Camping Oase Praha

• 8.4Eetgelegenheden

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Oase Praha in Tsjechië is de perfecte uitvalsbasis als je Praag wilt bezoeken. Ook op de camping is er genoeg vermaak. Een zwembad, trampolines, volleybalveld en activiteiten zoals hoverboarden. Schone sanitairgebouwen waar je zelfs een vaatwasser vindt. Praag ligt op 20 kilometer afstand. Voor het hotel kun je direct de bus pakken.

Contact

137 reviews over Camping Oase Praha

• 2019
    8Krugers07-11-2019

geweldige camping

4 nachten geweest voor bezoek aan Praag, prima afstand, klein stukje rijden met de auto, gratis parkeren en de metro nemen het centrum in. Terug op de camping lekker het buiten of binnen zwembadje in duiken. mooie, nette camping, prima sanitair, prima eigenaar

• 9Schoon26-08-2019

Aanrader!!!

Zeer leuke camping, vriendelijk personeel. Toiletgebouw werd goed schoongehouden. Leuke animatie voor kinderen tot een jaar of 12. Helaas was er s'avonds geen vermaak voor de oudere jeugd. Wel super snelle Wi-Fi. Eten in het restaurant was goed. Watertemperatuur van het buitenbad was aan de koude kant. Aanrader deze camping!!!

• 9Vincent25-08-2019

Goede camping

Prima camping. In onze periode veel jonge kinderen ( van 1 tot 7 jaar). Niet alle plaatsen zijn groot, zwembad klein en buitenbad was koud. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Praag 2 x bezocht via park&ride. P&r aan de ACHTERZIJDE van de stopping centre. Was 1e keer voor ons even zoeken, campers kunnen er niet parkeren. Was prettig om zo Praag te bezoeken. Camping restaurant gewoon goed eten tegen redelijke prijs. In onze periode was de camping 30% Nederlands , 60% Deens, 20% Duits en 10% andere landen. Verhoudingsgewijs vonden wij de camping prijzig 75 euro per nacht.

• 10Peter19-08-2019

Een hele goede camping,

Wat een goede camping. Sanitair netjes, het eten in camping restaurant is erg lekker , gratis horeca vaatwasser, Alle voorzieningen op de camping zijn netjes en meestal gratis te gebruiken.

Op perfect afstand van Praag en andere bezienswaardigheden. Als je van shoppen houdt is winkelcentrum Chodov een aanrader. Erg groot en mooi, heel veel merkwinkels. Chodov is ook een perfect opstap plaats voor de Metro richting Praag.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Robert van alfen11-08-2019

Wij vonden het een fijne camping.

De camping ligt ongeveer 15 km van Praag en is dan ook zeer geschikt om als uitvalbasis te dienen voor een bezoek aan Praag te brengen. Met de bus ben je zo in Praag, de bus stopt naast de ingang van de camping. Op de camping is een restaurant aanwezig, niet een hele uitgebreide menukaart maar wel erg lekker en heel betaalbaar. Wij waren omgerekend €50 kwijt met ons gezin van 5.

• 9Elke08-08-2019

Prima camping

Toffe camping met ruime plaatsen. Vriendelijk, behulpzaam personeel en lekker en betaalbaar eten in het restaurant. Mooi verzorgd sanitair en zwembad. Bushalte voor de camping ideaal om Praag te bezoeken.

• 10Eetgelegenheden

• 8Kunstmarjo03-08-2019

Zeer goed te doen!!

Ruime plaatsen: sommige plekken meet veel bomen, andere plekken met minder schaduw. Sanitair prima, zwembadje voldeed prima. Restaurant goed eten, shop voor de broodjes (vers en goed, evt koffie) en kleine dingen. Beste wifi ooit (paar euro voor 7 dagen). Vooral veel Nederlanders en Denen, animatie voor alle leeftijden. Goede uitvalbasis voor Praag: auto naar P+R Chodov en dan metro (OV is prima). Diverse supermarkten in omgeving. Personeel vriendelijk. Camping met oog voor waterbesparing: niet nutteloos warm water (afwas en douche). Toch prijzige camping: voor 5 personen 62€ per nacht: standaard plaats plus 12Amp (standaard 6a). Eten in restaurant of bij zwembad (snacks en pizza’s)

• 8Angelique14-07-2019

Prima camping!

Heerlijke week gehad op deze camping. De plekken zijn royaal. Wij hadden een comfort plus plaats gereserveerd maar dit was achteraf niet nodig. Alle plekken waren zeer ruim. Sanitair werd prima bijgehouden, alleen jammer dat er overal haren lagen , maar dit ligt aan de mensen zelf natuurlijk. Zwembad is niet groot maar meer dan prima. Kids hebben zich daar goed vermaakt. Eten in het restaurant was lekker en heel goed betaalbaar. Een hoofdgerecht kost gemiddeld 7,50. Alleen jammer dat de baklucht daar overheerst. Na een bezoek aan het restaurant ruikt je kleding naar frietvet. Afstand naar Praag is goed te doen. Wij reden naar de P+R in Chodov (ongeveer 15 minuten) en pakte daar de metro.

• 9Gerry en Hans03-07-2019

Een echte aanrader.

Van 18 tot en met 22 mei 2019 daar gestaan. Goed bereikbaar, vlak bij Praag daar moet je met het met openbaar vervoer naar toe. De plekken zijn royaal, mooi aanbod en zonnige plaatsen. Het sanitair is er keurig netjes, en wordt de hele dag schoon gehouden. Het eten in het restaurant is heel goed tegen zeer betaalbare prijzen en eigenaar Pavel die goed Nederlands praat is zeer behulpzaam. De bus stopt voor de camping, kaartjes zijn op de camping te koop, en met zo'n 45 minuten sta je midden in Praag. Er wordt tegen betaling zelfs voor een gids gezorgd die Nederlands spreekt. Wij raden deze camping dan ook zeker aan als je met de caravan of camper Praag wil bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8B.Y. de Vries20-09-2018

super service

Prima camping in de buurt van Praag. Goede service, vriendelijke eigenaar. Door problemen met de betaalterminal werd het bedrag voor de overnachtingen 2x afgeschreven. Eenmaal thuis hebben we dit direct doorgegeven en het bedrag is netjes teruggestort.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

8 tips over Camping Oase Praha

• Peter, 28-11-2013

Lekker eten in restaurant.

• jokevandalen, 29-07-2013

Wij zijn met de auto naar een metrostation gereden en daarvandaan naar Praag gegaan.Ging prima. Bij de receptie kan je een kleine fietsroute krijgen voor in de omgeving.Best leuk!!Een aanrader is ook de mooie Unescostad Kutna Hora, 70 km ten oosten van Praag.

• m.van der pas, 27-07-2013

Binnen half uur ben in praag op een niet al te moeilijke manier. Met auto naar winkelcentrum, en daar verder met metro

6 vragen over Camping Oase Praha

• Marjon van alfen, 19-06-2019

Topcamping voucher

Iemand die de vorige keer bij bezoek zon topcamping voucher heeft gekregen en hem niet gaat gebruiken en mij er blij mee wil maken?

• Diaan, 14-01-2019

Honden

Is er hier een uitlaatplaats of strook waar je met je hond kan wandelen... en is het te doen met honden in Tsjechië op vakantie te gaan

Peter , 20-08-2019

Ja, aan de achterkant van de camping is een uitgang naar de honden uitlaatplek, mooie wandeling rond de nieuwe paardenbak. Bij deze uitgang hangen poepzakjes en een prullenbak voor volle zakjes!

• G de jong, 27-06-2018

Pubers

Wij komen met een puber van bijna 17 jaar deze zomer (week 32) is er wel wat te doen voor deze doelgroep?

Karin, 02-07-2018

Dar ben ik ook wel benieuwd naar. Wij zijn er van 14-28 juli met onze dochter van 9 en zoon van bijna 15. Is er ook iets te doen voor de jeugd? Wifi, zwembad en voetbalgoals zijn altijd goed natuurlijk, maar ben benieuwd of er meer tips zijn :-)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig