Hotel Louis Leger ****

Hotel Louis Leger
8,2

Weer vandaag3°-4°

6 reviews over Hotel Louis Leger in het Nederlands

Fijn hotel dichtbij het oude centrum van Praag.

Katja S., 26-1-2018

Het hotel ligt op zo'n 15 minuten (stevig) doorlopen vanaf het oude centrum van Praag en is daardoor een prima uitvalsbasis voor een citytrip. Via het hotel hebben we gebruik gemaakt van de taxiservice van en naar het vliegveld (kosten: ca. 28 euro). Dit was erg prettig. We werden voor de deur afgezet en weer opgehaald.

De kamer (no: 407) was een prettige slaapkamer met compacte maar complete badkamer. Na heel wat kilometers lopend afgelegd te hebben was het prettig vertoeven op de kamer. Het ontbijt wordt vanaf half 7 geserveerd en is compleet. Voor de 2 nachten dat wij er waren was het een prima hotel.

Het is een mooi oud pand (1895) en daardoor misschien wat gehorig, maar dit heeft ons niet gehinderd. Erg mooi dat er nog vele originele details in het pand aanwezig zijn.

Prima hotel

Mve, 11-4-2017

Prima hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden een ruime kamer met goede bedden. Ontbijt was goed, voldoende keus en lekkere koffie!

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Als ik een nadeel moet noemen dan toch de gehorigheid, je hoort mensen lopen in de kamer boven je. Ook de straat voor het hotel is druk, komt veel verkeer langs en regelmatig sirenes ed hoorbaar.

Mooie kamer en goede ligging.

Anoniem, 22-8-2016

Mooie kamer, goede ligging van het hotel. Het centrum is ongeveer 10 minuten op loopafstand van het hotel. Ontbijt is oké > let wel op dat het een Tsjechisch ontbijt is dus je hoeft geen Nederlandse dingen te verwachten. Wel gewoon brood/yoghurt en kaas/vleeswaren en dergelijke dus voor ieder wat wils. Auto kan je achter het hotel parkeren tegen betaling, wel van te voren reserveren. Wij hadden een hondje mee en die was ook welkom in het hotel. Personeel kan goed Engels.

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Leger voor je op een rij gezet:

Prima hotel met een vintage touch...

Hans, 16-1-2016

Keurig hotel met fijn personeel wat zeer goed Engels spreekt. Ruime schone kamer met een goed bed. Kamer was zeer schoon en onderhouden. Wel twee losse bedden tegen elkaar en twee losse dekbedden. Elke dag nieuwe handdoeken en bedden opgemaakt. Kluisje in kamer aanwezig. Prima ontbijt met veel keus. Tot 11:00 uur kun je terecht. Het hotel ligt op een perfecte loopafstand van het centrum, wij deden er ong 15 min over. Wil je eerder op de tram/metro of bus stappen? Haltes liggen op 5 min lopen.

Het personeel zorgt dat je je welkom voelt. Het hotel is gedateerd, maar zeker niet oud. Veel sfeer en een bijzonder trappenhuis. Nadelen: wel wat gehorig. Bovenburen die eerder vertrekken hoor je lopen. En de douche is wat klein. Maar dat zijn zoekertjes. Wij hebben een prima verblijf gehad en geven dit hotel een nette 8.

Goed Hotel

Jolanda, 10-11-2015

Goed hotel, mooie ruime kamers, niks mis mee. Personeel is gastvriendelijk en zeer goed Engels sprekend, dus prima.

Eten in het restaurant beneden is helemaal niks mis mee, vriendelijke bediening en zeker betaalbaar.

Ontbijt is perfect. (Kijk voor een simpele boterham met chocopasta, tja dan moet je in Nederland blijven) maar wij keken onze ogen uit qua keuze's. Echt totaal niks mis mee....van verse broodjes tot worstjes, kazen en verse honing (Jawel uit een heuse honingraad) tot verse pap en flakes en gebak en tja teveel om op te noemen.

Zeker weer!

Annick, 21-1-2009

Wij zijn in februari 2007 in dit hotel geweest. Goede ontvangst gehad en het personeel doet zich echt moeite voor je. De kamer en badkamer waren groot en schoon! Minpuntje was het karige ontbijt en de groep Italianen die zich niet konden gedragen! Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en het metrostation.

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Leger voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Leger in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Leger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Leger scoort een 8.18 uit 10 op basis van 6 reviews.