Hotel Olympik Tristar

6,4

98 reviews over Hotel Olympik Tristar in het Nederlands

Rob
15-4-2018

Weinig gezien van hotel enkel voor te slapen en ontbijt de rest waren we op excursie in de stad Praag en dat is zeker een aanrader , top touropersator

Niks speciaals

Wesley
17-2-2018

Simpel hotel niks bijzonders alleen heel dichtbij centrum!

uitstekend hotel voor een mooie prijs

Annet
9-10-2017

Naar Praag ga je niet voor het hotel, maar voor de stad en wanneer het hotel schoon is, het bed lekker slaapt en het ontbijt meer dan prima is, dan kan je vakantie niet meer stuk.

En dit hotel is daarom heel geschikt voor een paar dagen Praag want je bent met de metro/tram met 5 minuten op Namesti Republiky. Dagkaart kan gekocht worden in de automaat bij het metrostation Ivalidovna of bij Albert, de supermarkt (110 kronen).

De volgende keer zal ik zeker weer dit hotel boeken!

Goed hotel

Gerard
13-5-2017

Hotel was goed , de kamers waren goed schoon . Een nadeel , ga niet voor de rust .

Heel veel jeugd met veel lawaai tot diep in de nacht .

Oude reviews (archief)

Drie overnachtingen meegemaakt in dit hotel, als onderdeel van een 4 daagse busreis naar Praag met de touroperator. Het kostte echt weinig geld (100 euro p.p.), maar het stelde ook niet veel voor. Het enige pluspunt was in elk geval dat de kamer wel schoon leek. Voor de rest was het zeer mager. Onvriendelijk en soms zelfs onbeschoft personeel, zeer matig ontbijt en geen mogelijkheid voor een drankje na een dag op stap te zijn geweest in Praag. Advies: betaal iets meer en overnacht in een hotel waar iets meer aandacht wordt gegeven aan comfort en faciliteiten.

standaardhotel alleen om te slapen.

esmeralda
9-7-2016

de hotelkamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was goed had wat uitgebreid kunnen worden met fruit. In dit hotel kom je niet voor je rust er zitten veel jongeren die daar op sportkamp zijn. meestal na 23 uur is het wel rustig. Jammer dat er geen leuk terras bij het hotel zit. En binnen de banken zijn meestal bezet door de jongeren . je kunt er niet echt gezellig binnen zitten

Luidruchtig

Edith
23-5-2016

De kamers waren prima. Maar wat een herrie de hele nacht, door jeugd wat van kamer naar kamer liep.

Heel goed hotel

Gerrie
22-5-2016

Het hotel is dicht bij het metro/tram station, je bent in 5 min. in de oude stad.

De service was zeer goed, en er wordt duits engels en ander talen gesproken.

Het ontbijt is ook goed er is voldoende vlees, kaas, jam, gekookt en roerei, spekjes, enz.

Dit hotel hebben we 2 keer gehad en de service was beide keren goed.

Voor een volgende keer zal ik het zeker weer nemen.

Voor ons was alles goed!

Net en schoon hotel dichtbij het centrum!

Jeannette Borsboom
13-4-2016

Ik had negatieve berichten gelezen over dit hotel. Ik was blij verrast toen we aankwamen en onze kamer kregen. Nette schone kamer. Bed sliep fijn. Badkamer schoon en elke dag schone handdoeken. Het ontbijtbuffet was zeer goed. Warm en koud buffet. Alleen de koffie smaakt echt nergens na.....en dat was jammer want mijn dag begint met koffie...

Wat minder was, was dat er veel kinderen in de hal zaten, rondliepen. In je kamer had je er weinig last maar de deuren dichttrekken ging gepaard met veel herrie..en dat gebeurde nog al vaak met de wandelende jeugd van kamer tot kamer.

De volgende keer ga ik weer naar dit hotel.

Prima Hotel voor weekendje Praag,

Jan
11-1-2016

Kijk wat je betaald hebt, super kamer fijne douche heerlijk bed en goed ontbijtbuffet

Wij hebben geen minpuntje ontdekt.

Zouden zo weer in dit Hotel boeken

We hebben een aantal aanbieders voor Olympik Tristar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympik Tristar in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympik Tristar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympik Tristar scoort een 6.4 uit 10 op basis van 101 reviews.