7,5

7 reviews over Hotel St. George in het Nederlands

Dit nooit meer!

Julio
13-6-2014

Wij hebben dit hotel geboekt. Toen we arriveerden, bleek het te zijn overboekt! We werden naar een nabijgelegen hotel gestuurd. We kregen een vieze kamer en slechte service. De dag daarna konden we pas in de avond inchecken. De manager heeft zich gedurende ons (4 dagen) verblijf geen contact met ons gezocht. Zeer onpersoonlijk hotel. Wij gaan hier nooit meer heen! Slechte ervaringen!

We have booked this hotel. When we arrived, it turned out to be overbooked! We were sent to a nearby hotel. We got a dirty room and bad service. The next day we were able to check in until the evening. The manager has not contact us during our 4 day stay. Very impersonal hotel. Very bad experience! Never again!

Gereisd Met partner in mei 2014

Leuk hotel

Frank
5-8-2011

Wij zijn hier een lang weekend geweest, en voor hetgeen ze aanbieden is het zeker de moeite waard. Bedden zijn goed, kamer is netjes, schoon. We hadden een kamer aan de straatkant, wij hebben geen last gehad van het verkeer, was allemaal goed te doen. Personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt ius prima, niet uitgebreid, maar echt wel te doen hoor.

Gereisd Met partner in juni 2011

Prijs/kwaliteit romantisch hotelletje

Pascal
30-7-2011

Romantisch hotel op wandelafstand van tal van bezienswaardigheden. Zeer vriendelijk onthaal, erg gastvrij. Sauna en jacuzzi als zalige afsluiting nadat je de vele bezienswaardigheden in de Praagse binnenstad bezocht hebt. Dit hotel is prijs/kwaliteit aan te bevelen! Bovendien kregen we een fles cava als verrassing omdat ik jarig was.

Gereisd Met partner in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor St. George voor je op een rij gezet:

prima hotel voor die prijs (4=3)

Lex Franken
15-4-2009

Wij waren in Hotel St George in het Paasweekeinde vanaf donderdag t/m maandag; kamer lag aan straatkant, waar wel veel verkeerslawaai was bij open ramen. Hotel is pas gerenoveerd zo te zien. Ontbijt is goed, niet uitgebreid maar toch van alles wat.

Gereisd Met vrienden in april 2009
2008

Wij verbleven hier de tweede week van de Paasvakantie en

Linda Currinckx
9-4-2008

Wij verbleven hier de tweede week van de Paasvakantie en waren zeer tevreden over dit hotel; verzorgde kamers en vriendelijk personeel. Ook het ontbijt vervulde onze wensen; een goed aanbod van verse, lekkere producten (vooral de pistolets zijn een aanrader!). Hoewel het hotel gelegen is aan een drukke baan, heb je geen last van verkeerslawaai. Kortom; een aangenaam verblijf!

Gereisd Familie in april 2008
2007

fantastisch hotel, 4 sterren waard

luc
1-6-2007

fantastisch hotel, 4 sterren waard. heel mooie kamers, badkamer- kortom, al wat je wil. zeer verzorgd ontbijt. personeel wijst je goedkoop restaurant aan op vraag van je zelf en na drie bezoeken heb je al een nacht verdient. spijtig dat de 'chef de réception" veranderd is maar toch, blijft een aanrader. 3x geweest.

Gereisd Anders in juni 2007

2005

zeer mooi hotel gelegen in het centrum van praag net iets

Rene Muller
10-5-2005

zeer mooi hotel gelegen in het centrum van praag net iets buiten de binnenstad...(5min lopen). Zeer goede service en zeer aardig personeel! Lekker bad voor de luie mensen onder ons.... En zeer ruime en mooie kamers! Kortom zeker aan te bevelen.... groetjes uit apeldoorn (rene en an) en er was nog een jongen mee.... (kees S)

Gereisd Anders in mei 2005

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. George in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.