Hotel Ilf

Hotel Ilf
7,2

43 reviews over Hotel Ilf in het Nederlands

Met vrienden

Hotel is wat verouderd met onvriendelijk personeel

Wolffensperger
12-9-2017

We hebben drie dagen in dit hotel doorgebracht. Het is een gedateerd hotel ( uit t oostblok tijdperk)met onvriendelijk personeel. Groeten van een gast hebben ze nog nooit van gehoord. Ontbijt was redelijk goed , bedden ook.

Basic hotel. Simpel ontbijt kleine kamer, kleine b

Jan
27-7-2017

De bar was goed, verder was het armoedig.

Goed en schoon hotel.

Nette kamers. Wij hadden een drie persoonskamer voor twee personen.

Uitstekend en uitgebreid (eieren, scrammbeld, uitgebakken spek, worstjes, vleeswaren en een keur aan yochurt, cereals, zelfs cappuciono enz.) ontbijt. Buffet werd hygienisch bijgehouden. Brood was voor gesneden zodat niet iedereen het vast pakt.

Eigen afgesloten parkeerterrein.

10 minuten van centrum, ingang metro vlakbij.

Aan overzijde is een Lidl.

Als we al een minpunt zouden moeten vinden dan zijn het de twee liften die traag zijn (veel hotelgasten) en bij het inchecken niet genoeg personeel bij drukte.

Eerder slechte recencies herkennen wij niet. De badkamer leek nog niet zo oud. En het ontbijt was groots. Mogelijk door dat het hotel volgeboekt was.

We hebben een aantal aanbieders voor Ilf voor je op een rij gezet:

prima hotel oost europees basic

Frits Booij
2-5-2016

keurig hotel tegenover metrostation, binnen 10 minuten randje centrum bij het

Wenceslas plein, kaartje half uur CZK 24,-- net geen € 1,--

Basic kamer helaas met erg harde/slechte bedden

Schoon en netjes

Badkamer gedateerd

Ontbijtruimte in serre

gaat wel

juliette
10-9-2015

kleine kamers die wel een goede schoonmaakbeurt nodig hebben.

erg veel stof onder het het bed.

Badkamer klein met een douche in het bad erg hoog om uit het bad te komen.

ontbijt was goed personeel keek ons weg toen het 10 uur was niet erg vriendelijk.

bij aankomst met de bus met 68 personen stond er 1 meisje bij de receptie duurde daarom erg lang tot we naar onze kamer konden.en moesten ons paspoort inleveren waar we niet blij mee waren.

Summersale touroperator Praag

Teije Penninga
21-7-2015

Hotel Ilf is een goed hotel, wij verbazen ons een beetje over een aantal slechte beoordelingen.

De kamer was netjes, de bedden een beetje hard, maar ach daar wen je wel aan.

Vriendelijke personeel. Goed ontbijt.

Goede Wifi, het enige minpuntje is dat er weinig stopcontacten in de kamer zijn, dat had ik al gelezen op Zoover, dus had ik een meervoudige contactdoos meegenomen.

Hotel Ilf heeft geen restaurant alleen een ontbijtzaal.

Prima stadshotel

jenny73
6-11-2013

Eenvoudige kamer maar wel zeer netjes. Harde bedden. We hadden een twee persoonskamer met twee losse bedden, maar met uittrekbed was van 1 enkel bed een dubbelbed te maken.

Ontbijt was eenvoudig, maar op zich prima.

Nadeel is wel dat er bij de horeca op bepaalde tijden gerookt mag worden en die lucht blijft hangen.

Recht tegenover het metro station. Binnen een kwartier ben je dan midden in de stad.

Prima hotel op een goeie locatie.

Ronnie
30-6-2011

In dit hotel terechtgekomen via een citytrip. Prima hotel om te overnachten. Nette kamers, alleen de badkamer is wat gedateerd. Bij het ontbijt was het erg druk. Gezellig aanschuiven bij andere mensen was meestal een must. Geen super ontbijt, maar honger lijden was zeker niet nodig. Ook een prima locatie buiten de drukte van het centrum, dat overigens goed bereikbaar is met openbaar vervoer.

Afschuwelijk personeel in restaurant

Grietje
9-8-2010

We hadden hier vol pension, het eten werd gewoon op je bord gekwakt. Personeel was nors en ongeinteresseerd. Het personeel in de receptie had ook alle tijd en was slecht georganiseerd.

Hotel ligt niet ver van diverse eetgeegenheden. De buurt is een mix van nieuw en modern met zo ook weer oude flats.

het conferentie gedeelte zag er ook goed uit en daar was het personeel behulpzamer.

fijn hotel goede ligging

Jan
10-11-2009

wij zijn hier geweest met een gezelschap die een stedentrip hebben gedaan echt een aanrader praag is super

We hebben een aantal aanbieders voor Ilf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilf in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.