Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°17°

7 reviews over Hotel Kafka in het Nederlands

niet aan te raden!

ellen
4-9-2010

Het hotel ligt buiten het centrum achter het station. Ik kreeg een rokers kamer terwijl ik had gezegd dit niet te willen ( hotel was helaas vol ) en het bed was superhard. het ontbijt is ook niet lekker. het uitzicht is ook allerminst prettig. een oud gebouw die zijn langste tijd heeft gehad.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Linda

linda
9-9-2008

Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van praag. Dit is eigenlijk 1 lange weg, dus makkelijk te vinden. Aangezien alle wegen in Praag berg op, berg af zijn hebben we de laatste keer de taxi genomen die voor ons door het hotel gebeld werd (kosten taxi ong. 300 kronen) Verder was het hotel simpel maar niet slecht. Het ontbijt viel bij mij wel tegen (erg weinig keus) En schok ik erg van de flat achter het hotel, dat zag er echt armoedig uit. Kluisjes zijn aanwezig, maar die staan bij de reseptie en je kamersleutel moet je inleveren zodra je weg gaat (Praag in ofzo) Denk eraan als je naar dit hotel toe gaat dat je er niet met euro's kan betalen maar alleen met kronen (dat kan je gewoon in praag centrum doen)

Gereisd Met partner in september 2008

Goed hotel maar niet het beste hotel om Praag te beter in

M. van Kan
4-1-2008

Goed hotel maar niet het beste hotel om Praag te bezichtigen, beter iets meer in centrum. Ontbijt was goed, vooral de Frankfurters gingen er prima in. Verder is service prima.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Hotel Kafka ligt aan een rustige zijstraat van de van het

Frits
29-11-2007

Hotel Kafka ligt aan een rustige zijstraat van de buitenring van het centrum. Kamer was ruim en prima opgezet. De prijs-kwaliteit verhouding is supergoed. Voor een 4-persoonskamer €18 per dag incl. goed ontbijt tot half11. Hartje centrum is een halfuur lopen. Trams rijden constant. Wij zaten ook in Kafka2, absoluut niks op aan te merken!!

Gereisd Met vrienden in november 2007
2006

Net hotel Ligging ongeveer 20 min van het centrum

F Vermeeren
6-5-2006

Net hotel Ligging ongeveer 20 min van het centrum.Goed te belopen een rechte weg.Kamers zijn netjes en verzorgd.Ontbijd was prima alles was aanwezig.Personeel ok wordt engels gesproken.

Gereisd Anders in Sat May 06 2006 21:35:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Het hotel ligt ver van het centrum en we kregen ter te dat

fanny
28-12-2004

Het hotel ligt ver van het centrum en we kregen ter plaatse te horen dat we naar Kafka 2 moesten. een armoedig hotel tegenover het echte kafka. Tip: met de taxi naar het centrum was goed te doen, en afdingen ging prima. Het onbijd was verschrikkelijk. Hetbrood lijkt wel zuurdesem brood en stelt verder niets voor.

Gereisd Anders in Tue Dec 28 2004 21:42:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer eenvoudig hotel, maar kamers zijn goed en schoon

joke stammis
28-7-2004

Zeer eenvoudig hotel, maar kamers zijn goed en schoon. Weinig parkeerplaatsen en plm. 30 minuten lopen naar het centrum. Het hotel ligt midden in een woonwijk die zonder meer arm is te noemen. Het ligt wel dicht bij diverse eetgelegenheden die omdat ze buiten het centrum liggen erg goedkoop zijn. Goede service en ontbijt ook prima.

Gereisd Anders in Wed Jul 28 2004 17:04:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kafka in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kafka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.