Hotel Salvator

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Salvator

• 10Dennis18-08-2013

Balzaal met rustieke patio

Heerlijk hotel. Enorme kamers, goede en goedkope minibar en heerlijk ontbijt. De eindtijd van 10uur is voor sommigen krap, maar kwaliteit is prima. Prima ligging in de oude stad.

• 4Erik de Vaal18-08-2013

Rumoerig

Kamers zijn rumoerig, zeker bij raamzijde binnenplaats. Je moet vroeg het bed uit, want zelfs op zondag dien je on tien uur ontbeten te hebben en te zijn uitgechecked. Koffie kun je beter bij de buren halen.

• 7tjeerd17-08-2013

Prima hotel

Hele grote schone kamers. Wel wat rumoer ivm restaurant beneden. Ook gordijnen zijn niet verduisterend, waardoor uitslapen lastig is. Ontbijt is goed, maar helaas maar tot 10:00 uur. Ook in weekend. Beetje jammer. Douche is prima, maar let wel op de boiler. Deze kan opeens leeg zijn.

• 8Desiree16-09-2012

Leuk hotel midden in het oude centrum van Praag

Hotel Salvator maakt een verzorgde indruk. Bij de inrichting van de openbare ruimtes zijn veel vrolijke kleuren gebruikt. De kamers liggen rond een soort centrale binnenplaats waar ook het buitengedeelte van het restaurant ligt, zodat je 's zomers buiten kunt ontbijten. Het hotel ligt zeer centraal, vlak bij het Plein van de Republiek, in het oude centrum. Wij hadden een speciale aanbieding en vonden de prijs prestatieverhouding prima, ongeveer 75 euro per nacht voor een grote kamer met extra grote hal waarin nog een zitje was geplaatst. Het hoetel heeft een Spaans (tapas) restaurant. We hebben hier geen gebruik van gemaakt, maar het ontbijt was in orde. In de buurt liggen voldoende restaurants. De kamers waren functioneel, goed schoon en flink groot (wij hadden een kamer met 2 tweepersoons bedden).

Personeel bij receptie was vriendelijk en zeer behulpzaam maar personeel bij het ontbijt zou wel wat vriendelijker mogen zijn en de gasten niet in de weg lopen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9naam naam24-10-2011

karakteristiek, eenvoudig, goed gelegen hotel

Prima hotel voor een paar dagen. Familiekamer voor 4 personen was een suite met twee slaapkamers, onder het dak gelegen. Grote slaapkamers, maar bedden niet zo geweldig. Personeel correct en behulpzaam, maar niet echt supervriendelijk. Ontbijtbuffet gewoon goed. Proper hotel, met een mooie binnenplaats. Het hele gebouw straalt iets gezelligs uit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9Esther15-05-2011

Ideaal hotel: centraal gelegen, overal dichtbij!

We hebben genoten van onze dagen in Praag en hotel Salvator. Het hotel ligt echt heel centraal, vlak bij het centrum en winkelcentra. Allemaal op loopafstand en dicht bij metro en tram. We hadden voor vijf dagen een kaart gekocht om met het openbaar vervoer te reizen dus konden vanuit Salvator heel makkelijk overal komen.

Het hotel was kleinschalig en knus. We hadden een mooie grote ruime kamer. Lekkere, grote en ruime bedden. Rustig. Goed geslapen. Ook was de kamer schoon en netjes verzorgd.

Een goed ontbijtje. Niet heel erg uitgebreid maar alles was er. Ook zit er bij het hotel een goed restaurant waar je goed kunt lunchen en dineren.

We hebben vanuit het hotel vervoer geregeld naar het vliegveld. Was ook makkelijk. We betaalden hier 19 euro voor.

Kortom, we zouden zeker teruggaan naar dit hotel, al is het maar voor de ideale ligging. Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2011

• 9ransom17-03-2011

Een aanbevelenswaard hotelletje!

Een zéér goed hotelletje, gelegen even buiten de 'kern' van de stad. Goed te doen op loopafstand, want kortbij zijn er ook al bezienswaardigheden zoals bijvoorbeeld de Smetana Hall. De kamer was zeer groot, eigenlijk te groot voor ons beiden. De badkamer was dan weer wat klein. Maar alles was wel in orde en proper. Het ontbijtbuffet zelf was niet erg uitgebreid, maar toch voldoende. Enkele keren zijn we 's avonds in het restaurant zelf gaan eten, en dat was best lekker en goed verzorgd. Het personeel lijkt steeds 'boos' te zijn, en komt dan ook niet zo vriendelijk over, maar dat blijkt een typische gezichtsuitdrukking te zijn bij de Tsjechen...hebben we achteraf gemerkt in héél Praag! Praag zelf is een prachtige stad, en daarvoor doen we het...het hotel is dan maar bijzaak.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Wilma van Rooijen20-08-2010

Ideaal hotel voor city trip

Omdat wij met kinderen de stad Praag wilden bezoeken de suite gehuurd voor 4 personen. De kamer was zeer ruim met aparte slaapgedeelten, ideaal dus! Ontbijt prima en een perfect uitvalsbasis om de stad te verkennen zonder eerst tram metro bus oid uit te hoeven zoeken. Parkeerterrein van het hotel was vol, maar parkeergarage in de buurt. Bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7Rian07-02-2010

leuk hotel, maar niet om te slapen!

Prima ligging tov het centrum, metro en tram. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt buffet is uitgebreid en lekker (diner trouwens ook), de ontbijtruimte/restaurant is sfeervol. De kamer is ruim en netjes. Maar helaas.... Wij logeerden in kamer 30(1e verdieping, aan de voorkant) en daar waren de matrassen heel erg hard. We hadden ook veel last van auto's rijdend door het smalle straatje met kinderkopjes, soms leek het of er een trein ofzo door de straat kwam. Jammer, want het goed slapen blijft toch het belangrijkst! Nog een heel klein puntje: in de verder ruime en schone badkamer was het fijn geweest als er in het bad, om te douchen, een afscherming was geweest.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Hans Rokebrand06-10-2009

Voor herhaling vatbaar. In het centrum!

Salvator is een zeer prettig hotel. Met leuke indeling. Mooie pastelkleuren en schilderingen. Het ligt op nog geen 10 loopminuten van het grote plein met het astronomische uurwerk. De oude stad dus. Lekker ontbijt. Niet buitensporig luxe maar alles was in ruime mate aanwezig. Lekker brood en vele soorten beleg. Ook roerei met spek, spiegelei en worstjes. Verder lekkere yoghurt, 3 soorten kaas, 4 soorten vleeswaar en vers fruit. Prima dus.

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Salvator info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats