Hotel Palace Road

8.8Fantastisch

11 reviews over Hotel Palace Road

• 10Gabriella en Jolanda10-06-2013

Fantastische plek

Dit hotel is fantastisch gelegen nabij de Burcht en de Karels Brug. Ligt in het minder dure gedeelte qua eten in restaurants, perfect dus. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een zeer grote kamer met ligbad grenzend aan buitenterras, heerlijk! Helaas was er geen ontbijtmogelijkheid in ons hotel, maar we kregen vouchers om te ontbijten in een hotel 50 meter verderop. De eigenaar heeft verbouwingsplannen om dit aan te passen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10De Molletjes29-12-2010

Erg netjes

De ligging was prima met een paar minuten lopen zat je al in de binnenstad.Personeel erg vriendelijk en netjes.Het ontbijt was heerlijk veel verschillende broodjes en sapjes. Sinds kort niet meer alleen vegatarische.De kamers waren schoon en erg ruim....Wij hadden de Aldar kamer recht tegenover het hoofdgebouw. We zullen zeker nog een keer terug komen ,maar dan wel in het voorjaar.Kerst was niet echt gezellig in Praag.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9Jilles van Harselaar18-10-2010

Prima plek om de nachten door te brengen

Castle Steps is echt aan te bevelen. Samen met vrienden hadden we de kamers Foxglove en Poppy in het hoofdgebouw waar de administratie/receptie is. Het waren zeer ruime kamers. We deelden de badkamer en deelden daarnaast nog een compleet ingerichte keuken met een kamer op een nhogere verdieping. We hebben genoten van de ruimte en het aanwezig zijn van mooie planten op de kamer. Het ontbijtrestaurant is vegetarisch. Dat is even wennen.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Ab Huson07-09-2010

prachtig gelegen locatie

de enige opmerking die ik wil plaatsen is over het ontbijt. alle dagen geen vers brood, alleen tomaat, jam komkommer en paprika als beleg, geen gekookt eitje, geen kaas, geen worst als beleg, we kochten, net als sommige gasten, ons eigen beleg. Dit kom je nergens tegen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Sylvia15-08-2010

mooie locatie

Prima kamers, wij hadden magnolia met keuken en afwasmachine. Uizicht over een park. Naar karelsbrug ongeveer 15 min. lopen naar het centrum een half uur. Op het balkon konden net 2 stoelen staan. Zit om de hoek bij de praagse burght! Veel restaurantjes en winkeltjes in deze straat.Nadeel is dat er geen parkeergelegenheid is, dat moet bij een nabijgelegen hotel. Dit hotel is ook 30 min. lopen! Alles was prima, alleen het ontbijt was slecht. Alleen maar jam als beleg, wat donuts en yoghurt met cornflakes, koffie niet te drinken. Het "restaurant" zit iets verderop in een kelder, je kan daar wel gratis internetten. Goede plek om een en ander te verkennen, de terugweg naar het hotel is wel een steile klim!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Bas10-06-2010

Erg gastvrij en prima locatie!

Wij kregen een groter appartement aangeboden, nl. het Alder app. Een balzaal met mooie vloer en antieke meubelen. We werden erg netjes ontvangen, de koffer werd naar boven gedragen en alles werd ons uitgelegd. Zelfs een gratis tel.nr. voor onderweg mocht je iets nodig hebben. Ontbijt inderdaad 'gezond' maar prima en in een mooie kelder. Praag is prachtig, zeker ook 's avonds. Via Castle Steps ook 2 tours geboekt welke goed zijn bevallen. Lekker centraal, niet duur en veel beter dan een standaardhotelkamer, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Heleen en Jos06-06-2010

Sfeer!

Castle Steps heeft appartementen en studio's. Wij hadden een erg leuke studio op een zolder. Houten zolderbalken en antieke kastjes. Prima bed. Het schuine dak maakte het douchen wel lastig, je kon er niet rechtop staan. Alles zeer schoon. Ecologische zeep en toiletpapier. Je kon gebruik maken van koelkast en keuken. Een oud pand, dus sfeer, maar ook gehorig. Castle Steps heeft 3 lokaties, waardoor we voor het ontbijt naar een ander pand in de straat moesten lopen. Voor ons geen probleem. Ontbijt: sap, thee, koffie, brood, jam en mueslie. Melkprodukten van soja. Ff wennen, maar wel prima. Komkommer en tomaat. Verwacht dus geen groot buffet. Alle personeel heel vriendelijk. Altijd aanspreekbaar, maar er is geen receptie, gewoon een kantoortje. Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad en vooral de sfeer deed t hem! Kijk eens op hus mooie site!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Frank 23-05-2010

Je geld veel meer dan waard

De lokatie is geweldig, de stad super! Wij waren er in december, net voor kerst, en de sfeer was erg goed. Ik denke dat het er in de lente mooier is. Je begeeft je midden in het oude centrum bij de burgt en je loopt in 10-15 minuten het uitgaanscentrum in. Taxi's zijn betrouwbaar als je maar duidelijk een adres en prijs afspreekt.(de taxichauffeur die de Castle Steps je aanbied is uitermate vriendelijk en spreekt aardig engels, wij waren geïntresseerd in zijn verhaal en liet ons direct de halve stad zien! Castle Steps: kamer zijn erg netjes, mooi afgewerkt en compleet ingericht (let op de mooie meubels), de eigenaar was erg behulpzaam maar enkele medewerkers nogal chagerijnig. Let op de verdieping waar je zit, de bovenste zijn vier trappen, na het stappen en de "beklimming" van de weg naar het oude centrum zijn die laatste vier trappen een bittere pil. Het ontbijt is matig: op een ander adres én vegetarisch; het centrum met vele betaalbare ontbijt en lunchruimtes biedt vele oplossingen

Gereisd met partner in december 2009

• 9Remon Witteveen en Annemarie de Nooij06-02-2009

Royaal en luxe appartement

Na aankomst kregen we te horen dat we een royaler appartement kregen dan gereserveerd en idd deze was groot (Pear tree appartement). Appartement was royaal, compleet en netjes. TV had geen ontvangst, maar de volgende dag hadden ze dat al geregeld. Werd elke dag schoongemaakt. Ontbijt was netjes verzorgd, alleen beleg is keuze uit jam, vleeswaren of kaas moet je zelf meenemen. Wel was de ontbijtruimte erg koud. wel internet aanwezig met diverse pc, kosteloos. Ligging tot centrum was geweldig, apartement was aan de andere kant van charles bridge tot het centrum, dus je zit er in 5 minuten lopen. Wel is het hanfig als je ergens gaat eten of koffie drinken goed naar de prijzen kijken want die kunnen nogwel erg verschillen, vooral als ze na afrekenen er ook nog eens 10% service er zelf bij optellen.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9slacker22-04-2008

Dit complex is echt super. Zeker voor herhaling vatbaar! De ligging, tussen de Praagse Burcht en de Karels brug, is ideaal.

Onze kamer (Maple app.) was smaakvol ingericht en voor de prijs zelfs behoorlijk luxe (split level met jacuzzi!). Gastvrije ontvangst van leuk, redelijk jong, Engels sprekend personeel.

Enige minpuntje was dat onze kamer naast het kantoor lag en dat het daardoor overdag een beetje gehorig was. 's Nachts echter helemaal geen last van geluid.

Deze accomodatie heeft van onze korte stedentrip een geweldige, luxe mini-vakantie gemaakt.

Gereisd met partner in april 2008

Hotel Palace Road info