Hotel Krystal

4.7Matig

19 reviews over Hotel Krystal

• 5monique.delange13-10-2016

Niet doen

Heel erg oud hotel, caravan-achtige inrichting met overal spaanplaat, zelfs in badkamer en wc. Keiharde bedden. Ook vond ik het niet schoon. We hadden in de kamer een rij kastjes, hierop stond een koelkast en een kleine tv. Hierachter was nog nooit een stofzuiger geweest. Voor de vorm hing er een schemerlampje met een snoer eraan, alleen geen stopcontact in de buurt. Vieze vlekken op wc-deur en douchewand. Douche was redelijk, geen thermostatische kraan. De liften in het hotel waren erg gammel, op een avond was er zelfs iets doorgebrand waardoor er een schroeilucht hing op de hele verdieping. Het ontbijt was wel voldoende en de ligging vlakbij de metro was erg gemakkelijk. Maar betaal liever iets meer voor betere matras en wat meer comfort.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4Conny14-08-2012

Neeee

We hadden dit hotel al opgezocht en wisten ongeveer wat ons te wachten stond.Geboekt via een touroperator en was heel goedkoop. We waren weinig bij het hotel dus het ging nog wel.Ontbijt was redelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4Conny27-08-2011

Andere keer iets luxer.

Wij wisten op het laatste moment dat we dit hotel zouden krijgen dus we waren voorbereid.Dit hotel hadden we bij een stedenreis van een touroperator. De mensen klágen.Maar ja de reis was ook wel goedkoop.Dus hadden we maar duurder moeten boeken.Praag is mooi en we waren maar weinig in het hotel.Dus was het toch leuk.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 3Henny-Christa-Riek-Chris04-01-2010

nooit meer

Dit hotel is een ramp,de "eenpersoonsbedden" staan aan elke kant van de kamer de "bedden" bestaan uit een aantal planken die in elkaar zijn getimmerd,kijk niet onder het bed want dan schrik je, hier is nog nooit een stofzuiger geweest.De bar is geopend vanaf s'morgens 10.00 uur tot s;avonds 21.00 uur dus s,avonds is er totaal niets te beleven.Het enige wat een beetje redelijk is was het ontbijt.Ook het opmaken van de "bedden" gebeurde op een zodanige manier dat je het beter zelf kunt doen, want het gebeurde of slecht of geheel niet. Het openbaar vervoer naar het centrum van Praag is wel goed te doen met de metro (lijn 26) ben je binnen 25 min in het centrum van de prachtige stad Praag.

Gereisd met partner in december 2009

• 4riek.langerak02-01-2010

Naar dit hotel nooit meer!

Zijn om oud en nieuw te vieren naar Praag geweest! Prachtige stad, mooi oud, groot, en goed onderhouden centrum. Goed en betaalbaar openbaar vervoer! Echt aanrader! Hotel Krystal, 3 sterren! (hoe komen ze hierop!) Geen aanrader! Erg harde bedden, worden niet opgemaakt. Wel elke dag schone handdoeken. Geen vriendelijk personeel, nergens! Ontbijtbuffet heeft alles wat nodig is voor ontbijt, niet meer, en zeker geen luxe! Groot hotel, met erg veel gasten in deze tijd. Wat je dan niet snapt, de bar gaat om 9 uur dicht! Je kunt niet nog even met je medereizigers de dag even doornemen, of de volgende dag bespreken! Onmogelijk, is geen ruimte voor.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 505-08-2009

simpel hotel

dit hotel is een goede verblijfsplaats voor mensen die veel in de stad zitten en alleen ergens willen slapen. voor het eten is het een enorm grote zaal met buffet. is hier heel erg warm. verder vriendelijke mensen in het hotel. loopt veel studenten en zakenmensen rond doordat binnen dit hotel ook vergaderzalen e.d. zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 5desmet jacques24-10-2008

goede prijs kwaliteit

verouderd hotel,maar als je prijs kwaliteit vergelijkt kan je zeker niet klagen kamers proper en alle dagen verse handdoeken ontbijt was goed en zeker genoeg we hebben er een keer savonds gegeten (via de gids) en voor 10€ hadden we een lekkere soep een hoofdgerecht een ijsje en een halve liter bier wie goedkoop wil verblijven en praag wil bezoeken is het zeker niet af te raden

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 4Renzo Vanhoorelbeke24-10-2008

onsmakelijk en niet gevarieerd ontbijt

Praag is althans een prachtige stad die je het best bezoekt zonder in dit hotel te verblijven. Het ontbijt is iedere dag bijna hetzelfde & is benen alle kwaliteit, de kamers zijn net als kabines en op de tv heb je slechts keuze tussen 10 zenders. Het hotel ligt tussen andere appartementsblokken aan de rand van de stad. Wel makkelijk toegankelijk via de tram en metro naar het historisch stadscentrum.

Gereisd met partner in juli 2008

• 6Janneke Kerssens23-07-2008

Helaas viel het hotel enorm tegen!

De kamer was heel eenvoudig en wat verouderd. Hotel was leeg en leefde totaal niet. Het ontbijtbuffet was haast geen ontbijt te noemen: mandje brood, mandje kadetjes, kaas of worst, thee/koffie, melk en limonade?? verder niets...Dat viel ons erg tegen. Onze kamer lag aan de kant van het spoor, langs het hotel een drukke weg. Ver buiten het centrum, zeker 30 min. reizen met de tram/metro. Als de zon schijnt is het benauwd en warm op de kamer, geen airco. Wel een ventilator die het helaas niet deed.

Daarnaast dachten wij een KLM-vlucht te hebben geboekt, maar bij werden uiteindelijk in de vliegtuig van Chech Airlines gezet. Dat valt dan wel even tegen, vooral wat de prijs voor het weekend betreft!

Gereisd met partner in juli 2007

• 5Stainie02-07-2008

Oud internaat

Dit hotel is gebouwd juist voor de val van het communisme. De bedoeling was om er een internaat voor universiteitstudenten van de communistische partij van te maken. Daarna werd het een hotel. Je merkt het wel nog aan de heel robuste bouw, gezelligheid is er ver te zoeken. De bar sluit heel vroeg en het personeel is er erg nors. Als je in dit hotel verblijft is het enkel als slaapplaats. De douches en wc waren niet echt proper. Maar dit kan van kamer tot kamer verschillen. Elke dag liggen er wel nieuwe handdoeken. De kamers zijn echt oude internaatkamers, je kunt het daarmee het best vergelijken. Last van je buren heb je niet (door de enorm dikke muren). Het is wel een groot hotel waar vele gasten kunnen verblijven. Het ontbijt 's morgens is wel heel erg uitgebreid (als je der vroeg bij bent), maar het avondeten is echt niet lekker. Veel beter en goedkoper te vinden in het centrum van Praag. Ik zou niet meer terugkeren naar dit hotel, maar wel naar de prachtige stad Praag. Groeten.

Gereisd met vrienden in april 2008

Hotel Krystal info