Hotel Roma

61 reviews over Hotel Roma in het Nederlands

Prima!

J
23-1-2018

Wij zaten in een ietwat verouderde kamer, uitzicht op een flat. Geen balkon. Raam kon wel open, maar niet dicht.(pff) Bloedheet op de kamer(in het gehele hotel eigenlijk wel) ondanks kachel die uit stond en thermostaat op 16. In januari hadden wij dus de airco aan..!! Ontbijt van 7 tot 10 en werd constant aangevuld. Voor ieder wat wils, echt TOP! Ligging is perfect, tram stopt voor de deur, maar alles is op loopafstand. Karelsbrug is 5 min. lopen door een leuk parkje. De Mexicaan 'Cantina' om de hoek is ECHT een afrader, duur en onvriendelijk personeel. Ik raad 'Kamparium' aan, andere kant van het hotel. Goedkoop, lekker en vriendelijke bediening! Ook mochten wij gratis vroeg inchecken (rond 10.00), de check out is standaard 12:00! Als ik nog iets van kritiek moet noemen, is dat het brandalarm dat 03.00 's nachts afging maar wij nooit hebben gehoord hoe of wat...

Voor de prijs is het een prima hotel!

Prima locatie, Tsjechen geen aardig volk

Ilonka
1-3-2017

Wel goed: aardig personeel, goed sanitair, goede ligging in nieuwe stad met tram voor de deur. Prima maar sober ontbijt buffet. Niet goed: temperatuur in de kamer niet te regelen en het was denk ik wel 25 Gr in de kamer zodat we midden in de winter met raam wijd open moesten slapen om het dragelijk te maken.. Tv deed het niet en slechte WiFi. Harde bedden.

Algemene opmerking over Praag: het concept van klantvriendelijkheid is hier nog niet ontdekt. In horeca en winkels word je behandeld als een stuk stront. En pas op met het kopen van tickets voor theater: wij kochten voor 54 euro tickets voor zwanenmeer maar zijn na kwartier weggegaan omdat het echt niet om aan te zien was, amateurs in shabby theater, geen orkest en slechte dansers.

Super locatie!

Tanja
5-12-2013

Hotel Roma is een super hotel. Vooral de ligging is perfect. Wij konden werkelijk alles aanlopen. Maar is lopen niet je ding is er recht voor de deur een tramhalte! Goede restaurants slechts een paar meter van het hotel!

De kamer was netjes, niet super mooi, maar goed genoeg. Het werd elke dag netjes schoongemaakt. Klein nadeel is dat we de douchekop niet konden ophangen. Dus we moesten douchen met de douchekop in ons hand. En de minibar deed het niet.

Verder is het hotel heel sfeervol ingericht (Er zit zelfs een haai in het aquarium bij de receptie). Service van het hotel is goed, en het personeel is vriendelijk.

Hotel OK. Suite slecht.

Kerkhoven
27-12-2011

Op zich een goed hotel. Echter rumoerig gelegen ivm drukke weg en trams vlak voor de deur. Suites armoedig ingericht met slecht meubilair (o.a. bedden en zitbank). Badkamer ok maar slechte afscheiding om water tegen te houden resulterend in elke ochtend dweilen !!!!!

Net hotel

Natasja
13-11-2011

Vlakbij diverse bezienswaardigheden en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

zeer goed hotel

piet
4-9-2011

Wij waren meer dan tevreden. Het hotel was zeer schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel en de kamer was ruim. Verder een uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. een goede ligging tov het centrum en goed engels sprekende receptie met alle gewenste service.

een aanrader!

Fam. Nauta
31-8-2011

Wij zijn net terug van een weekendje Praag en verbleven in hotel Roma. Wij waren meer dan tevreden. Het hotel was zeer schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel en de kamer was ruim. Het enige minpuntje wat we kunnen bedenken was het douchen in bad en de douchkop kon je niet ophangen. Verder iedere dag een opgemaakt bed, schone handdoeken, een uitgebreid en lekker ontbijtbuffet en de ligging van het hotel kon niet beter!! Alles goed op loopafstand, maar ook de metro voor de deur.

Tip: ga eten bij de Tsech, de zijdeur uit naar links, dan na 50 meter aan je rechterhand. Het ziet er van de buitenkant niet uit, maar we hebben er héérlijk gegeten (en goedkoop) en het is heel knus met goed engels sprekend personeel!! We gaan zeker terug naar dit hotel als we weer een keer naar Praag gaan!

Ons tweede thuis in Praag

Tieben
7-1-2011

Ook wij waren hier afgelopen kerst. Het was mijn 11e bezoek aan Praag en ons 5e bezoek aan Hotel Roma. We hebben ons hier wederom thuis gevoeld, zelfs ons dochtertje van 4 (speelhoek naast ontbijtzaal, haai in de lobby en de zeer ruime 3-persoonskamer). In 2007 schreef ik dat we zeker terugkomen, en datzelfde schrijf ik nu weer! Tramhalte voor de deur brengt je zonder overstappen op de belangrijkste toeristische plaatsen. Restaurant de Bastille naast het hotel is prima! Ook als je alles wilt lopen is dat prima te doen, binnen 10 minuten sta je op de Karelsbrug!

Brandschoon!

tesnl
5-1-2011

We zijn hier 4 nachten geweest, rond de kerstdagen. Opvallend in het hele hotel is dat het brandschoon is, de openbare ruimtes en de kamers.

De ligging is op ongeveer 5 minuten van de Karelsbrug en er is een ophaalservice vanaf het vliegveld.

Het ontbijtbuffet is naar mijn mening uitgebreid genoeg, verder is er geen restaurant of kleine keuken, wel een gezellige bar. Voor het avondeten in de buurt van het hotel zijn er wat kleine, goedkope maar goede restaurantjes in de directe omgeving.

Het personeel is vriendelijk, een van de receptionisten spreekt volgens mij wel 100 talen en beantwoordt graag alle vragen. Het enige minpunt is een vrouwelijke manager die tegen zowel het personeel als tegen de gasten ronduit bitcherig is. Maar verder niets dan lof over dit hotel!

Prima hotel voor een stedentrip

Rita
18-9-2010

Ruime kamer, hygienisch. Badkamer enkel een bad en douchegordijn ontbreekt waardoor douchen niet handig is. Ontbijt, het nodige aanwezig. Vanuit hotel bezienswaardigheden op loopafstand. De restaurants in de buurt waren prima en betaalbaar: de Thai, Mexicaan en de Italiaan. Al met al een prima hotel voor een stedentrip.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roma in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.