9,1

27 reviews over Hotel K+K Fenix in het Nederlands

Fantastisch hotel

arjan
31-7-2016

Goed hotel ruim ontbijt en schone kamers die elke dag schoongemaakt werden als je dat aangaf.

Ook heel vriendelijk personeel dat je overal mee wil helpen.

Enig minpuntje de kaart voor avondeten is niet echt uitgebreid.

Voor de rest zullen wij hier zo weer naar toe gaan

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooi Hotel

Struyven Cindy
7-7-2016

Een mooi hotel, overal kortbij. Geen last van het cabaret naast de deur. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Uitstekend hotel

D. van Minnen
17-7-2015

Dit hotel ligt op een zeer centrale plek in Praag. Vrijwel alle bezienswaardigheden zijn lopend te bereiken en de rest is via het vlak bij gelegen metrostation goed bereikbaar. Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de kamer keurig en ruim. De gratis wifi en internetverbinding werkten uitstekend. Al met al een aanrader.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Fantastisch hotel

GeiaSou
12-4-2015

Dit is een absolute aanrader: een erg fijn hotel om te verblijven voor een citytrip. Het zit op 300 meter van het Wenceslasplein, vanwaar metro's en bussen vertrekken. In de straat waaraan het hotel ligt nogal schreeuwerig erotisch entertainment, waar je gelukkig niets van meekrijgt als je het hotel binnenstapt. Wij zaten aan de straatkant op de 5e etage en hebben niets van lawaai meegekregen. Uitstekende kamers met lekkere bedden en een moderne badkamer. Schoonmaak prima. Ontbijt goed geregeld, al moet je om bijschenken van de koffie vragen. Ook voor andere steden is de K+K keten een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

Ideaal voor luxere backpackers

stefan_3
23-12-2013

Dit hotel zit op loopafstand van het station.

Diverse kroegen en cafe's in de buurt, terwijl je in het hotel geen last heb van het geluid. het ontbijd is ruim opgezet, je krijg geen kan met koffie maar als je bekker leeg is wordt hij aangevuld met nieuwe verse koffie.

Alles is op loopafstand.

Wij vonden het een heerlijk hotel, zodra we naar een stad gaan waar ze een K+K hebben is het voor ons zekker te overwegen er heen te gaan.

Gereisd met partner in december 2013

Geweldig hotel

Athesto
6-2-2013

K+K Fenix hotel in Praag is een van de betere hotels waar wij geweest zijn. Een uitgebreid ontbijt in buffetvorm. Midden in het centrum. Geen geluidsoverlast.

Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

super verblijf

Fam Vanden Bilcke
28-8-2012

wij verbleven 2 nachten in hotel fenix in praag, overal op wandelafstand vandaan, vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Garage onder het hotel. Zijn gaan eten in restaurant 22, Jindrissa22, een aanrader, variatie op de kaart (ook kinderen vinden er iets), typische tsjechisch, echt voor elk wat wils, we zaten buiten op het terras, gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Goed hotel.

Rob en Tineke P
25-12-2011

Het hotel is prima gelegen om al lopend Praag te verkennen. Het is een gewoon goed stadshotel, maar verder niet bijzonder. Vriendelijke personeel. zeker in vergelijking met het personeel in de restaurants in de stad. Het ontbijt buffet is goed. Badkamer is klein en je moet douchen in het bad. De kamer was eenvoudig ingericht en voldeed voor een aantal dagen. Er is een minibar en een kluisje in de kamer.

Gereisd met vrienden in december 2011

Good hotel, bad location !!

Steven
17-7-2011

Wij verbleven in Hotel K+K voor vier nachten. Eerst een woordje over het hotel zelf: weinig of niets op aan te merken, prima service, goed ontbijt, nette en ruime kamers.

Ondanks deze positieve punten raden we dit hotel toch allerminst aan. Schuin tegenover het hotel (én ernaast) bevinden zich zogenaamde "cabarets/discotheken". Lawaai (muziek) tot 4 à 5 uur 's morgens wat ons enige half-slapeloze nachten opleverde. Leuk is anders... . Misschien is de hinder aan de achterzijde van het hotel minder maar zeker ben ik niet. Ik heb dit aangekaart bij hotel maar men kan hier weinig tot niets aan doen . Oost-europese maffia zal in deze cabarets wel een handje hebben vermoed ik .

Jammer want voor de rest prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

geweldig hotel

reus
13-6-2011

Vanuit dit hotel zijn de bezienswaardigheden op loopafstand te bekijken. Mooie kamers,vriendelijk personeel en prima ontbijt. Op de slaapkamer airco, zodat het openen van de slaapkamerraam niet noodzakelijk is.Met gesloten raam geen lawaai vanaf straat ( verkeer / mensen) hoorbaar. Goed restaurant is Jindrissa 22. Rytirska 411/4 is qua kwaliteit stuk minder en het personeel rekend hun fooi erbij op.

Gereisd met partner in juni 2011

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel K+K Fenix in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel K+K Fenix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.