Hotel Praha 1

3 reviews over Hotel Praha 1 in het Nederlands

Praag Heeeeeel leuk

G
17-1-2012

Geweldige stad vooral in December.Er waren verschillende kerstmarkten die erg gezellig waren.Er was geen sneeuw ,maar dat kon de pret niet drukken. Het hotel ligt erg centraal en een klein stukje van de metro.Het is netjes en we hadden kamer 301 en die was erg ruim. Het ontbijt is heel netjes met zelfs een cappucinno, als je die wilde.Het hotel heeft geen restaurant maar er is genoeg in de buurt te vinden. Voor een weekend of een paar dagen langer een goed hotel.

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel

Rene
13-10-2009

Hotel bezocht niet lang na de val van het commuinisme. Hotel ligt vlakbij een trambaan, aan een brede straat. Niet ver van het centrum. Klassiek en statig hotel. Kamers niets op aan te merken. Receptie vriendelijk. Ontbijtzaal wat aan de donkere en duistere kant. (voor zover ik mij eet te herinneren)

Gereisd Met vrienden in juni 1991
2008

goed gelegen, goed ingericht hotel

John ter Marsch
23-12-2008

gelegen aan drukke verkeersweg, maar uitstekend geisoleerd tegen lawaai door dubbele ramen schoon, goed personeel, verzorgd en royaal ontbijt, internet aanwezig, metro en tram bereikbaar in 3 minuten lopen, airconditioning in alle kamers die ruim zijn en goed ingericht.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Praha 1 in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Praha 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.