Hotel Tivoli

Kleine hotelsWeer vandaag30°13°
8,3

6 reviews over Hotel Tivoli in het Nederlands

Redelijk goed hotel in het centrum.

Theo
10-8-2017

Ligt aan een drukke weg. Onze kamer was ruim. De service van het personeel is goed. Het ontbijt is redelijk. Het voordeel is dat de metro om de hoek ligt en de halte voor de nachtbus. Mocht je zeer vroeg op moeten staan om terug te vliegen dan is dit hotel een aanrader. Daarom hadden wij het ook geboekt. Mocht je met de auto naar Praag gaan dan zijn er beter hotels om te verblijven.

zeer goede kwaliteit voor weinig geld

ronaldengaby
18-9-2016

Dit hotel is een aanrader! Dichtbij metro en centrum. Schone en ruime kamers. goed ontbijt. ligt aan zeer drukke weg waardoor het s'nachts ietwat luidruchtig is.

Prima uitvalsbasis!

Koert
15-5-2011

Hotel Tivoli is een 'ouderwets en degelijk' hotel. Kamers naar huidige maatstaven iets aan de kleine kant, maar voor het overige, mede ook door in de buurt zijnde metro-ingang, een uitstekende uitvalsbasis voor het bezoeken van de oude stad.

Vanuit het hotel met metro bent u in 10- 15 minuten in het centrum van de stad. Dagkaarten zijn voor 100 kronen per persoon verkrijgbaar en zijn geldig voor metro,bus en tram

2007

Prima hotel op ca

Marjo
28-10-2007

Prima hotel op ca. 10 min. van Wenclasplein. Ligt aan drukke straat, vlakbij metro en tramhaltes. Dus heel makkelijk overal naar toe. We hadden gevraagd om kamer aan achterzijde, die was wel rustig. Mooie inrichting, goede bedden, keurige badkamer, TV, minibar aanwezig.

Ontbijt was heerlijk met voldoende keuze, maar niet erg uitgebreid.

We betaalden 69 euro per 2-p kamer. Dus uitstekende prijs/kwal.verhouding. Echt een aanrader.

2006

goed hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding, mooie nette kamers, goed uitgebreid ontbijt. welkomsdrankje bij aankomst. ligt 100 mtr. van het metro-station af.

LET GOED OP IN DE METRO - VEEL ZAKKENROLLERS ACTIEF (ben helaas zelf ook bestolen in de metro)

2005

Zeer redelijk hotel

Bas
23-8-2005

Zeer redelijk hotel.

Het hotel is dik in orde. Nette kamers, vriendelijk personeel. Het is zeer centraal gelegen, maar wel aan de drukste (en dus smerigste en luidruchtigste) weg door Praag. Het is dus raadzaam om een kamer aan de (rustigere) achterzijde van het hotel te reserveren. Wij hadden een "summer in the city"-arrangement hetgeen naar mijn idee een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding was (59 euro voor een tweepersoonskamer).

We hebben een aantal aanbieders voor Tivoli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tivoli in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.