Hotel Musketýr

Hotel Musketýr

5.6Voldoende

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar Musketýr?

5.6Voldoende

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Musketýr

• 6Ad van Heeswijk25-03-2011

Ligt gunstig t.o.v. het centrum.

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, en kregen wij een kamer toegewezen op de 5e verdieping, even vriendelijk werd ons medegedeeld dat de lift buiten werking was, maar dat zou de volgende dag misschien opgelost zijn. NIET DUS ! Er zat dus niets anders op dan telkens de trap te nemen ( niet handig als iemand slecht ter been is ). Het ontbijt was zeer matig, en het brood niet te eten. We moesten ook eerst zelf een tafel afruimen, om te kunnen ontbijten. De kamer was netjes en schoon, en vanaf het hotel zijn de bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 3Jan24-03-2011

In het centrum maar geen aanrader

Het Hotel ligt letterijk in het centrum. Dus ideaal. Het hotel zelf bestaat uit de begane grond en de 5e etage. Kamer poper op de 5e ( eigenlijk de 6e etage) was netjes. De lift was kapot ( blijkt al lang kapot te zijn). We kregen geen kamer op de 1e etage ondanks dat deze volgens mij vrij was. Klagen helpt niet want luisteren hebben ze nooit van gehoord. Het ontbijt was van een zeer slecht kwaliteit. Het enige was smaakte was de kaas. Receptionist interesseert het allemaal niet zo.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 7Remco06-03-2010

Goede uitvalsbasis

Interieur is wat verouderd en kan opgeknapt worden maar wat zit je in een stad nou in je hotel? Letterlijk om de hoek van het Wenceslasplein dus kan niet beter. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Goede bedden, ruime goede douche. Kamer is ruim en schoon. Zeker mijn vaste stek voor een vervolgbezoek.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 10Dirk-Jan Egberts de Vleuter01-02-2010

Luxueus, chique en stijlvol.

Wij hadden de penthouse op de bovenste etage. Dit was een zeer ruime en klassiek ingerichte kamer. De details vallen niet gelijk op, maar na een rustige nacht in het heerlijke bed krijg je een goede indruk van de stijlvolle elementen. Zoals de deur, bekleed met leer of het gordijn van de badkamer.

Gereisd met partner in februari 2010

• 3florent claesen25-05-2009

GEEN AANRADER ONDANKS GOEDE PRIJS

kamer die wij hadden was een luxe designkamer. Inrichting OK proper bij aankomst, op 5 dagen tijd werd de vloer niet meer gepoetst ondanks klacht de derde dag. Ontbijt poverkes, lift 2 dagen op de 5 kapot. Nooit een verantwoordelijke, alleen maar een meisje aan de balie. Weten van niets. Te mijden, ter plaatse 25€ voor een kamer per dag. NIET GOED

Gereisd met partner in mei 2009

• 1vincent10-06-2008

zeldzaam slecht hotel. De foto's op de website lijken totaal niet op de werkelijkheid. Oubollig hotel met dramatische douche; kamer zonder airco; indeling kamers totaal niet praktisch.Ook erg leuk: De vloer was om het smoezelige bankstelletje heen gelegd. Dit hotel werpt je terug naar het "ijzeren gordijn" tijdperk en zelfs toen verdiende het geen 3 sterren. Personeel onkundig en smerig; geen lobby. Ga absoluut niet naar dit hotel....tenzij je bovenstaand verhaal niet gelooft.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9j ockhuizen05-02-2008

hotel heeft een eigen restaurant wat helemaal oke is lekker in de stijl van de musketiers. Hiervan daan over te voet te komen

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel Musketýr info