Hostel Sir Toby's

3 reviews over Hostel Sir Toby's in het Nederlands

Geweldig!

Leonie
17-5-2018

Gezellige accommodatie, schoon, eten is goed! Goede locatie, vriendelijk personeel en betaalbaar.

Super

ajdance2
14-2-2013

Voor een hostel is dit een zeer goede keuze. Goede prijs voor de kamers en ze zien er netjes uit. Je krijgt elke dag schone handdoeken en de badkamer ziet er netjes uit. Sommige kamers hebben een eigen badkamer, andere moet je delen. Er zit niet standaard ontbijt bij, maar dat is op zich geen probleem omdat de supermarkt om de hoek zit en je daar voor 0.50 à 1 euro een uitgebreid ontbijt kunt krijgen. De supermarkt is echt spotgoedkoop. Het hostel zit dicht bij OV, de tram is op ongeveer 5 minuten lopen. Met het OV ben je in 10/15 minuten in het centrum van Praag. De kamers zijn netjes en de bedden zijn prima. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. Een absolute aanrader.

Fantastic All-Round

Kevin
26-1-2010

Top service, top rooms! This is what hostels should be like. Every service you might need, plenty of common spaces including a kitchen, nice pub, garden...

It is not right in the centre, but it only takes 10min by tram and it was nice to escape the tourists. Good restaurants nearby and Cross Club is definitely a must to see!

Hostel Sir Toby's 9.13 10 3 .