Camping Sokol Praha

Camping Sokol Praha
7,5

53 reviews over Camping Sokol Praha in het Nederlands

Prima camping voor een bezoek aan Praag

Jan
31-10-2017

S'morgens rijdt er op gezette tijden een busje naar het dichtstbijzijnde station.

(Kaarten voor de trein zijn te koop op de receptie.)

Vandaar is het 12 minuten met de trein naar het centrum van Praag.

Alleen als je terugkomt moet je lopen naar de camping. Ongeveer 1 km.

Sanitair is erg goed. Vriendelijke mensen op de receptie. Rustig op de camping.

Aanrader voor bezoek aan Praag.

Heerlijk

Jolanda
30-8-2017

Rustige camping. Lekker,maar een beetje fris,zwembad.

Leuke animatie voor de kids. Deden flink mee.

Goede verbinding naar de stad.

Relaxed.

Hadden op de camping een caravan gehuurd. Was proper en goed onderhouden. Op camping heb je wel heel weinig privacy. Iedereen staat kort op elkaar. Maar als je de volledige dag in Praag zit heb je daar weinig last van.

Wel redelijk veel lawaai 's avonds (verbleven er zaterdag en zondag)

Op wandelafstand van station (800m) of je kan de shuttle naar station nemen (gratis)

Top camping

Eric - Lars
12-8-2017

Een 4 sterren ANWB camping. Vanuit de receptie rijd op vaste ijden een busje naar het stadion.

Fantastische camper camping

Henk
4-7-2017

Kleinschalige camping voor campers, er zijn ook vaste huisjes. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij en spreekt goed Engels. Sanitair is super netjes en schoon. Met het openbaar vervoer ben je in 15 min. midden in het oude centrum. In de buurt zijn ook goede restaurants en een kleine wellnes/sauna,heerlijk na een dagje Praag. Echt een aanrader, zeker voor die prijs. Als wij weer naar Praag gaan, zoeken wij niet verder..

Oude reviews (archief)

Gezellige kleinschalige camping bij Praag

Ferenc Jacobs
27-8-2016

We zijn net terug van bijna twee weken vakantie vieren bij Camping Sokol. Wij stonden met onze tent voor een langere tijd, de camping wordt ook veel gebruikt als doorreis of overnachting voor campers. De mensen in de stacaravans van de touroperator zijn er wel vaak wat langer.

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en er is Nederlandstalig baliepersoneel. Het sanitair is nieuw en wordt meerdere keren per dag goed schoongemaakt. Het zwembad is in verhouding met de grootte van de camping prima en voldoende voor kinderen om plonsplezier te hebben. De animatiemeisjes waren leuk en erg betrokken bij alle kinderen. Het restaurant is betaalbaar en serveert lekker eten.

Daarbij is de camping een goede uitvalsbasis voor trips in en rond Praag. Je bent overal binnen een half uur met auto, trein of metro. .

Wij en onze jongens hebben een perfecte kampeervakantie gehad!

Mooi uitgangspunt voor centrum Praag

elmo20042004
6-9-2015

Kleine en compacte camping. Onze stacaravan lag op een heuvel en lag "rustig" Caravan van gedateerd maar om te slapen alleen prima. Receptie aardig en daar kan je ook de OV kaartjes kopen. Zwembad was heel klein en niet gebruikt omdat wij 's ochtends Praag in gingen en 's avonds pas terug kwamen. Auto bleef naast caravan staan.

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

W. van der Weijden
6-9-2014

Caravan was nieuw en plekken zijn prima. Smorgens broodjes halen op de camping, en savonds lekker eten in het restaurant. Zeer vriendelijke behulpzame mensen op de camping en in het restaurant.

Alles zeer schoon.

Vooral een dure camping

Paul Schoenmakers
27-7-2014

Camping op 12 km afstand van centrum Praag. Wij reden met gezin (4p) gewoon met auto naar centrum en tegenover station parkeren (40kr/uur). Is goedkoper dan een dagkaart ov voor 3,90€ pp. Is zeer goed te doen, ondanks ontraden van het campingpersoneel.

Klein zwembad maar wel schoon/helder water. Camping ligt niet erg rustig, weg vlak langs camping en treinen vaak zeer duidelijk/lawaaierig hoorbaar.

Sanitair ruim voldoende.

Restaurant niet getest, maar pizza/pasta restaurant op 100 m van de ingang is zeer goed, en daar is gratis wifi. Op de camping ook wifi beschikbaar maar 4€/dag. Ze zijn niet wijs .....

Ook overnachten met eigen caravan, in juli met 4 volwassenen voor 3 nachten 155 € !!!! Zijn geen Tsjechische prijzen !!! Ander campings die we bezocht hebben kosten in Tsjechie hooguit 15-a 20 euro/nacht voor ons gezin.

Ook de prijzen in het minimale winkeltje zijn absurd, bv 2L colafles=5€ !!!!

Op 1.1 km is Billa-supermarkt....ga daar heen voor de verse broodjes en de rest

liever niet meer

ton kuipers
7-7-2014

mooie lokatie. gastvrije medewerkers, dicht bij het centrum, goed te doen met bus en metro. beheerder brengt je gratis naar het treinstation.

alleen de mobile home's van touroperator zijn verouderd, in de schaduw ,en slechte terrasjes voor je home mobile.

We hebben een aantal aanbieders voor Sokol Praha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sokol Praha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sokol Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sokol Praha scoort een 7.53 uit 10 op basis van 60 reviews.