Hotel Occidental Praha

8.9Fantastisch

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Occidental Praha

• 10S. van D.30-03-2019

Geweldig, luxe hotel met heerlijk eten!

Geweldig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn luxe en schoon. Toen bleek dat het raam van onze kamer niet gekanteld open kon kregen wij een super de luxe kamer op de 14e verdieping. Kleine suggestie is wel om oorwatten mee te nemen als je moeilijk slaapt, want je hoort wel geruis van verkeer, in ieder geval geval als je met het raam open slaapt. Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. De metrohalte is aan het einde van de straat, met 1x overstappen zit je binnen 20 minuten in het prachtige oude centrum van Praag. De metro rijdt elke 2 minuten. Met Google Maps weet je precies op welk perron je moet instappen. WAARSCHUWING: wissel geen geld bij het loket op de luchthaven van Praag, wij zijn afgezet, en de pinautomaat heeft geen Engels. Bij de metrohalte zit de Raffeisen bank en aan de overkant de S-bank, die rekent geen commissie. Stempel je OV dagkaart af, anders kun je boete van €70 krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9jantina scheperboer27-01-2019

een heerlijk verblijf gehad

Een goed hotel op loopafstand van het metrostation, heerlijk ontbijt en goede bedden. alles wat je nodig hebt voor een heerlijk weekend Praag

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Mevrouw07-10-2018

Mooi hotel

Goed hotel voor de prijs. Schone kamer.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Rita12-05-2018

Super goed hotel!!

Prima hotel voor een stedentrip. Zeer uitgebreid ontbijt, schone ruime kamer, prima breed 2 persoonsbed, heerlijke douche. Metrostation vlakbij. Dagkaart kost iets van € 4,00 kun je de hele dag in metro, tram en bus. Vanaf vliegveld met de bus naar eerste metrostation, daarna met de metro zo de stad in.

Tereza Kapková, Guest Experience Manager, Assistant General Manager, 14-05-2018

Dear guest,

We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Occidental Praha was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.

Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8S. Kooijman14-04-2018

Geweldig hotel in een geweldige stad !

Wij verbleven in Hotel Occidental. Een geweldig hotel, luxe voor Tjechische begrippen. Hele goede ruime bedden, mooie badkamer/toilet, keurig schoon, voldoende kastruimte, grote TV en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet waar je werkelijk van alles kon eten. Vriendelijke bediening.in de buurt een metrostation.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 2017
    8Marc Claessen10-05-2017

Heerlijk verblijf en fijne uitvalsbasis naar Praag

Een fijn goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Onze hotelkamer was gesitueerd aan de achterzijde van het hotel. De raam was netjes van folie voorzien zodat naar buiten kijken niet gemakkelijk was (prima keuze; zie de eerdere opmerking van een bezoeker over de begraafplaats. Voor ons totaal oninteressant). Er was voldoende licht inval. Heerlijke bedden en een fijne douche. Het ontbijt was voldoende. Geen overdaad maar netjes verzorgd.

Alejandro Martín Álvarez, General Manager, Assistant General Manager, 20-05-2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaringen.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

We zijn al op zoek naar uw volgende bezoek in de nabije toekomst.

Vriendelijke groet,

Alejandro Martín Álvarez De General Manager

Gereisd met partner in april 2017

• 8Esther16-03-2017

Goed hotel

Prima hotel, 5 minuutjes lopen vanaf metrostation en daarmee zit je zo in het centrum. Het hotel is goed betaalbaar. Super ontbijt!

Alejandro Martín Álvarez, General Manager, Assistant General Manager, 30-03-2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel, en voor het delen van uw ervaringen.

Wij kijken er dan ook naar uit om jullie snel opnieuw te mogen verwennen.

Met vriendelijke groet,

Alejandro Martín Álvarez General Manager

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9PMC06-09-2016

Prima hotel, uitgebreid ontbijtbuffet.

Beetje ver van het centrum, maar het openbaar vervoer van Praag is duidelijk geregeld en je hoeft nooit lang te wachten. Het zou fijn zijn als de receptie daar informatie over zou kunnen geven, en bijvoorbeeld dagkaarten verkocht.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Peaching18-06-2016

Goed hotel

Hier drie dagen gebleven met mijn vriendin. De ligging van het hotel is oké, redelijke afstand van het centrum (te doen met de metro) en langs een drukke weg. De prijs/kwaliteit combinatie is ook goed. Verder hebben wij alleen ontbijt gegeten in het hotel. Hier was altijd voldoende keuze en het was lekker vers. De kamer was helemaal perfect. Zaten op de bovenste etage en hadden een mooi uitzicht op de stad. De kamer zelf werd netjes elke ochtend schoongemaakt als we de deur uit waren. Een aanrader als je niet in het centrum wilt verblijven, maar toch op een redelijke afstand.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Peter08-11-2011

net hotel, goed ontbijt

Net hotel, met wat kleine kamers. Wel comfortabel ingericht. Met name het bed was erg goed. Goed ontbijt, buffet. Aardig baliepersoneel. We kwamen te vroeg en konden na navraag al wel onze kamer in. De temperatuur in de kamer was erg hoog, je kon die zelf niet regelen. Het enige nadeel is de afstand tot de metro, ongeveer 10 minuten lopen,of met de bus, maar dan ben je wel heel snel in het centrum.

Gereisd met partner in november 2011

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
      • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats