

Dit hotel ligt in de wijk BRANIK, om de hoek is een bushalte. Op ongeveer 5 minuten wandelen is de tram halte die u linea recta naar de stad brengt. Het restaurant was door omstandigheden gesloten. Men serveert een gemiddeld ontbijt. Op aanwijzing van de receptie hebben wij uitstekend gegeten bij de Italiaan (bijna om de hoek) Wij waren met de motor, de receptie gaf aan het voertuig onder de bewakingscamera's te plaatsen, zodat zij hem in de gaten konden houden. Kortom uitstekende service.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Hugo Verdurmen31-07-2008

Goed hotel

Globaal goed hotel. Ligging prima voor bezoek aan Praag. Goede verbinding met openbaar vervoer naar stadscentrum. Let wel op voor de parking. Is onvoldoende beveiligd. Tijdens ons verblijf van 3 dagen werd twee keer ingebroken in een auto. Hebben eigen auto uiteindelijk achtergelaten op betaalparking in centrum Praag.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel U Divadla info