Camping Oase Praha

Perfect

Peter
27-5-2018

Beetje een laten review van 08-2016

Heb geen slecht word over de camping voor kinderen tot 12 jaar genoeg te doen houden zich wel bezig zwembad goed genoeg om even af te koelen sanitair is perfect goed schoon deze camping is een aanrader voor mensen met kinderen die krijgen hier zeker geen spijt van ik ga er zeker nog een keer terug

Super

Jaap Burema
6-5-2018

Mooie camping en een zeer vriendelijke beheerder die ook nog eens goed Nederlands spreekt. Er is van alles te doen op de camping; volleybal skelters steppen. Goed en schoon sanitair. Vaatwasser aanwezig en gebruik zit bij campingprijs inbegrepen. Voor de camping stap je op de bus en een half uur later ben je in Praag. Een echte aanrader deze camping !!!!

Een topper!!

judith
5-5-2018

Een heerlijke meivakantie gehad op camping Oase Praha! De eigenaren zijn vriendelijk én behulpzaam. De sfeer op de camping is relaxed. Het sanitair is dik in orde! Op de camping is een vaatwasser aanwezig, die binnen een paar minuten de vaat schoon heeft. Wat een luxe!! Voor de camping stopt de bus én 50 minuten later ben je in hartje Praag. Voor de kinderen is er genoeg te beleven; skelters, volleybalveld, airhockey, pingpongtafel, zwembad, trampolines etc. Wat ons betreft een aanrader!!

Geweldige camping om Praag te bezoeken

Wigbolt Kiel
14-9-2017

De ligging vlakbij Praag is prima, het is er heerlijk rustig ondanks de grote stad op een paar km afstand.

De plekken zijn royaal, er zijn voldoende schaduw plekken, maar ook een mooi aanbod in zonnige plaatsen.

Het sanitair is er prima, en wordt de hele dag schoon gehouden.

Op de camping is er voor kinderen aardig wat vertier, en tevens een buiten en binnen zwembad, kortom prima voor elklaar.

Het eten in het restaurant is goed tegen zeer betaalbare prijzen, en eigenaar Pavel die goed Nederlands praat is zeer behulpzaam.

De bus stopt voor de camping. kaartjes zijn op de camping te koop, en met zo'n 45 minuten sta je midden in Praag.

Wij raden deze camping dan ook zeker aan als je met de caravan of camper Praag wil bezoeken.

Geweldige camping

Eveline
13-9-2017

Camping met ruime plaatsen, perfect sanitair, vriendelijke Nederlands sprekende eigenaar, leuk restaurant waar je voor een goede prijs kunt eten, binnen en buitenzwembad. Perfecte uitvalsbasis voor bezoek Praag bus stopt voor de deur maar ook met de auto naar P&R waar je voor 20 CZK een hele dag kunt parkeren en verder met de metro(kaartjes te halen uit automaat op de camping)

Goed georganiseerde camping .

Tinus en Heleen Steenbakkers
10-9-2017

Prima camping als je naar Praag wilt.Vriendelijke mensen,goed sanitair,leuk restaurant en ook zeker voor gezinnen met kinderen een aanrader.

Mooie camping redelijk dichtbij Praag

Astrid
8-9-2017

De camping ligt direct aan een weg waar soms behoorlijk hard gereden wordt. Bij de receptie zit een Nederlands sprekende man. De camping heeft 2 nette kleine zwembaden die goed geschikt zijn voor kleinere kinderen en een leuke speelplaats met mooie speel toestellen. Wifi kan je redelijk goedkoop kopen. Wij zijn met de auto naar Praag gegaan want met het openbaar vervoer moet je hond een muilkorf om hebben die je overigens in de receptie kan kopen. Sanitair gebouw is erg netjes. In het ( niet sfeervolle) restaurant op de camping kan je voor weinig geld goed eten. Vanaf 8 uur kan je broodjes en croissants kopen ( mag ook met euro,s) , voor de overige boodschappen moet je een kleine 5 km rijden. Je kan niet vroeger dan 8uur van de camping af. Wij schrokken van de eindrekening , 1 overnachting met 2 oudere kinderen en onze hond kwam rond de 70 euro uit. Fijne camping voor kids tot en met 12 jaar.

Fijne camping

Familie Veen
19-8-2017

Goede camping met alles erop en eraan, vriendelijke behulpzame medewerkers. Voor een wandeling moet je de auto pakken voor een rit naar de vele mooie omliggende gebieden. Wandelen vanuit de camping is gevaarlijk, doe maar niet. De lokale bevolking weet het gaspedaal goed te vinden op de smalle weg langs de camping. Misschien een tip voor de camping eigenaar, laat in overleg met de lokale gemeente drempels plaatsen of snelheid beperkende middelen.

Geweldige schone camping

j. jasperse
9-8-2017

Wij zijn 2 weken met onze vouwwagen op deze camping geweest. Wat een heerlijke camping, onze oudste 2 kinderen van 5 en 7 konden de hele dag hun gang gaan bij de miniclub, trampoline, speeltuin en het zwembad. Het is een kleine camping maar is erg ruim opgezet. Er is 1 toiletgebouw maar de hele dag door word deze schoongehouden. De eigenaar is aardig en behulpzaam en praat goed Nederlands. Er zijn grote (comfort) plekken en gemiddelde plekken, wij hadden een grote plek en ondanks dat wij een grote vouwwagen hebben, hadden er bijna nog wel 2 op deze plek gepast. Vooral veel Denen en Nederlanders op de camping. Het was ook wel echt een camping waar mensen maar voor een paar nachtjes op staan omdat ze het combineren met een bezoek aan Praag. Op de camping kun je kaartjes kopen voor het openbaar vervoer en na een autoritje van ongeveer 20minuten kun je een hele dag parkeren voor 70czk en stap je zo in de metro om middenin Praag weer uit te stappen. In de omgeving ook veel te doen, de eigenaar heeft ook voldoende op zijn website staan en in de receptie is ook een boek waar alles in staat. Kortom, een heerlijke vakantie waar wij met veel plezier op terugkijken.

Geweldig, een aanrader!

Rijnsent
9-8-2017

Superschone camping. Sanitair wordt de gehele dag schoongemaakt. Werken met een pasjessysteem. Van toegangshek tot wasdroger en wasmachine. Van alle gemakken voorzien. Koffie automaat, binnen en buitenzwembad, animatieclub overdekt vol kasten met speelgoed en gratis knutselactiviteiten. Dagelijks wisselende buitenactiviteiten zoals gratis boogschieten, worstjes bakken met brood bij kampvuur, optocht, kameelrijden en waterspelen. Gratis skelter lenen, airhockey, en midgetgolf. Biljarten, voetballen, kabelbaan,speeltoestellen voor groot en klein. Restaurant aanwezig, snackbar bij zwembad. Voornamelijk Nederlanders en Denen. Op achterste grote campingveld sta je onbeschut, in het midden van de camping zijn de afgebakende plaatsen met heg afscheiding en bomen.

2x per dag gratis afwasmachine. Bus naar Praag stopt voor de deur. Lidl en Albert Hypermarkt in de buurt Onze Kids 11 en 12 vonden het fantastisch! Veel leeftijdsgenootjes aanwezig waar ze de hele dag mee optrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oase Praha in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oase Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oase Praha scoort een 8.71 uit 10 op basis van 120 reviews.