Hotel Rott

Meer hotelinfo

27 reviews over Hotel Rott

• 2018
    10Siësta de Vries - Klinkien06-12-2018

Geweldig Hotel in een prachtige stad

Schitterend hotel gelegen midden op het Oude Stadsplein in Praag. Alles op loopafstand te bereiken. Tip wij hadden de taxi voor heen en terugreis al geregeld in Nederland. Service in het hotel is top. Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt en de receptie medewerker een jongeman had ons een kamer gegeven met 2 losse bedden die ook niet naast elkaar stonden maar schuin tegenover elkaar kleine ruimte. Maar de piccolo zag dit complimenten voor hem en hij ging het doorgeven en een mevrouw liet ons een andere kamer zien wat je ook wilt als stel. Corrrect en direct gehandeld top. Restaurant aan te bevelen wij hebben bij aankomsten een welkodrankje van het hotel aangeboden gekregen. Zijn daar ook nog een keer wezen lunchen, heerlijk gegeten. De ruime kamer is van alle gemakken voorzien, van koelkast, minibar heel uitgebreid gevuld, waterkoker koffie/thee faciliteiten, tv, haardroger, kluisje, etc. Dit hotel zou ik iedereen aanbevelen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8Christa24-07-2017

Fantastische ligging

Dit hotel ligt midden in het centrum. Om de hoek is de astronomische klok. Ruime kamers, schoon en fijne badkamer. Iedere dag prima ontbijt met champagne. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Peter S.03-05-2017

Keurig, centraal gelegen hotel, maar...

Hotel Rott is aangenaam centraal, in het oude centrum van Praag gelegen. Bijna alle bezienswaardigheden zijn daardoor lopend te bereiken. Het is een keurig hotel, maar aangezien het een oud gebouw betreft, kunnen de kamers nogal variëren wat grootte en comfort betreft. Er wordt echter niet moeilijk gedaan wanneer je een kamer afwijst; er worden dan meteen diverse alternatieven getoond. Het personeel gedraagt zich gereserveerd, maar wel correct en vriendelijk. Engels en Duits vormen geen probleem. De bedden zullen door menigeen als spartaans beoordeeld worden, maar 's ochtends wordt dit met een uitgebreide ontbijtkeuze ruimschoots goedgemaakt. Hoewel de website van het hotel gewag maakt van een eigen parkeerplaats, blijken daar maar een paar auto's te kunnen staan. De kans dat je er gebruik van kunt maken is dus minimaal. In de straat waar het hotel gelegen is, mag eigenlijk geen verkeer komen, laat staan dat je er kunt parkeren. Het hotelpersoneel adviseert de ondergrondse parkeergarage bij het Rudolfinum te gebruiken, maar die is niet echt naast de deur en nogal prijzig. Bovendien loop je daar kans door het personeel te worden opgelicht, zodat je er nòg meer moet betalen dan het al niet geringe officiële tarief. Kortom: een hotel met zo'n centrale ligging heeft ook een duidelijk nadeel.

• 9FraVer07-01-2017

Fantastisch, een super vakantie

Midden in het centrum was ideaal, mooi hotel met karakteristiek uiterlijk. prima kamer met top bediening. overal op loopafstand naar toe kunnen gaan. geen criminaliteit, volop kerstmarkt en fijne sfeer.

• Oude reviews

10Bert en familie.21-12-2016

Een super hotel midden in centrum.

Wij zijn rond de kerstdagen geweest. Dit hotel ligt op een super locatie. Je stapt de deur uit en je staat midden op de kerstmarkt. Er zijn in de directe omgeving heel veel restaurants, winkeltjes en pubs. Het hotel zelf is ook super. Kamers zijn prima ingericht, doucheruimtes zijn wel wat krap. Personeel is super behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is prima verzorgd. Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden en vooral rond de kerstdagen.

• 7Lidwien22-08-2016

Perfecte ligging

Onze kamer stond niet afgebeeld op de site, niet verwonderlijk. We sliepen achter elkaar, de kamer was te smal om de bedden naast elkaar te plaatsen. Douchen in bad en je haar op de knieën uitspoelen is ook niet ideaal (douchekop op buikhoogte en niet verstelbaar). De bedden waren helemaal dramatisch: een slecht matras en geen fatsoenlijke bedbodem, maar een hardboard plank (betreft kamer 311). Heeft niets afgedaan aan ons plezier, Praag is een prachtige stad ! Tip: rondleiding per fiets (City Bikes Praag) en online transfer per taxi van en naar het vliegveld boeken.

Met oudere kinderen

• 9Anna Marie05-07-2016

Mooi centraal gelegen hotel

Het hotel ligt geweldig centraal met de Astronomische Klok om de hoek en de rest van de bezienswaardigheden zijn prima te belopen vanuit het hotel. Het personeel is erg behulpzaam en aardig. Er zijn in Praag meer dan voldoende leuke eetgelegenheden maar een keer in het hotel eten is zeker ook de moeite waard.

• 10Jeannette31-01-2016

Geweldig!

Wat een geweldig hotel, met enorm hulpzame medewerkers. Niks is te veel wat je vraagt, goede tips gehad, waar je ook wat aan hebt. Ze geven je echt het ultieme verwen grvoel. Ontbijt was niet bijzonder.

Met oudere kinderen

• 9Pedro13-08-2015

Prima centraal gelegen hotel

Het is een prima hotel. De kamer was ruim genoeg, en het personeel erg behulpzaam. Het hotel ligt erg centraal: vlakbij het Oude Stadsplein. Als we ooit weer naar Praag gaan, dan zeker weer dit hotel.

• 8reislustig27-12-2014

Goed hotel , met perfecte ligging

Een goed hotel voor een stedentrip, de ligging is perfect achter het oude plein. Prima ontbijt in buffetvorm, schone kamers vriendelijk personeel.

3 tips over Hotel Rott

• JC.Lissenburg, 15-09-2013

Als je buiten de deur gaat eten of drinken is het zeer de moeite waard om even naar de prijzen te kijken. Vooral de drankjes scheelt soms 100% als je deze even buiten de centrale pleinen nuttigt! Praag heeft overigens prima restaurants met goede kwaliteit. Vooral Chez Martin (Hastalska) stad en U Minuty (Pasta Pizza) op het grote plein zijn aanraders.

• goossens cindy, 24-04-2012

transfer van en naar het hotel www.prague-airport-transfers.co.uk, thuis regelbaar. een zeer correcte prijs(goedkoper dan ter plaatse), vriendelijke chauffeurs en je krijgt er nuttige tips en uitleg over de stad.

• reislustig, 27-12-2014

Neem een transfer van het vliegveld kost maar € 17,00

1 vraag over Hotel Rott

• Erwin, 13-04-2017

Heeft het hotel een parkeermogelijkheid?

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald