Hotel Olympik Tristar

Hotel Olympik Tristar
6,7

8 tips over Hotel Olympik Tristar

yolrin, 27-12-2014

Om de hoek van het hotel zit een kroegje,dat wat langer open is.

ook echt Oostblok.Heeft meer weg van een kantine op de bouw.Maar wel leuk om eens gezien te hebben.

Tegenover het hotel zit een soort casino.Ga hier niet naartoe.Duistere tent waar ze je proberen te tillen.

CKAK, 7-9-2014
Tip: neem geen dagkaart voor de metro. Alles is in Praag namelijk super goed aan te lopen. We gebruikten het OV alleen maar om in het centrum te komen 's morgens en 's avonds laat weer terug. Twee keer een 30minuten kaartje kopen is dan goedkoper.
MartieHermien, 26-12-2013

Voordat je gaat douchen of wassen, laat eerst de kranen een tijdje doorlopen, in het begin komt er bruinig water uit!!!!!

Je bent met de Metro of Tram zeer snel in het centrum!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Olympik Tristar voor je op een rij gezet:

Marianne, 5-11-2012
Metro en tram vlak bij het hotel. Supermarkt (Albert) aan de overkant
HW, 4-11-2012
* Je kan Wi Fi verbinding kopen ( € 5,- voor 24 uur). Let wel op dat a. de looptijd is van 00:00 tot 00:00 uur. b. De bereikbaarbaarheid niet verder dan de Lobby komt, en c) dat de dienstdoende receptioniste jou niet kan uitleggen hoe je de verbinding tot stand brengt.
Karin van der Swart, 16-10-2012
Lekker in het centrum gaan zitten, zit je overal dichtbij. Prachtige stad maar prijstechnisch- zelfde prijzen als bij ons (behalve de koffie bij de mac, die is goedkoper)

Ruud, 22-2-2012

Bij een meerdaags verblijf in Praag verdient het aanbeveling te onderzoeken of een zgn. Prague Pass voordelig is. Wij hadden dat niet gedaan, maar achteraf wel spijt van, want je moet werkelijk overal (soms fors) entreegeld betalen en met zo'n pass heb je 3 dagen OV (trams, bus, metro) én entree in diverse bezienswaardigheden, kerken, musea, etc.

Vlak bij het hotel is een bar/restaurant en daar viel prima te eten: voor 12,5 € had je voorgerecht, hoofdgerecht, drinken van goede kwaliteit.

P van den Boorn, 12-10-2011

In oktober heb je wel warmere kleding nodig dus laagjes zijn aan te bevelen In Praag is heel veel te zien.

De folklore avond zeker aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor Olympik Tristar voor je op een rij gezet: