6 vragen over Camping Oase Praha

• Marjon van alfen, 19-06-2019

Topcamping voucher

Iemand die de vorige keer bij bezoek zon topcamping voucher heeft gekregen en hem niet gaat gebruiken en mij er blij mee wil maken?

• Diaan, 14-01-2019

Honden

Is er hier een uitlaatplaats of strook waar je met je hond kan wandelen... en is het te doen met honden in Tsjechië op vakantie te gaan

Peter , 20-08-2019

Ja, aan de achterkant van de camping is een uitgang naar de honden uitlaatplek, mooie wandeling rond de nieuwe paardenbak. Bij deze uitgang hangen poepzakjes en een prullenbak voor volle zakjes!

• G de jong, 27-06-2018

Pubers

Wij komen met een puber van bijna 17 jaar deze zomer (week 32) is er wel wat te doen voor deze doelgroep?

Karin, 02-07-2018

Dar ben ik ook wel benieuwd naar. Wij zijn er van 14-28 juli met onze dochter van 9 en zoon van bijna 15. Is er ook iets te doen voor de jeugd? Wifi, zwembad en voetbalgoals zijn altijd goed natuurlijk, maar ben benieuwd of er meer tips zijn :-)

• A.P.G.J. van der Velden, 15-03-2018

open

vanaf wanneer is de camping geopend

We hebben een aantal aanbieders voor Oase Praha voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• jeroen1980, 27-05-2015

stacaravan

Hallo,

Wij zijn aan het overwegen om naar deze camping te gaan met onze kids van 2 en 5. Het is mogelijk om een voorkeursplaats aan te geven. Heeft iemand voor ons een suggestie welke stacaravan we moeten nemen. Op de plattegrond zie ik dat er maar 7 zijn, klopt dit? Alvast bedankt!

• Huub, 29-06-2014

fietsen

hallo, hoe ver is het fietsen naar Praag? Is er een fietspad? Zijn er fietsroutes in de omgeving? groet Huub

Nancy, 10-08-2014

Hallo Huub, Fietsen is niet echt zo gewoon in Tsjechië zoals hier in Nederland. We hebben wel een keer een stuk gezien dat speciaal voor fietsers was, maar verder zijn er geen fietspaden. Je moet daar sowieso achter elkaar fietsen en volgens mij is een helm verplicht. Hoeveel km hangt af waar je wilt zijn in Praag, de stad is zo groot. Naar de rand van Praag is 5 km, maar echt naar het centrum is geloof ik 15 km. Er wordt in Praag veel gedaan met het openbaar vervoer, wat prima werkt en heel goedkoop is. Groeten Nancy