Hotel Olympik Tristar

103 reviews over Hotel Olympik Tristar

• 2019
    5Angela30-04-2019

Nooit meer.

Hotelkamer was netjes en schoon. Als je alleen in het hotel komt om te slapen is het prima. Relaxen in je kamer of hotel is echter niet echt mogelijk. Daar is de kamer te klein en simpel voor en het hotel heeft weinig voorzieningen. De service en vriendelijkheid van de medewerkers is zeer slecht. Ze geven je geen informatie over bijv het ontbijt, het uitchecken.. het ontbijt is ook karig. je krijgt het gevoel dat ze je niet willen helpen als er iets is. Ze hadden ons twee keer naar een ander hotel gestuurd voor een thee in de avond of om een paraplu te kopen. Beide keren had het ander hotel dat ook niet. De taxi naar de airport regelen was ook dramatisch. De vrouw had een te grote taxi besteld voor ons, terwijl we het geld voor een grotere taxi niet hadden. Ik zou liever wat meer willen betalen voor een hotel met vriendelijke personeel en waar er niet moeilijk wordt gedaan om de kopje thee..

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    4Eltje07-11-2018

Dit hotel nooit meer

Veel rumoer met jeugd in het hotel zeg je er wat van, ze doen er niks mee. Receptie zeer onbeleefd kan niet eens vragen hoe de reis was. Ontbijt broodjes werden niet bij gevuld vraag je er naar als antwoord finsch

Gereisd met partner in september 2018

• 8Rob15-04-2018

Weinig gezien van hotel enkel voor te slapen en ontbijt de rest waren we op excursie in de stad Praag en dat is zeker een aanrader , top touropersator

Gereisd met partner in maart 2018

• 7Wesley17-02-2018

Niks speciaals

Simpel hotel niks bijzonders alleen heel dichtbij centrum!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Annet09-10-2017

uitstekend hotel voor een mooie prijs

Naar Praag ga je niet voor het hotel, maar voor de stad en wanneer het hotel schoon is, het bed lekker slaapt en het ontbijt meer dan prima is, dan kan je vakantie niet meer stuk. En dit hotel is daarom heel geschikt voor een paar dagen Praag want je bent met de metro/tram met 5 minuten op Namesti Republiky. Dagkaart kan gekocht worden in de automaat bij het metrostation Ivalidovna of bij Albert, de supermarkt (110 kronen). De volgende keer zal ik zeker weer dit hotel boeken!

Alleen gereisd in oktober 2017

• 7Gerard13-05-2017

Goed hotel

Hotel was goed , de kamers waren goed schoon . Een nadeel , ga niet voor de rust . Heel veel jeugd met veel lawaai tot diep in de nacht .

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 5Tony Rubino27-10-2016

Zeer eenvoudig hotel met zeer weinig faciliteiten

Drie overnachtingen meegemaakt in dit hotel, als onderdeel van een 4 daagse busreis naar Praag met de touroperator. Het kostte echt weinig geld (100 euro p.p.), maar het stelde ook niet veel voor. Het enige pluspunt was in elk geval dat de kamer wel schoon leek. Voor de rest was het zeer mager. Onvriendelijk en soms zelfs onbeschoft personeel, zeer matig ontbijt en geen mogelijkheid voor een drankje na een dag op stap te zijn geweest in Praag. Advies: betaal iets meer en overnacht in een hotel waar iets meer aandacht wordt gegeven aan comfort en faciliteiten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7esmeralda09-07-2016

standaardhotel alleen om te slapen.

de hotelkamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was goed had wat uitgebreid kunnen worden met fruit. In dit hotel kom je niet voor je rust er zitten veel jongeren die daar op sportkamp zijn. meestal na 23 uur is het wel rustig. Jammer dat er geen leuk terras bij het hotel zit. En binnen de banken zijn meestal bezet door de jongeren . je kunt er niet echt gezellig binnen zitten

Gereisd met vrienden in april 2016

• 7Edith23-05-2016

Luidruchtig

De kamers waren prima. Maar wat een herrie de hele nacht, door jeugd wat van kamer naar kamer liep.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Gerrie22-05-2016

Heel goed hotel

Het hotel is dicht bij het metro/tram station, je bent in 5 min. in de oude stad. De service was zeer goed, en er wordt duits engels en ander talen gesproken. Het ontbijt is ook goed er is voldoende vlees, kaas, jam, gekookt en roerei, spekjes, enz. Dit hotel hebben we 2 keer gehad en de service was beide keren goed. Voor een volgende keer zal ik het zeker weer nemen. Voor ons was alles goed!

Gereisd met partner in december 2015

8 tips over Hotel Olympik Tristar

• MartieHermien, 26-12-2013

Voordat je gaat douchen of wassen, laat eerst de kranen een tijdje doorlopen, in het begin komt er bruinig water uit!!!!! Je bent met de Metro of Tram zeer snel in het centrum!!!!

• HW, 04-11-2012
    • Je kan Wi Fi verbinding kopen ( € 5,- voor 24 uur). Let wel op dat a. de looptijd is van 00:00 tot 00:00 uur. b. De bereikbaarbaarheid niet verder dan de Lobby komt, en c) dat de dienstdoende receptioniste jou niet kan uitleggen hoe je de verbinding tot stand brengt.

• Karin van der Swart, 16-10-2012

Lekker in het centrum gaan zitten, zit je overal dichtbij. Prachtige stad maar prijstechnisch- zelfde prijzen als bij ons (behalve de koffie bij de mac, die is goedkoper)

3 vragen over Hotel Olympik Tristar

• Charlotte , 30-11-2012

Bowlingbaan

Wie weet of er een bowlingbaan in het hotel aanwezig is??

meindertsmarineke, 10-10-2013

Niet aanwezig

• Anneke, 15-04-2012

Ligging

Ligt het hotel in een leuke omgeving? Of moet je echt eerst met de metro voordat je in het mooie gedeelte bent? Zo ja, hoe lang doe je daar dan over?

HW, 04-11-2012

Met tram en metro duurt het circa 20-30 minuten naar het centrum.

• Gerry, 17-12-2010

transfer vliegveld-hotel

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer een taxi kost naar dit hotel vanaf het vliegveld of is het met het openbaarvervoer ook goed te doen?

nieuwhof, 09-03-2011

Ik las uw vraag op Zoover,wij vragen ons hetzelfde af. Heeft U een antwoord gekregen op deze vragen? En zo ja,zou dit aan ons willen doormailen. Bij voorbaat onze hartelijke dank. Jenny Nieuwhof

Gerry, 12-03-2011

Hallo Jenny

Ik heb nog geen reatie gehad. Maar wanneer gaan jullie?

groetjes Gerry

nieuwhof, 14-03-2011

Hallo, Wij zijn dit weekend naar Praag geweest. Een taxi naar hotel Olympic Tristar kost omgerekend €40,00. Een andere optie is,neem bus 139 naar de metro en neem dan de gele lijn,stap uit bij halte Invalidovna,vandaar is het nog 5 min.lopen naar het hotel. groetjes Jenny

Pam, 10-05-2011

zie taxi praag via google 22 euro van vliegveld naar gehele centrum prag

Yanick Schipper, 29-01-2012

U kunt vanaf Ruzyne Airport gemakkelijk met bus 119 naar het metrostation Dejvická reizen, dit is metro lijn A. Vanaf het metrostation kunt u het centrum in 2 tot 4 haltes bereiken.

Vriendelijke groet,

Y.P. Schipper

Hotel Olympik Tristar info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats