Hotel Three Crowns (U Tri Korunek)

Hotel Three Crowns (U Tri Korunek)

6.1Voldoende

Tsjechie, Praag, Praag

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Three Crowns (U Tri Korunek) voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Three Crowns (U Tri Korunek)

• 2018
    7paul stockmans12-08-2018

Schoon hotel, centraal gelegen

Gelegen op 600 m (klimmen !) van halte, zeer goed openbaar vervoer naar centrum. Als je aan de straatzijde een kamer hebt vergeet je nachtrust voor 03.00 u door de bar "camalot" aan de overzijde. Vriendelijk personeel, hadden een kamer zonder ramen, werd omgeruild voor een behoorlijke kamer. Zeer zuiver, alle dagen zuivere handdoeken, ontbijt voldoende maar basic, vers fruit, lekkere koffie. Mooi terras aan de binnenzijde, gezellig zitten, wordt wel verpest door rokers. Had heel goedkoop kunnen boeken via duitse site Eurowingstours. Mogelijkheid in de luchthaven een shuttle te nemen, 18 euro enkel voor twee personen, reistijd 35 min, lekker restaurant op de hoek van de straat, italiaan genaamd einstein met een gezellig binnenterras, weliswaar ook hier verpest door rokers. Hotel vatbaar voor herhaling als je voordelig kan boeken. Voor de rest alles in Praag te betalen, musea, kerken, basiliek, enz...

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

1E. Hollestelle17-08-2017

Ontzettend onbeschoft personeel

Wij hebben nog nooit zulke sjaggerijnige onbescchoft personeel mee gemaakt. Vooral de dames van het ontbijt. Het was gewoon bizar! Ook het ontbijt zelf was best slecht. De toilet op de kamer spoelde niet door. De kamer was erg verouderd maar wel okee. Jammer en zeker geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Rita18-08-2011

Helemaal niets mis mee

Prima hotel. Met zijn vieren 3 nachten een kamer gedeeld, was prima te doen. Goede bedden en ook het ontbijt was prima. Ook in de directe omgeving leuke eetgelegenheden en bierkelders. Enige minpunt was het weer, maar daar kan het hotel ook niets aan doen...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Ducheyne - Biermans18-02-2011

heel goed hotel

we hebben er 4 nachten geweest de kamer was heel modern en heel netjes. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, het bed was van heel goede kwaliteit alsook de badkamer was tip top in orde, dus gewoon een aanrader, je zit op ongeveer 400 m van het tramnetwerk en je bent dan op 10 minuten in de oude binnenstad. De georganiseerde trips kan je heel makkelijk bij de receptie boeken en je wordt dan stipt afgehaald en terug gebracht naar je hotel wat een hele luxe is. We hebben echt genoten.

Gereisd met partner in februari 2011

• 1zoovon19-07-2010

Wat een vies, vrezelijk hotel!

Wij gingen uit van de andere beoordelingen en dus ging wij vol vertrouwen naar het Three Crowns hotel in Praag. De website van het hotel zag er goed uit en het beloofde ons veel, maar helaas wij kregen NUL. Aangekomen bij het hotel, verwachte ze ons al want 'there was a problem' ze kon ons niet kwijt in het hotel omdat er problemen waren op de twee bovenliggende verdiepingen, wij zijn niet de ergste zoiets kan elk hotel overkomen en gingen dus akkoord met de vervangende accommodatie een straat verderop in Hotel Gloria, voor 1 nacht. Dit hadden wij niet moeten doen, vreselijk warm geen airco en een gigantische lawaai van de de drukke (auto)weg. In de ochtend terug naar 'ons' hotel en dit aangegeven, het speet hun en wij konden om 14.00 onze sleutel halen van onze kamer, 's avonds aangekomen in de kamer was het vreselijk! Vies, vervallen kamers, gaten in de muren, de douche randen waren zwart, het bed vreselijk. Helaas zijn wij er niet uitgekomen en zijn wij 1 nacht eerder vertrokken.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Hans Mijvis15-10-2008

goed hotel

we zijn hier een lang weekend geweest. hotel is prima, de service liet wat te wensen over. het personeel was niet vriendelijk en met name de receptie was zelfs onbeschoft. volgens de site zou er ook een restaurant en een bar moeten zijn, deze waren om "technische redenen" niet aanwezig. meer uitleg kregen we niet.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8myriam radoux07-03-2007

de superior kamers zijn uitstekend nieuw en modern ingericht uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd in maart 2007

Hotel Three Crowns (U Tri Korunek) info