Hotel Radisson Blu Alcron Prague *****

Review geschreven door Echtpaar 55+

Een besliste aanrader

Echtpaar 55+,
2-10-2009

Een uitstekende uitvalbasis voor een bezoek aan de zeer mooie stad Praag. Vlakbij metrostation Müstek en diverse haltes voor bus en tram. In een zijstraat van het levendige Wesneslasplein. Uitstekend ontbijt, internetruimte, één van de beste hotels van Praag. Aanbevolen. Tip: koop een (meer)daagse kaart voor bus, metro en tram. Goedkoop en gemakkelijk reizen. Goed en goedkoop eten kun je op veel plaatsen, wij werden aangenaam verrast bij Pizza Coloseum aan het Wesneslasplein. Via een zij-ingang bereik je dit restaurant op de eerste etage. Ook dit kunnen we aanbevelen! Het hotel heeft ook 2 goede restaurants.