Hotel Slavia

4 reviews over Hotel Slavia in het Nederlands

Slecht hotel

Gerard
12-2-2016

Dit hotel is werkelijk waar het slechte hotel waar ik ooit ben geweest, de bedden waren stuk en smerig, er waren geen wc's op de meeste kamers, het personeel was onbeschoft onvriendelijk en ga zo maar door..

Het enigste positiefe was de ligging, vlak bij het dorp en de ski-piste.

Dit nooit meer

Thomas
12-2-2016

Vreselijk pension,heel onvriendelijk personeel, er waren bloedvlekken in mijn bed en nog andere smerige vlekken. Het eten was niet oké.

Ik wil hier nooit meer heen.

wat een verschrikking

bertha
27-4-2010

Afgrijselijk hotel, slechte bediening, slecht ontbijt

Nooit meer

Jarno
    4-7-2009

Dit hotel is werkelijk slecht. Slecht eten, slechte service, oude lelijke en smerige kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Slavia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Slavia in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Slavia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Slavia scoort een 3.4 uit 10 op basis van 7 reviews.