Hostel Marrakesh

Hostel Marrakesh

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag27°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Marrakesh voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Marrakesh in het Nederlands

Nooit meer

S.
20-8-2012

Met 9 vriendinnen lagen wij op een 10 persoons kamer (stapelbedden). De kamer was klein, maar dat was ook te verwachten voor de prijs. Maar voor die paar euro per nacht, was dan ook bijna alles wat kapot. Van de 5 dagen hebben we 4 dagen geen stroom op onze kamer gehad en omdat er maar één klein raampje in de hoek was, zaten we dus in het donker. Ook op de badkamer was geen licht en geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen (ook kapot). Sommige matrashoezen waren veel te klein en je voelde de vering door de matrassen heen.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Marrakesh in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Marrakesh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.