Hotel Meran

Kleine hotelsWeer vandaag30°13°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Meran voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Meran in het Nederlands

Goede ligging

A.Snippe
10-10-2016

De ligging is super.Wij hadden een grote kamer aan de straatkant, wat s'nachts erg lawaaierig is.Het ontbijt is erg karig en werd 3kwartier voor sluiting niet meer aangevuld,ook bij navraag niet.Wij komen regelmatig in hotels, maar het personeel hier was op z'n zachtst gezegd erg onvriendelijk en gastvrij al helemaal niet! Erg jammer want dit hotel boeken wij daarom niet nog een keer, terwijl de ligging super is.

Leuk Hotel

pjodh
25-7-2014

Mooi centraal gelegen hotel. Kamers gedateerd, maar schoon. Ontbijt redelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meran in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.