Kleine hotelsWeer vandaag23°13°

3 reviews over Hotel Silenzio in het Nederlands

Rustig

Fred
6-11-2016

Goed: Rustig gelegen, goede wifi en gratis parkeren. Gratis ontbijt is ruim voldoende. Afstand Metro 15 min lopen bergaf door gedeelte van de universiteit.
Dus altijd veel jongeren/ mensen aanwezig. Geeft een veilig gevoel.

Minder: Afstand Metro 15 min lopen bergaf. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel niet aan te bevelen. Geen satelliet TV ( staat wel in beschrijving ) Geen badjas/slippers ( staat wel in beschrijving ) Geen mogelijkheid tot douchen. Deze hangt nl. op buikhoogte in bad. douchekop kun je niet ophangen en de slang is te kort om boven je hoofd te houden. Je moet dus in bad gaan zitten om te douchen. Van de 5 lampen in de badkamer waren er slechts 2 die het deden.

Management heeft niets gedaan aan de mankementen.

Gereisd Met partner in november 2016

Geweldig hotel

Etienne
16-11-2009

Nadat we weg zijn gegaan uit Kralupy (hotel was zo slecht) en ook ong 35km van Praag hebben we dit zelf bijgeboekt. Wat een luxe in een keer, geweldige bedden. Een zo goed als nieuwe badkamer en schoon Het hotel zelf ligt lekker rustig en in praag zelf nogwel. De metro is ook vlakbij ik denk ong. 300m

Gereisd Met partner in september 2009

Luxe, schoon en goede prijs/kwaliteit verhouding

24-7-2009

Op 5 minuten lopen tramhalte om naar centrum te gaan (5 min). Hotel gelegen in rustig wijk en auto (gratis + beveiligd) te parkeren voor het hotel. Personeel is zeer vriendelijk en deskundig. Hotel is nieuw (2007) en de kamers zijn zeer mooi en luxe. Ook airco + goede werkende WiFi. Voor de prijs krijg je waar voor je geld. Ontbijt is uitgebried en lekker (o.a. verse fruit salade + lekkere koffie).Geen mogelijkheid echter om snacks te bestellen na het ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Silenzio voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silenzio in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silenzio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.