Pension Hermanova

Pension info

Meer pension info

40 reviews over Pension Hermanova

• 7Ben04-10-2008

Eenvoudig maar schoon en compleet

De ligging (een paar kilometer van het centrum) was voor ons nog nét acceptabel om dagelijk tre voet naar het centrum te gaan. Het personeel in het pension (receptie) was niet onvriendelijk, maar wél "kort en zakelijk" Al met al een voldoende prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in september 2008

• 5Eddy & Irene (Antwerpen-België)17-08-2008

Voor wie niet veeleisend is...

is dit pension best een aanrader. Toch enkele bemerkingen: - véél straatlawaai voor kamers gelegen langs de straatkant, vooral 's morgens vroeg; - onze kamer was gelegen op het gelijkvloers naast de ingang, met als gevolg extra overlast van in- en uitgaande gasten en daar bovenop luidruchtige vuilnismannen die 2 x per week met véél kabaal de vuilnisbakken kwamen ophalen; - kamer werd niet gekuist en handdoeken niet ververst; + ideale ligging t.o.z. van het centrum; + tramhalte om de hoek; + ontbijt wordt op de kamer gebracht, doch beperkt de vrije keuze en je moet er mee om kunnen dat er vreemden toegang hebben tot je kamer terwijl slaapt.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 3Yun Zhi Zhang16-08-2008

3 sterren? You gotta be kidding me!

Gewoon een apartment dat als pensioen/hotel gebruikt wordt. De kamers zijn klein en je voelt de springveren van de bedden onder je rug. De kamers worden elke dag met minimale moeite opgeruimd, de lakens niet verschoond, en soms 1 handdoek te weinig gegeven.
    Dit hotel zou geschrapt worden uit de aanbod.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Kelly van der Bent08-08-2008

Helemaal goed!

Geweldig geholpen door de lieve dametjes van de receptie toen onze koffer kwijt was geraakt, schone kamers, taxi naar het vliegveld werd geregeld, kortom: hier komen we graag nog een keertje terug.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7N. Versteeg27-07-2008

prima hotel

hotel was goed, ontbijt wat minder. (wij houden niet van yoghurt over de datum, koude koffie enz.) verder prima.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7w gerritsma30-06-2008

goed

Buurt in de avond luidruchtig. Voor een paar dagen te doen. Schone handdoeken gevraagd niet gekregen. Na 19.00 geen personeel/ receptie aanwezig. Kan je alleen 112 bellen in nood gevallen.

• 8Veerle Rodenburg23-06-2008

Goed onderkomen

Nav de beoordelingen via deze site hebben wij deze accomodatie geboekt. We zijn niet teleurgesteld hierin. Prima onderkomen voor weinig geld. Het was er schoon, prima douche. ontbijt voldoende.Wel klein. Dichtbij het centrum, lopend ook goed te doen anders rijden er veel trams. In directe omgeving van het pension genoeg winkeltjes, bakkers en restaurants. Omdat wij weer vroeg vertrokken naar Nederland kregen wij het ontbijt ook eerder aangeboden. Erg netjes! Kortom een aanrader.

• 9Jan Saelens03-06-2008

Goede ligging, beetje buiten het centrum, maar op 150 m kan je ofwel de tram nemen naar de oude stad (tram 14 of 5) ofwel naar de Kleine Zijde (tram 12). Dus ideaal! Propere kamers, leuk zitbadje en elke dag verse lakens en handdoeken. Het ontbijt was wel pover, maar was niet erg. We zijn geen grote ontbijteters! Op 150 m vind je een Delhaize (supermarkt) waar je inkopen kan doen voor een picknick. Super! Zeker een aanrader voor een budgetreiziger!

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Jan Saelens03-06-2008

• 8Martin Koenders05-05-2008

De ligging van het hotel is zonder meer goed te noemen. Lopend ben je in 20 minuten in de oude stad, maar de tramverbinding is naar alle hoeken van de stad is uitstekend. Kamers zijn sober maar schoon, iedere dag opnieuw inclusief badgoed. Engelssprekende gastvrouw. Volop kiosken binnen 2 minuten, inclusief restaurants. Parkeren bij Parkhotel is 20 euro per dag.

Gereisd met partner in mei 2008

Pension Hermanova info