Hotel Metropol

• Kinderopvang

27 reviews over Hotel Metropol

• 8Laura15-04-2019

Aanrader

Zeer goed hotel. Mooie en propere kamers. Goede airco en weinig lawaai (we lagen aan de straatkant). Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Midden in het centrum dus zeer goede ligging.

Gereisd met vrienden in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Aniek29-03-2018

Perfecte ligging

Het hotel zit op een hele goede locatie , midden in het centrum. Kamers zijn ook goed, niet bijzonder. Het is schoon, bed ligt prima. Ontbijt ook goed, voldoende keuze. Al met al een goede uitvalsbasis voor een stedentrip. We waren 4 dagen (2 volle dagen, 2 reisdagen) en dat was precies goed.

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Erna v d laar12-01-2018

Prima hotel vlak bij centum

Prima hotel heerlijkere bedden prima ontbijt

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Anneke01-05-2016

Centraal gelegen hotel om Praag te bezichtigen

Goede kamer en badkamer, zeer uitgebreid ontbijt met elke dag wat afwisseling. We hadden om rustige kamers gevraagd maar kregen toch kamers aan de voorzijde van het hotel, zelfs met het raam dicht behoorlijk wat geluid 's avonds/begin van de avond van roepende mensen en verkeer. Verder een aan te raden hotel!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Cor Mulder05-06-2015

Perfecte locatie

Eenvoudig maar goed hotel op een perfecte locatie in het centrum van Praag waardoor alle bezienswaardigheden voor redelijke lopers inderdaad op loop afstand zijn.Zeer nette kamer die goed schoongehouden wordt. Ontbijt is uitstekend en service is ook prima.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Joyce en Stijnie20-08-2013

Perfecte uitvalsplek

Modern, schoon, elke dag schoonmaak, prima badkamer (geen bad) en bedden zijn tijdens onze 4 nachten niet verschoond maar dat doe je thuis ook niet, met de airco transpireer je ook niet, bij terugkomst echter altijd weer keurig netjes. Goede service, alhoewel enkele personeelsleden minder snel zijn, de rest van het personeel doet echter alle moeite om het je naar de zin te maken. Super bedden, prima ontbijt en 1 keer ook 's avonds in het hotel gegeten omdat we doodmoe waren van het lopen en het echt van de hemel goot. Ook al is het restaurant niet echt een gezellige plek, het eten was heerlijk. Prijs en kwaliteit staan over all prima in verhouding. Uitzicht . . . tja, je zit in de stad en naar Praag ga je voor de bezienswaardigheden en niet om uit je raam te staren. Het dakterras was heerlijk om even uit te blazen. Wel jammer dat het na 10 's avonds is afgesloten maar daar is men niet altijd even consequent in. Mochten we ooit terug gaan dan kiezen we weer voor het Metropol.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Koen Ekelmans25-09-2012

Geweldig hotel en mooie ligging

Ik heb hier heerlijk genoten van de ruimte, en omgeving. Praag is een super mooie stad, er is altijd iets te beleven. Mooie bezienswaardigheden en geweldige straatmuzikanten. De hotelmedewerkers waren vriendelijk en het hotel zelf is in goede staat. echt een aanrader

Gereisd met partner in juli 2012

• 8JOAN GEERTS30-07-2012

ALLES WAT JE NODIG HEBT

Het Metropol vonden wij een prima hotel en zijn er 5 nachten gebleven. De kamers zijn niet groot maar je ervaart dit niet zo. Het uitzicht vanuit de kamer op een muur is niet hinderlijk. Je kunt ook naar het dakterras op de 8ste verdieping. De kamer bleef prettig koel in de warmte, dankzij de airco. Het was fijn dat de ramen met elektrische bediening ook nog open konden. De bedden zijn boven verwachting goed. De douche was geweldig. Het groot licht in de kamer is wel wat fel en ongezellig. Dus behelpen met kleine bedlampjes. Er is geen geluidsoverlast ondervonden vanuit gang of andere kamers of lift. We kregen elke dag schone handdoeken en lakens om de dag. Ontbijtbuffet was zeer verzorgd. Alle openbaar vervoer en leuke restaurantjes zijn op zeer korte loopafstand. Kortom een meer dan goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8naam naam10-10-2011

Super locatie

Goede locatie, prima kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Geen slechte woorden voor.

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 9Ron en Ilse17-08-2011

Uitstekend hotel

Het hotel beschikt over nette kamers met airco, kluis en goede matrassen. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De ligging is ideaal: vlakbij het oude centrum waardoor veel bezienswaardigheden lopend te doen zijn. Daarnaast is het openbaar vervoer een goed alternatief, metro- en tramhaltes liggen dichtbij. Bij het verlaten van het hotel, op 50 m links, zit een goede pizzeria, met uitgebreide, goed geprijsde kaart. Er zit een grote supermarkt aan de overkant van het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

2 tips over Hotel Metropol

• Joyce en Stijnie, 20-08-2013

Het is echt de perfecte locatie, dichtbij alle bezienswaardigheden, direct bij de winkels, dichtbij alles wat Praag zo leuk maakt. En het is prima te doen met het openbaar vervoer. koop ter plekke (luchthaven) een dagkaart voor maar een paar euro pp en neem bus 119 naar het eindpunt Dejvicka, vandaar met de metro naar halte Mustek en na 2 minuten lopen sta je voor je hotel.

• JOAN GEERTS, 30-07-2012

Tram 22 stopt zeer nabij het hotel en brengt je over de rivier naar een klooster met prachtig uitzicht. Verder is cafe Slavia op de hoek van de Narodni en bij de rivier een echte aanrader met live pianomuziek en oude sfeer van vroeger.

0 vragen over Hotel Metropol

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats