Hotel K+K Fenix

• Sauna

84 reviews over Hotel K+K Fenix

• 10arjan31-07-2016

Fantastisch hotel

Goed hotel ruim ontbijt en schone kamers die elke dag schoongemaakt werden als je dat aangaf. Ook heel vriendelijk personeel dat je overal mee wil helpen. Enig minpuntje de kaart voor avondeten is niet echt uitgebreid. Voor de rest zullen wij hier zo weer naar toe gaan

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Struyven Cindy07-07-2016

Mooi Hotel

Een mooi hotel, overal kortbij. Geen last van het cabaret naast de deur. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10D. van Minnen17-07-2015

Uitstekend hotel

Dit hotel ligt op een zeer centrale plek in Praag. Vrijwel alle bezienswaardigheden zijn lopend te bereiken en de rest is via het vlak bij gelegen metrostation goed bereikbaar. Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de kamer keurig en ruim. De gratis wifi en internetverbinding werkten uitstekend. Al met al een aanrader.

Alleen gereisd in juli 2015

• 9GeiaSou12-04-2015

Fantastisch hotel

Dit is een absolute aanrader: een erg fijn hotel om te verblijven voor een citytrip. Het zit op 300 meter van het Wenceslasplein, vanwaar metro's en bussen vertrekken. In de straat waaraan het hotel ligt nogal schreeuwerig erotisch entertainment, waar je gelukkig niets van meekrijgt als je het hotel binnenstapt. Wij zaten aan de straatkant op de 5e etage en hebben niets van lawaai meegekregen. Uitstekende kamers met lekkere bedden en een moderne badkamer. Schoonmaak prima. Ontbijt goed geregeld, al moet je om bijschenken van de koffie vragen. Ook voor andere steden is de K+K keten een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9stefan_323-12-2013

Ideaal voor luxere backpackers

Dit hotel zit op loopafstand van het station. Diverse kroegen en cafe's in de buurt, terwijl je in het hotel geen last heb van het geluid. het ontbijd is ruim opgezet, je krijg geen kan met koffie maar als je bekker leeg is wordt hij aangevuld met nieuwe verse koffie. Alles is op loopafstand. Wij vonden het een heerlijk hotel, zodra we naar een stad gaan waar ze een K+K hebben is het voor ons zekker te overwegen er heen te gaan.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Athesto06-02-2013

Geweldig hotel

K+K Fenix hotel in Praag is een van de betere hotels waar wij geweest zijn. Een uitgebreid ontbijt in buffetvorm. Midden in het centrum. Geen geluidsoverlast. Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Fam Vanden Bilcke28-08-2012

super verblijf

wij verbleven 2 nachten in hotel fenix in praag, overal op wandelafstand vandaan, vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Garage onder het hotel. Zijn gaan eten in restaurant 22, Jindrissa22, een aanrader, variatie op de kaart (ook kinderen vinden er iets), typische tsjechisch, echt voor elk wat wils, we zaten buiten op het terras, gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Rob en Tineke P25-12-2011

Goed hotel.

Het hotel is prima gelegen om al lopend Praag te verkennen. Het is een gewoon goed stadshotel, maar verder niet bijzonder. Vriendelijke personeel. zeker in vergelijking met het personeel in de restaurants in de stad. Het ontbijt buffet is goed. Badkamer is klein en je moet douchen in het bad. De kamer was eenvoudig ingericht en voldeed voor een aantal dagen. Er is een minibar en een kluisje in de kamer.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 7Steven17-07-2011

Good hotel, bad location !!

Wij verbleven in Hotel K+K voor vier nachten. Eerst een woordje over het hotel zelf: weinig of niets op aan te merken, prima service, goed ontbijt, nette en ruime kamers.
    Ondanks deze positieve punten raden we dit hotel toch allerminst aan. Schuin tegenover het hotel (én ernaast) bevinden zich zogenaamde "cabarets/discotheken". Lawaai (muziek) tot 4 à 5 uur 's morgens wat ons enige half-slapeloze nachten opleverde. Leuk is anders... . Misschien is de hinder aan de achterzijde van het hotel minder maar zeker ben ik niet. Ik heb dit aangekaart bij hotel maar men kan hier weinig tot niets aan doen . Oost-europese maffia zal in deze cabarets wel een handje hebben vermoed ik . Jammer want voor de rest prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9reus13-06-2011

geweldig hotel

Vanuit dit hotel zijn de bezienswaardigheden op loopafstand te bekijken. Mooie kamers,vriendelijk personeel en prima ontbijt. Op de slaapkamer airco, zodat het openen van de slaapkamerraam niet noodzakelijk is.Met gesloten raam geen lawaai vanaf straat ( verkeer / mensen) hoorbaar. Goed restaurant is Jindrissa 22. Rytirska 411/4 is qua kwaliteit stuk minder en het personeel rekend hun fooi erbij op.

Gereisd met partner in juni 2011

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking