Hotel King Charles Boutique

Hotel King Charles Boutique

8.3Fantastisch

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar King Charles Boutique?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor King Charles Boutique voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel King Charles Boutique

• 8marc21-03-2015

perfect voor stadsbezoek

king charles is een prachtig hotelletje met lekker ontbijt en met de tram sta je in enkele ogenblikken op de bijzonderste bezinswaardigheden

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Martijn24-10-2011

Simpel hotel, goede prijs/kwaliteit

Als je een korte stedentrip doet, ben je alleen in het hotel om te slapen. Ik kies daarom nooit erg luxe hotels uit. Dit hotelletje is prima. Kamer was netjes en schoon, en leuk antiek ingericht. Bedden sliepen prima en het ontbijt was ook prima verzorgd. Het ligt in de wijk Vysegrad (ofzo) en alles is aan te lopen. Wij hebben in twee dagen 30km gewandeld. Heerlijk!! Maar het OV is ook dichtbij. En als je dan beseft dat ik voor twee personen, voor drie nachten 160 euro betaald heb, vind ik dat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Lotte30-08-2009

Zeer de moeite waard!

Dit hotel is een echte aanrader. Zeker wat betreft prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zien er zeer chique uit. De bedden zijn erg aangenaam (boxsprings). De badkamer ziet er ook erg luxe uit, met bubbelbad. Computer op de kamer (€4 pd) Maar in de lobby kun je evt. op de eigen laptop gratis internetten. LCD computer/tv scherm. Kamers zijn zeer netjes. Minpunt: aan de voorkant van het hotel loopt de spoorweg. Met ramen dicht heb je er niet zoveel last van, maar als het warm is (er is geen airco), wil je toch wel de ramen openzetten. Ontbijt is goed. Jammer is dat dit erg op Engelsen is gericht. Dus veel worsten, eieren en ham. Verder is er wel voor elk wat wils. Niet bijzonder uitgebreid, maar goed genoeg. Ligging tov centrum is goed te doen. Aan de andere kant van de spoorweg is al ee tramhalte (bereikbaar met voetgangerstunnel). Deze brengt je in 10 min. naar de stad. Parkeren kan in garage tov het hotel (€15 pd) of 400 m verder gratis en onbewaakt. Genoeg restaurants in de buurt

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel King Charles Boutique info