9,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Mark Luxury Prague voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel The Mark Luxury Prague in het Nederlands

Top Hotel

Kaspers
5-5-2016

Werkelijk alles aan dit hotel is geweldig, vooral de prachtige binnentuin en de grote, lichte en schone kamers. De kamers zijn veel moderner dan op de foto's. Warm welkom voor kinderen. Bar prijzen in vergelijking met andere 5* hotels in Europa zijn laag. Hotel ligt midden in de stad parkeren kan eigenlijk alleen dmv vallet parking het duurt echter door de drukte in de stad wel 20 minuten voordat je auto weer voor het hotel staat, maar als je daar rekening mee houdt geen probleem!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Uitstekend hotel op een toplocatie.

18-10-2013

Zeer goede locatie voor een hotel in het centrum van Praag. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand van het hotel. Winkelmogelijkheden (winkelstraat/shopping center) op slechts een paar minuten afstand. De kamer was erg mooi en goed ingericht. Zoals men van Kempinski gewend is. Kamers heel rustig, Ontbijtbuffet was als in een droom. Wie hier niet tevreden is, heeft het zichzelf te verwijten :-)!

Gereisd Anders in oktober 2013

Centraal stadshotel.

29-9-2013

Uitstekende ligging in de buurt van het Wencesclasplein. Veel winkels en restaurants in de buurt. Schone, grote kamers en badkamer. Heerlijk ontbijtbuffet.

Gereisd Anders in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons het beste hotel in Praag!

3-9-2013

Een tophotel in het hartje van Praag met een zeer mooie tuin met loungemeubels, een goed restaurant - perfect ontbijt! Modern hotel van Kempinski - gebruikelijke zware interieur - het hotel is een oud gebouw, dat perfect gerestaureerd is - grote glimmende gangen, de kamers hebben een iets schemerig karakter, maar een bijna perfecte badkamer. Al met al, één van de beste in hotels in Praag en waarschijnlijk ook één van de jongste. 200 meter naar het centrum, dus alles op korte loopafstand. Echt uitstekend waren het restaurant, het ontbijt en de tuin, die ook door het restaurant gebruikt wordt. Het enige kleine negatieve punt is dat het hotel niet beschikt over een eigen zwembad - je krijgt er wel een ticket voor een fitnesscentrum in de buurt, dat je in twee minuten te voet kan bereiken.

Gereisd Anders in september 2013

Hét hotel qua keuzemogelijkheden.

3-8-2013

Het Kempinski heeft wat de naam belooft. Zeer vriendelijke en niet opdringerige service. Ideaal voor toeristen op een stedentrip, die geen comfort willen missen.

Gereisd Anders in augustus 2013

Stedentrip voor 2 personen.

16-7-2013

Een super hotel, zeer deskundig en aardig personeel. Wij gaan in ieder geval nog eens naar dit hotel. Een relax zone zou leuk zijn geweest.

Gereisd Anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Mark Luxury Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Mark Luxury Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.