9,5

Contact

21 reviews over Hotel Leonardo in het Nederlands

Goede prijs_kwaliteit, service, ruime schone kamer

Marion
25-3-2019

Goede prijs_kwaliteit en 300mtr vd Karelsbrug, zeer centraal gelegen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed Hotel. Een aanrader!

van de Ven
21-7-2018

Zeer goed hotel met ruime en schone kamers. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Erg goed, uitgebreid ontbijt. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2018

Fraai schoon hotel nabij de Karlsbrug.

Ellen
5-6-2017

Uiterst vriendelijk personeel. Upgrade kamer met ligbad.(Standaar kamers hebben een douche.) Kitchenette en minibar. Goed werkend gratis WIFI. Het hotel is schoon en goed onderhouden. Lift aanwezig. Het ontbijtbuffet in de fraaie kelder is van 7-10:30 is ruim en wordt continue aangevuld. Ook kan je in de patio zitten. Een van ons was jarig en tot onze verrassing stond er een koeler met een fles sekt klaar en 2 champagne flûtes. Heel attent. Enig minpunt was dat onze kamer had een vide waar het slaap gedeelte was. De goed werkende airco was prima voor beneden, maar boven bleef het helaas veel te warm om te slapen. Ook kon het raampje niet open. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Het htoel is prima te bereiken met de aeroport express bus en vervolgens met de metro. Enkele minimarkets in de straat. Voor herhaling vatbaar dit hotel!

Gereisd Met partner in mei 2017

D-reizen

Goed hotel op een mooie locatie.

Gon
19-1-2016

Sfeer is sereen met een mooie ambiance. Behulpzame medewerksters aan de receptie en directe levering van een extra gevraagde kussen. Schone, mooie kamers. Goed internationaal ontbijtbuffet. Dicht bij alle bezienswaardigheden van het oude centrum. Het is ons 1x gelukt om de weg zonder problemen terug te vinden.

Ik vond het best wel veel geld voor een kamer zonder uitzicht. Twee dakramen, met uitzicht op de lucht, later sneeuw vond ik een tegenvaller. Hoewel je weinig op je kamer bent, vind ik uitzicht op bewegingen van buiten wel aangenaam. Het heeft geen invloed gehad op mijn verblijf in Praag, dit was fabeltastisch. Het heeft wel een domper gezet op het verblijf in dit mooie hotel op een fantastische locatie.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed Hotel

Piron Daniel
12-12-2015

Mooi hotel en zeer centraal gelegen vriendelijk en zeer hulpvaardig personeel. Het ontbijt was perfect, maar het restaurant laat te wensen over het personeel was zeer opdringerig om maar te kunnen verkopen, het eten was niet smakelijk hertenkalf filet bestelt veel te hard uitgebakken. Nadien rond het hotel gaan eten hier zijn verschillende goede restaurants en nog goedkoper ook

Gereisd Met vrienden in december 2015

Mooi Hotel op super locatie

Mieke
      2-5-2014

Hotel Leonardo is een heel mooi hotel midden in het oude centrum van Praag met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Er zijn genoeg restaurants en barretjes in de buurt van het Hotel. Leonardo heeft zelf ook een restaurant maar daar hebben we niet gegeten. Het personeel was echt heel erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet, dat bij de prijs inbegrepen was, werd geserveerd in de oude kelder van het Hotel. Heel gezellig en de keuze was zeer uitgebreid.

Gereisd Met partner in Thu Apr 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Tomas Nesvorny, General Manager, Sun May 04 2014 13:19:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel in Praag. We zijn blij te horen dat je had zo veel plezier tijdens uw verblijf in Praag en we hopen u op een dag terug te zien. We hebben zopas een groot aantal mooie promoties op onze eigen website voor deze zomer als we proberen altijd aan gasten die bij ons bestellen direct op onze eigen website te belonen.

prachtig

SAELENS ROLAND
      17-3-2014

het hotel voldoet aan alle wensen en is een aanrader. zéér vriendelijk en behulpzaam personeel bij het inchecken en in de bar en resto. het ontbijt is gewoon af, het kader is zéér aangenaam kamer was piekfijn en alles was aanwezig

Gereisd Met partner in maart 2014

Geweldig goed hotel

helpafrika
      20-2-2014

Prima hotel, wij hadden geen uitzicht (standaard kamer), alleen op straatje cq poortje. Ligging perfect , straatje door en je bent bij de Moldau en vlak bij de Karelsbrug, personeel vriendelijk en behulpzaam ,hoewel ons kluisje niet gerepareerd werd. Eten in restaurant is prima en het ontbijtbuffet zeker niet minder. Kamers prima, zeer ruim, en douche en toiletgedeelte denk ik net gerenoveerd. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken

Gereisd Met partner in februari 2014
      Tomas Nesvorny, General Manager, 4-5-2014

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel in Praag. Ik ben blij te horen dat je heb genoten van uw verblijf in Praag met ons en het jammer om te horen dat we niet de gebroken veilig vast te stellen in de tijd. We zouden graag om u te verwelkomen terug als we weten bieden een aantal grote voordelen en privileges voor de boeking van ons direct een onze website.

Fantastisch hotel midden in het centrum

Marissa
      22-11-2013

Top hotel, midden in het centrum. Alle attracties op loopafstand en goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Hotel ligt in een rustige omgeving. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Kamers waren ruim en van alles voorzien. Ontbijt was uitstekend geregeld met enorm veel keuze.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Tomas Nesvorny, General Manager, Sun May 04 2014 13:22:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor het verblijf bij ons en uw geweldige recensie van Hotel Leonardo. De locatie van het hotel is echt uniek en je kunt echt overal lopen van ons hotel te voet. We hopen u welkom terug!

Aangenaam en goed gelegen hotel

J. Somers
      17-4-2013

Het hotel wordt professioneel uitgebaat. Zeer goede ligging op 2min. wandelen van de Karelsbrug. Mooie kamers. Ontbijt gaat door in de mooie kelder en is zeer uitgebreid en lekker. Restaurant is iets minder gezellig, maar er is een overaanbod aan restaurants in Praag. Vriendelijk personeel aan de receptie. Luchthaventransfer van hotel is een aanrader (ca. 30eur); de chauffeur is zeer behulpzaam en geeft veel informatie.

Gereisd Met partner in Thu Apr 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.