Hotel Savoy

Hotel Savoy

9.5Fenomenaal

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar Savoy?

9.5Fenomenaal

• Sauna

4 reviews over Hotel Savoy

• 10sheena198217-07-2013

super hotel

city trip gedaan met mijn man, via touroperator geboekt, prijs was zeer goed! Heel mooi hotel, heel vriendlijk personeel, gratis sauna, whirlpool en fitness center wat heel proper was. Kamer was super, ondanks dat we op de eerste verdieping zaten, direct aan de straatkant was er door de dubbele dubbele (2x dubbele beglazing) beglazing niets te horen van tram geluiden of dergelijke. Het bed lag enorm goed en was heel ruim, de minibar was mooi aangevuld elke dag (gratis) en werd elke dag proper gekuist. Het ontbijt was super, buiten het buffet kwamen ze aan tafel nog met extra keuzes, heel vriendelijk personeel. Het ligt niet in de binnenstad zelf, wat we heel aangenaam vonden, maar op een kwartiertje met tram en metro was je in het hartje van praag.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Velperpoort23-10-2011

Een warm welkom!

Afgelopen herfstvakantie zijn we weer een paar dagen in Praag geweest. Bij aankomst in het door ons geboekte hotel (Angelo Hotel) bleken er problemen met het water te zijn. Wij werden daarom opgehaald door een luxe auto en naar een nieuw hotel gebracht: Savoy.

Aanvankelijk baalden wij enorm, maar achteraf zijn we blij met deze overboeking! Het Savoy is een fantastisch hotel. De kamers zijn ruim en schoon. In eerste instantie dachten wij dat het hotel wat ver van het centrum lag, maar dit bleek niet zo te zijn. De Praagse Burcht ligt op loopafstand en met de tram (lijn 22) sta je zo in hartje Praag. De buurt is erg prettig (ook 's avonds), waardoor wij er ons al snel thuis voelden.

Waar het hotel vooral in uitblinkt, is de service die zij verlenen. Vooral receptioniste Anna heeft ons verblijf enorm plezierig gemaakt, o.a. door het geven van waardevolle tips over bijzondere plekjes in de stad. Maar ook het andere personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Sandor31-07-2011

geweldig!

the leading small hotels en het klopt allemaal! de service, de kamers (separate wc t.o.v. de badruimte. een bed vol met 100 kussens. dit hotel is een waar walhalla voor gedene die luxe willen en daar voor willen betalen.

het hotel ligt dichtij het kasteel van praag en de tram stopt voor de deur . het hotel heeft een eigen parkeergarage.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Willem Veerhoek14-12-2008

Het Savoy is en geweldig hotel

Bij het Savoy hotel doet men er alles aan om je een plezierig verblijf te bezorgen. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

de ligging is ideaal voor het bekijken van de stad het hotel is op korte afstand gelegen van het kasteel van praag.

Tip. koop in de stad geen Praag kaart hieraan heb je niks. De vermelding in de ANWB boekjes klopt niet.

Tip. reizen en je verplaatsen met het openbaar vervoer is ideaal en goedkoop. De tram stopt voor het hotel.

groetjes willem elly conny en frans

Gereisd met partner in november 2008

Hotel Savoy info