Hostel Sir Toby's

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag18°5°
Hostel Sir Toby's
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sir Toby's voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Sir Toby's in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig!

Leonie
17-5-2018

Gezellige accommodatie, schoon, eten is goed! Goede locatie, vriendelijk personeel en betaalbaar.

Super

ajdance2
14-2-2013

Voor een hostel is dit een zeer goede keuze. Goede prijs voor de kamers en ze zien er netjes uit. Je krijgt elke dag schone handdoeken en de badkamer ziet er netjes uit. Sommige kamers hebben een eigen badkamer, andere moet je delen. Er zit niet standaard ontbijt bij, maar dat is op zich geen probleem omdat de supermarkt om de hoek zit en je daar voor 0.50 à 1 euro een uitgebreid ontbijt kunt krijgen. De supermarkt is echt spotgoedkoop. Het hostel zit dicht bij OV, de tram is op ongeveer 5 minuten lopen. Met het OV ben je in 10/15 minuten in het centrum van Praag. De kamers zijn netjes en de bedden zijn prima. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. Een absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sir Toby's in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sir Toby's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.