Hotel Pav

Hotel Pav
8,2

41 reviews over Hotel Pav in het Nederlands

Schoon hotel met vriendelijk personeel

Femke
24-2-2017

Het hotel heeft een goede ligging, dicht bij alle bezienswaardigheden. Het ligt in een rustige omgeving maar de drukte is gemakkelijk op te zoeken. De kamer was erg schoon en had fijne bedden. Het ontbijt was uitgebreid en bevatte voldoende variatie. Enige minpunt is de drukte tijdens het eten, er zijn weinig zitplekken. Het personeel is vriendelijk en makkelijk te benaderen.

Tijdens een van onze wandelingen hebben we 's avonds gegeten bij Maestro (Krizovnicka 10). Goed eten voor weinig geld. Bediening was vriendelijk en in voor een praatje. Een aanrader dus. Het zelfde geldt voor Bakeshop Praha (Kozi 1) waar we toevallig neerstreken voor een lunch. Verse en zelfgemaakte broodjes, soep en diverse lekkernijen. Klein en sfeervol zaakje!

Goede prijs kwaliteit

Aerts
30-10-2016

Het hotel heeft een goede liggen .

Kamers zijn netjes .

Ontbijt zier er goed uit ,alleen het brood smaakt niet lekker.

S avond hoor je de mensen buiten van het café en eet gelegenheid. Wij hadden daar niet zo veel last van .

Wij komen er zeker nog een keer terug ,want Praag is zo pragtig dat vier dagen ook nog te korts was.

Prima voor stedentrip

Sander
10-7-2016

Het hotel is prima, ligging t.o.v. is goed en de service is fijn. Kamers en badkamer waren ruim en goed onderhouden, bedden prima. Wij verbleven in Juli en dan is het gebrek van een airconditioning toch een groot gemis in het warme Praag, onze kamer lag op de hoek van de straat, door de warmte ramen open gezet maar toen bleek het s'avonds een aanloop route te zijn voor jongeren, wat het nodige geluid gaf. En wat in deze tegenwoordige tijd toch belangrijk is: De WiFi was op zijn zachtst gezegd, niet best. Iedere horecagelegenheid had beter WiFi dan het hotel.

Prima hotel, aanrader!

Guus & Anke
16-5-2014

Prima hotel, vlakbij alles wat je wilt zien in Praag. Prima kamer, heerlijke bedden, rustig, uitstekend ontbijt, prima ontbijtruimte. Pas op met restaurant op de hoek waar je 10% korting krijgt. Kassa 'kan geen 10% korting berekenen' en als je er na vraagt snappen ze het niet. Samenwerking keuken en bediening klopt ook niet helemaal: voor- en hoofdgerecht gelijk op tafel. Betere tent is

goede prijs/kwaliteit

G & R
11-1-2014

Het hotel ligt op ca. 15 minuten van het toeristische centrum. We hadden een hele ruime kamer, ruime badkamer, heerlijke bedden, goede douche. Het ontbijt was ok, aantal voor ons "rare" dingen. Ontbijtzaal was te klein voor het aantal personen dat wou ontbijten.

Mooi hotel, goede ligging.

Chantal
11-5-2013

Hotel was goed en alles was schoon.

Kamer groot, bedden lagen goed alleen kussens waren niets (persoonlijk).

Ontbijt buffet was ook prima, genoeg keus.

Prima ligging voor een stedentrip, wij hebben alles gelopen vanuit het hotel.

Genoeg barretjes en eetgelegenheden in de buurt.

Naast het hotel ú fleku de beroemde brouwerij.

Superhotel om niet te duur de stad te verkennen

Frank Houweling
25-7-2012

Hier 6 dagen geweest. Personeel is behulpzaam en aardig, we waren veels te vroeg met inchecken maar dat was geen probleem en we konden gewoon meeontbijten! De kamer was netjes, ruim en mooi uitzicht (maar dat is volgens mij gewoon geluk). De buitenkant van het hotel is klassiek maar goed onderhouden, de binnenkant van het hotel en de kamers zijn erg modern. Alles is schoon en wordt elke dag schoongemaakt. Prijs was voor de kwaliteit erg goed. Locatie was goed, vrij dicht bij alle bezienswaardigheden en in een leuke wijk. In de straat waren diverse leuke cafés en restaurantjes.

Pav blijft een aanrader

Ilva
19-7-2011

Aanvulling op recensie 2008: door de jaren heen ca. 5 x in Pav gelogeerd. De lobby is nu rookvrij -wat nog niet voor alle restaurants geldt-, de ontbijtruimte is aangepast: men kan nu van 2 zijden van het buffet eten halen. Wij komen er steeds graag terug.

2008: Mooi modern hotel in rustige straat, strakke uitstraling, ruime kamers minimalistisch ingericht, OV om de hoek, centrum/winkelstraten op loopafstand (Narodni/28 Rijna/Na Prikope). De lichte ontbijtbuffetruimte is wat onhandig ingericht qua stroom buffetgangers/ontbijters. Erg jammer dat de lobby niet rookvrij is. Computers + gratis internet is een aardige service. Vriendelijk personeel.

2e bezoek, weer zeer goed

joop
18-4-2011

Weer een weekendje Praag gedaan, zelfde hotel. Alles was weer prima. Andere, mooie, kamer. Ontbijt goed, nog steeds ongezellige ontbijtzaal, maar dat zal nog wel zo blijven. Taxi van vliegveld naar hotel en na een paar dagen terug, prima, wordt door receptie geregeld.

Zeker een aanbeveling waard om naar cafe U Fleku te gaan. Ligt naast het hotel, oudste brouwerij, heel gezellig, lekker eten.

In de tijd tussen uitchecken en vertrek naar vliegveld kun je nog heerlijk Praag in, er is een afgesloten ruimte waar je je bagage achter kan laten.

Het was weer een fijn verblijf.

prima hotel

joop
27-10-2010

Wij hebben net een weekend Praag achter de rug. Prima hotel, mooie kamers, heel modern. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, alleen als je aan het eind van de tijd komt is het brood op en kijken ze je bijna weg. Ontbijtruimte is in tegenstelling tot de kamers ongezellig, beetje oostblok gevoel krijg je daar.

Bij de receptie geven ze je een kortingskaart voor het restaurant aan de overkant. Geen aanrader. Onvriendelijk, kip was niet gaar (ziek geweest), de korting wordt in eerste instantie niet verrekend (wij hadden de bon gegeven), bij navraag bleek de goede bon al klaar te zijn. Dus als wij niets gezegd hadden was er teveel betaald.

Dit soort praktijken vind je meer in Praag. Het principe "genaaid worden waar je bij staat" is van toepassing, opletten dus.

Taxi naar en van hotel naar vliegveld is een aanrader. Prima geregeld, vaste prijs, keurig.

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pav in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pav zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pav scoort een 8.24 uit 10 op basis van 41 reviews.