Pension Pohádka

Pension Pohádka

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Pohádka voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Pohádka in het Nederlands

Prettig klein pension, 5 kamers.

Andien
19-12-2011

Pension Pohádka is een klein pensioen met 5 kamers boven een koffie/theeschenkerij, winkeltje. De meest luxe kamer (President) ligt boven de winkel en heeft uitzicht op metrostation Málostranska. Er is geen lift.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede locatie, centraal gelegen, 5 kamers.

Andien
Mon Dec 19 2011 08:29:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenover metro- en tramstation Malostranska, 2 min. lopen trap naar Praagse Burcht, 10 min. lopen naar centrum/Karelsbrug. Naast Belgische Ambassade en andere ambassades in de buurt. Op begane grond café, koffie/theeschenkerij. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pohádka in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pohádka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.