Camping Oase Praha

Weer vandaag-1°-3°
Camping Oase Praha
8,9

Omschrijving
Camping Oase Praha in Tsjechië is de perfecte uitvalsbasis als je Praag wilt bezoeken. Ook op de camping is er genoeg vermaak. Een zwembad, trampolines, volleybalveld en activiteiten zoals hoverboarden. Schone sanitairgebouwen waar je zelfs een vaatwasser vindt. Praag ligt op 20 kilometer afstand. Voor het hotel kun je direct de bus pakken.
Laatste review

super service

B.Y. de Vries,
20-9-2018

Prima camping in de buurt van Praag.

Goede service, vriendelijke eigenaar. Door problemen met de betaalterminal werd het bedrag voor de overnachtingen 2x afgeschreven. Eenmaal thuis hebben we dit direct doorgegeven en het bedrag is netjes teruggestort.

Kenmerken

118 reviews over Camping Oase Praha in het Nederlands

super service

B.Y. de Vries,
20-9-2018

Prima camping in de buurt van Praag.

Nette, rustige kleinschalige camping

Paula,
17-9-2018

Fijne, kleinschalige camping met nette facilliteiten. Op korte afstand van Praag. Keurige stacaravan gehuurd. Heerlijk verblijf gehad.

Erg vriendelijk personeel, vooral Pavel!

Wij verbleven in een stacaravan luxus 2. Caravan indeling goed met veel ruimte. Caravan was echter op t oog “gepoetst” en niet echt schoon. Plankjes, keuken en apparatuur plakte en was niet schoon. Vele gebruikers sporen en draai kiep functies van ramen kapot. Gewoon niet onderhouden. Geiser was niet goed. In etappes douche met koud en dan weer warm water. Erg jammer want het is een mooie caravan. Camping zelf voor kinderen erg leuk met vele faciliteiten. Ligging tov Praag goed. Tevens mooi winkelcentrum in de buurt, Chodov. In nabije buurt weinig te doen. Leuk voor paar daagjes.

Erg goed

Mireille,
14-8-2018

Verrassend leuke camping in de buurt van Praag. Bus stopt voor de deur. Wij hadden deze camping vooral vanwege de ligging t.o.v. Praag genomen maar heeft ons echt positief verrast.

Zeer schoon sanitair, vaatwasser!!!, fijn zwembad, trampolines, goed restaurant en er werden leuk dingen voor de kids georganiseerd. Zoals bv hoverboard rijden. Onze kinderen vonden het spijtig weer verder te trekken.

Aanrader!

Smits,
14-8-2018

Mooie en goedverzorgde camping met veel voorzieningen en op korte afstand gelegen van Praag centrum (bus stopt voor de deur). Verder weinig te doen in de buurt, alles is wat verder weg gelegen. Wel supermarkten, drogisterij en pinautomaat in de buurt (5 km) en alle grote winkels en outlet centrum en winkelcentrums in Praag. Wel goede fiets- mountainbike routes vanaf de camping te bereiken. Wij hadden een fantastisch uitzicht over de heuvels en graslanden en 's avonds in de buurt hertjes spotten...

Top camping

Falko Houben,
8-8-2018

Onze kinderen hebben genoten. Het was allemaal heel goed verzorgd. Prima busverbinding naar Praag. Mooie grote campeerplekken.

Geweldig!

Tamara,
2-8-2018

Super verblijf op deze camping. Echt een aanrader. Vriendelijke eigenaars. Kinderen vonden het 1 van de fijnste vakanties tot nu toe.

Nog nooit zo proper sanitair gezien op een camping.

Perfect

Peter,
27-5-2018

Beetje een laten review van 08-2016

Heb geen slecht word over de camping voor kinderen tot 12 jaar genoeg te doen houden zich wel bezig zwembad goed genoeg om even af te koelen sanitair is perfect goed schoon deze camping is een aanrader voor mensen met kinderen die krijgen hier zeker geen spijt van ik ga er zeker nog een keer terug

Super

Jaap Burema,
6-5-2018

Mooie camping en een zeer vriendelijke beheerder die ook nog eens goed Nederlands spreekt. Er is van alles te doen op de camping; volleybal skelters steppen. Goed en schoon sanitair. Vaatwasser aanwezig en gebruik zit bij campingprijs inbegrepen. Voor de camping stap je op de bus en een half uur later ben je in Praag. Een echte aanrader deze camping !!!!

Een topper!!

judith,
5-5-2018

Een heerlijke meivakantie gehad op camping Oase Praha! De eigenaren zijn vriendelijk én behulpzaam. De sfeer op de camping is relaxed. Het sanitair is dik in orde! Op de camping is een vaatwasser aanwezig, die binnen een paar minuten de vaat schoon heeft. Wat een luxe!! Voor de camping stopt de bus én 50 minuten later ben je in hartje Praag. Voor de kinderen is er genoeg te beleven; skelters, volleybalveld, airhockey, pingpongtafel, zwembad, trampolines etc. Wat ons betreft een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oase Praha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oase Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.