Appartement Residence Pinkas Prague

AppartementWeer vandaag26°16°
Appartement Residence Pinkas Prague
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Pinkas Prague voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Residence Pinkas Prague in het Nederlands

Geweldige accomodatie

G. Boekholt
30-10-2012

In het centrum van Praag, voor mensen die niet erg ver kunnen lopen perfecte ligging, alleen op de vierde etage zonder lift, verder perfect!!!! Vriendelijk ontvangst, als ze er zijn, supermarktje aan overkant van de straat, heel veel eet gelegenheden in directe omgeving tegen zeer goede prijzen, goede bedden en verdere accomodatie gewoon perfect, zeker aan te bevelen!!!

Super weekendje Praag !

Colinda Oosterveen
19-3-2012

Via internet hebben wij een reisje naar Praag gewonnen. Het was een super weekend! Echt een geweldige stad waar je mooie stadswandelingen kunt maken. Het residence pinkas prague appartement was een top appartement. Veel ruimte, erg schoon en midden in het centrum. Een aanrader voor iedereen!

Top appartement

Rick
17-3-2012

Een maand terug een lang weekend in appartement Residence Pinkas Prague verbleven. Zag er keurig verzorgd uit. Het appartement was erg groot en ruim opgezet, waardoor dit een heerlijk weekend was. Daarnaast konden we gebruik maken van WiFi, wat veel gemak gaf. Het appartement ligt in een rustige straat, maar je zit toch op loopafstand van de bezienswaardigheden en het centrum. Daarnaast was het makkelijk geregeld via internet, waarbij ook een transfer van de luchthaven naar het appartement buiten kantoortijden geen enkel probleem was. Kortom, een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Pinkas Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Pinkas Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Pinkas Prague scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.