Hotel Tiepolo

Hotel Tiepolo

7.5Goed

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar Tiepolo?

7.5Goed

2 reviews over Hotel Tiepolo

• 7Jos03-09-2012

Goed voor goedkoop

Hotel is niet echt fraai gelegen, naastgelegen gebouwen zijn o.a. dichtgemetseld, maar hotel zelf ziet er netjes uit. Receptie ok met vriendelijk en behulpzaam personeel, veel informatie over Praag en er is ook nog een extra badkamer voor late vertrekkers om je nog op te frissen. Kamer was een soort van appartement omgebouwd voor 5 personen, slaapbank voor 2, opklapbed voor 1 en nog een tweepersoonsbed in de slaapkamer. T.o. slaapbank een wandmeubel met ktv., verder nog een tafel met 4 stoelen. Op de slaapkamer een grote kast en een ventilator. Dubbele beraming zorgt (gesloten) voor totale stilte. Badkamer groot met douche, wastafel, föhn, toilet en bidet. Elke dag schoonmaak, badlinnen, zeepje,shampoo en stukje choco. Ontbijt (6€) in kleine zaal prima verzorgd. Simpel, maar ruim voldoende. Verse cappuccino, warme croissants, broodjes, wit en bruine boterhammen, crackertjes, verpakte koek, cakejes, gebakjes, thee, water, sappen, melk, yoghurt, muesli, kaas, snijwaren, zoetigheid en ei.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Dennis Olesya Yuliya27-05-2010

Prima lokatie als je praag wil zien

Hotel is goed. Binnen 15 minuten lopen zit je op alle toeristische plekken van de stad. kamers zijn schoon, groot genoeg. Keuken uitrusting is erg karig. Service is prima. Wat ik erg graag wilde was een prive parkeerplaats, en dat heeft dit hotel.

Ontbijt is inbegrepen, en voor ons was het ontbijt prima. Geen 5 sterren, maar dat hoeft ook niet. lekker koffie, je kan brood roosteren, yoghurt nemen, divers beleg. Goed dus. We kregen ook regelmatig een lekker bakje expresso aangeboden door de vriendelijk bediening aldaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Hotel Tiepolo info