Appartement Old Town

Laatste review

Gedateerd appartementen maar wel schoon

Betsy Bronsgeest,
30-9-2017

Het sleuteladres is niet naast de deur en de medewerkers geven geen uitleg hoe je daar moet komen.Moet echt met de tram om er te komen. Ook was het appartement moeilijk te vinden daar je een klein poortje door moet waar ook een restaurant gevestigd is. De ligging is wel ideaal daar het midden in het centrum ligt. Appartementen zijn erg gehorig maar de bedden zijn goed.

4 reviews over Appartement Old Town in het Nederlands

Gedateerd appartementen maar wel schoon

Betsy Bronsgeest,
30-9-2017

Prima appartement met mooie ligging!

michels.vording
11-9-2013

Net appartement, geschikt voor 5 personen, dichtbij het centrum (Jilska). Ligt aan een leuk binnenpleintje. Auto konden we bewaakt parkeren bij het hotel waar we ook de sleutel moesten halen.

Aanrader!

Geweldige ligging midden in het oude centrum

Martin K
17-3-2012

Old Town Exclusive, aan de Jilska 4, is een geweldig apartement, maar ontzettend gehorig.

2006

Wij (4 volwassenen) verbleven in Wenseclas 1-1B achter het Wenseclasplein. Prima locatie, winkels, oude centrum, openbaar vervoer: alles op loopafstand. Transfer vanaf vliegveld aan te raden ivm ligging kantoor om de sleutel op te halen. Voor euro 24.- heb je veel gemak. Houdt er wel rekening mee dat er maar 1 slaapkamer is. Het enige minpuntje waren de matrassen van het tweepersoons- en klapbed. Die waren te dun. Verder volledig ingericht appartement met vaatwasser, wasmachine, tv (je moet wel even zoeken naar de goede sateliet voor engelse zenders!) en 2 toiletten. Schoon en zeer ruim. ECHTE AANRADER!

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Old Town in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Old Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.