Camping Sokol Praha

Camping Sokol Praha
7,5

6 tips over Camping Sokol Praha

elmo20042004, 6-9-2015
Doe boodschappen bij Albert (5 min. rijden) Eten in Restaurant om de hoek is erg goed en betaalbaar. Zit in een oude watermolen. Neem de trein naar Centrum. Busje van camping brengt je naar station. En vanaf station in centrum lopen naar HET plein of met metro naar de oude stad. Heel goed te doen en kost weinig.
W. van der Weijden, 6-9-2014

Met de trein naar Praag is super : 32 kr voor volw. 16kr. Voor kinderen tm 15jr

Met 1 kaartje 1.5 uur in trein en metro en tram, kom je overal in praag, geen auto nodig ! Metro is perfect en zeer schoon.

Billa supermarkt vlakbij camping, lopen door park 10min, of 2 min. Met de auto. Alle prijzen zijn beduidend lager dan in nederland, bier 0,5 liter is €1,- op terras.

Restaurant Al Molino pizza/pasta is super, net als restaurant ernaast.

Aanrader : Zoo, burcht, petrin heuvel, oude marktplein

ton kuipers, 7-7-2014
met een eigen caravan of camper heb je wel leuke plaatsen

We hebben een aantal aanbieders voor Sokol Praha voor je op een rij gezet:

fam. van Gils, 16-7-2012
Voor wie een betaalbare, eenvoudige, maar schone accommodatie zoekt, is Sokol Praha een geschikte camping. Houd je van zwemmen, bezoek dan zeker het aquapalace in Cestlice! Zo'n zwemcomplex vind je niet in Nederland. De campingbeheerder brengt er je zelfs met zijn busje naartoe.
Marj, 20-4-2012

Kleren zijn er duurder dan België, supermarkt en restaurants goedkoper.

Neem zeker je makkelijkste wandelschoenen en reisgidsje(s) mee want je loopt wat af, bijv. "100% Praag" waarin diverse wandelingen staan. Gedeelte "Nieuwe stad" valt tegen, zou ik overslaan.

Nick, 17-11-2011
Binnen 30 min ben je in het centrum van Praag per trein. kosten van deze rit bedragen ca 0.50 ct per retour per persoon. Er liggen diversen restaurants in de omgeving van de camping. En in de zomer zwemmogelijkheden to de camping in het meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Sokol Praha voor je op een rij gezet: