Hotel Splendid

2006

In 2004 geweest

Jolanda
7-2-2006

In 2004 geweest. Hotel ligt in rustige straat, ongveer 20 minuten lopen van het centrum van Praag. Kamers zijn wel klein, maar netjes. Hotel beschikt over gezellige bar en een terras waar het goed toeven is. Wij hebben het hier goed naar de zin gehad. Over het eten kan ik niks zeggen, wij aten buiten de deur. Wil je je auto niet buiten laten staan, dan is er vlakbij een goedkope parkeergarage.

Gereisd Anders in februari 2006
2005

Komen hier regelmatig met grote groepen (100 pers>)

E.A.Prins
4-11-2005

Komen hier regelmatig met grote groepen (100 pers>).De kwaliteit van het diner is erg laag.Waterige soep,matig hoofdgerecht en slecht nagerecht:de eeuwige Praagse cakejes(die al ver voor aanvang diner in de zaal staan en dus erg droog zijn.)

Gereisd Anders in november 2005

Vrij schraal/oud hotel,maar wel in aardige buurt en Het is

Rogier van B
19-7-2005

Vrij schraal/oud hotel,maar wel in aardige buurt en vlakbij tramhalte. Het centrum is ook te lopen (kwartiertje). Gratis parkeren voor de deur. Ontbijt is niet te eten, je kan beter een vers broodje halen bij de supermarkt 50 m verderop. Al met al geen tophotel, maar dat kan ook niet voor dat geld.

Gereisd Anders in juli 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Splendid voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.