Hostel
Hostel Residence Bene Praque

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Bene Praque voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Residence Bene Praque in het Nederlands

Recidence Bene

Bart
6-4-2012

Overal a good place to stay for a few day, the room where a bit dirty and the bathroom could have bin cleaner aswell, but it was not that bad that i would not go there anymore. the reason for this is that the location and the price will cover it.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

We hebben hier van 29 dec 07 - 01 jan 08 met 5 personen in

Jenny
9-1-2008

We hebben hier van 29 dec 07 - 01 jan 08 met 5 personen geslapen. Ligging: direkt in het centrum. De kamer was simpel en comfortabel. Bedden waren goed. Vriendelijk personeel. Verrassend ontbijt buffet op de 6e verdieping (inclusief in de prijs!). De badkamer rook een beetje muf maar was schoon. TV aanwezig. Kleine koelkast en waterkoker (??) aanwezig. Hele leuke tijd hier gehad. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Residence Bene Praque in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Residence Bene Praque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.