Camping Sokol Praha

Kleine hotelsWeer vandaag4°-3°
Camping Sokol Praha
8,5

Laatste review

Goede camping maar erg duur.

Hans Berends,
10-9-2018

Goed sanitair,leuk zwembad,leuk restaurant met teras en makkelijk voor bezoek praag met openbaar vervoer. Maar echter wel heel duur , verblijf met 2 personen en camper voor 2 nachten 83 euro . Dit heb k nog in geen andere stad in Europa betaald!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

58 reviews over Camping Sokol Praha in het Nederlands

Goede camping maar erg duur.

Hans Berends,
10-9-2018

Mooie camping met zwembad.

Anna,
13-8-2018

Mooie, kleine camping. In 13 minuten ben je in He centrum van Praag. De plekken zijn niet heel groot. Het sanitair is zeer schoon en je hoeft niet te betalen voor de douche. Het zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg voor de hele camping. Voor wie van rust houdt, geen aanrader, omdat er elke avond om 19:00 een minidisco begint en 2 x per week live muziek is. Wij vonden dit juist wel gezellig. De camping is niet goedkoop, maar je hebt veel op de camping. Wij komen hier nog eens terug!

Vriendelijke Engels maar ook Nederlands sprekende medewerksters. Een werkelijk prachtige omgeving, waar je vergeet dat je slechts op een half uur rijden met de bus en metro zit van het hart van Praag. Dagtickets voor het openbaar vervoer zijn aan de receptie te koop. En met zulk vervoer ben je gek om met de eigen auto het centrum in te gaan. Enige min punt was het eten in het restaurant waar de bediening op die dag wat traag ging, de warmte en vermoeidheid (we waren wat laat gaan zitten) hadden hun tol geeist van het personeel. Maar ze bleven hun best doen en vriendelijk. Echt een aanrader voor een gezin met jonge kinderen.

Geweldig

Gerben,
4-8-2018

Vriendelijke meertalige receptie. OOK NEDERLANDS!! Leuk zwembad. Voor een stadscamping echt meer dan de moeite waard.

Het restaurant wat bij de camping hoort is zeker de moeite waard om een paar keer te eten als je er een week bent. Want de pannenset die in de stacaravan aanwezig was, was eigenlijk net te klein om uitgebreid te koken. Maar om je te redden meer dan in orde.

Het enige wat misschien voor verbetering vatbaar is, is het karige aanbod in het camping winkeltje. Sanitair en zwembad zijn meer dan in orde qua hygiëne. Voor ons een zekerheidje dat we hier nog een keer terug komen. En dat zal geen vijf jaar duren....

Was goed maar niet voor herhaling

Marina Engel,
19-6-2018

We hadden caravan van touroperator nr M 30 mega hoge stoep als entree, ik ben slecht ter been en had grote moeite in en uit te komen. Verder wel nette camping, restaurant op camping is goed en niet duur.

Prima camping voor een bezoek aan Praag

Jan,
31-10-2017

S'morgens rijdt er op gezette tijden een busje naar het dichtstbijzijnde station.

(Kaarten voor de trein zijn te koop op de receptie.)

Vandaar is het 12 minuten met de trein naar het centrum van Praag.

Alleen als je terugkomt moet je lopen naar de camping. Ongeveer 1 km.

Sanitair is erg goed. Vriendelijke mensen op de receptie. Rustig op de camping.

Aanrader voor bezoek aan Praag.

Heerlijk

Jolanda,
30-8-2017

Rustige camping. Lekker,maar een beetje fris,zwembad.

Leuke animatie voor de kids. Deden flink mee.

Goede verbinding naar de stad.

Relaxed.

Hadden op de camping een caravan gehuurd. Was proper en goed onderhouden. Op camping heb je wel heel weinig privacy. Iedereen staat kort op elkaar. Maar als je de volledige dag in Praag zit heb je daar weinig last van.

Wel redelijk veel lawaai 's avonds (verbleven er zaterdag en zondag)

Op wandelafstand van station (800m) of je kan de shuttle naar station nemen (gratis)

Top camping

Eric - Lars,
12-8-2017

Een 4 sterren ANWB camping. Vanuit de receptie rijd op vaste ijden een busje naar het stadion.

Fantastische camper camping

Henk,
4-7-2017

Kleinschalige camping voor campers, er zijn ook vaste huisjes. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij en spreekt goed Engels. Sanitair is super netjes en schoon. Met het openbaar vervoer ben je in 15 min. midden in het oude centrum. In de buurt zijn ook goede restaurants en een kleine wellnes/sauna,heerlijk na een dagje Praag. Echt een aanrader, zeker voor die prijs. Als wij weer naar Praag gaan, zoeken wij niet verder..

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sokol Praha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sokol Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.