Hostel Old Prague

1 review over Hostel Old Prague in het Nederlands

Een typisch hostel

Anoniem890129
25-6-2013

De ligging van het hostel is prima! Lekker centraal. Het personeel is vriendelijk en bereid om met je mee te denken. Je ligt met meerdere op een kamer en je deelt met meerdere de badkamers, daar moet je je vantevoren even op instellen. De bedden zijn niet goed, maar ook niet slecht. Het ontbijt vond ik persoonlijk niet lekker, maar op de hoek zit een bakker, waar lekker broodjes te vinden zijn. Winkelcentrum, bank, clubs en suppermarkten zitten op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Old Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Old Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.